17.08.2015

Piękna dziewczyna o imieniu Kalina, uśmiechnięta, zawsze miła nigdy w życiu jeszcze się nie zauroczyła. Pewnej ciepłej sobotniej nocy poszła z przyjaciółką na imprezę, tam Go zobaczyła, tak zaczarowana do ucha mu słodko wyszeptała, to na Ciebie całe życie czekałam. On, gdy to usłyszał, pomyślał, kolejna kłamczucha, w moim życiu, nie chcę takiej.

Ona o numer telefony bardzo go błagała, on się nie zgadzał do momentu, kiedy spojrzał w jej błękitne oczy, zobaczył w nich niepewność, a jego ciało ogarnął paraliż, poczuł to, co ona. Wyszeptał jej cichutko do ucha, Ty nie jesteś żadna kłamczucha, chce Cię mieć w moim małym serduszku. Dziewczyna, kiedy to usłyszała, o mało nie zemdlała, całą imprezę się do niego przytulała, następnego dnia się z nim na randce spotkała. Było cudownie, romantycznie momentami nawet komicznie. Obiecała mu, nigdy Cię nie opuszczę, a chwilę później zemdlała. Karetka na sygnale przyjechała, dziewczynę na sygnale do szpitala zabrała, kiedy tylko kilka zastrzyków dostała się ocknęła i go ujrzała. Pytała, go co się stało, bo nic nie pamiętała, on powiedział, jej do ucha kochanie jesteś dla mnie na pierwszym planie, będę już zawsze przy tobie. Dziewczyna głośno płakała, bo nogami ruszać nie umiała, on ją mocno trzymał za dłoń i powtarzał; Kochanie przecież ja Cię nie zostawię, nie płacz. Mimo że dziewczyna się na wózku poruszała, on obietnicy nie łamał, na krok jej samej nie zostawiał. Kilka miesięcy później byli mężem i żoną, ona była bardzo szczęśliwa i do końca życia się uśmiechała, bo czuła się kochana i doceniana.

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (23)

  • Anonim 04.10.2015
    wyszeptała, błagała, usłyszała, zemdlała, przytulała, spotkała, znowu zemdlała, przyjechała, zabrała, dostała, ujrzała, pytała, pamiętała, płakała, nie umiała, poruszała, uśmiechała i
    żyli długo i szczęśliwie
    Tak można streścić tę bajeczkę dla dzieci mądrych inaczej
  • Anonim 04.10.2015
    co mnie w tym najwięcej denerwowało, to za duzo tego "ała" Rozumiem, rzyciowa story ale ała i ała? ^^
  • karinka 04.10.2015
    ok dzięki za krytykę a i pamiętaj że pisze się ŻYCIOWA
  • Anonim 04.10.2015
    karinka Wbrew pozorom wiem jak się to pisze, Rzyciowa to był sarkazm, takie to zyciowe jak moja rzyć
  • Lady_Makbet 04.10.2015
    No cos w ten deseń FilipzKonopii ;)
  • Rasia 04.10.2015
    1. Przed znakami interpunkcyjnymi nie wstawiamy spacji
    2. Brakuje wielu przecinków
    3. Powtórzenie "Karetka na sygnale przyjechała dziewczynę na sygnale do szpitala zabrała"
    Tekst jakiś taki niespójny. Z początku sądziłam, że wszystko będziesz rymować, ale raz tak, raz nie i ostatecznie taka dziwna mieszanka wyszła. W samym opowiadaniu dość duże przeskoki czasowe i niezbyt to wiarygodne, ani wczuć się nie da. Nie jest najgorzej, ale zostawię 3 ;)
  • karinka 04.10.2015
    dziekuje za wskazówki :)
  • Niemampojecia96 04.10.2015
    Dobra prowokacja, Karinko.

    ....w oczekiwaniu na nalot użytkownika needspeed znalazłam kolejnego Ananaska.
  • karinka 04.10.2015
    nie ma żadnej prowokacji hehe
  • Niemampojecia96 04.10.2015
    Jasne, stara. Takie numery to nje ze mną : D.
  • karinka 04.10.2015
    no stara jestem 18 lat w końcu
  • Niemampojecia96 04.10.2015
    masz dobre floł
  • karinka 04.10.2015
    dziekuje
  • Lady_Makbet 05.10.2015
    i jak dla mnie cholernie niedojrzała jak na te swoje 18 lat.
  • karinka 05.10.2015
    Hmm a to bardzo interesujące dlaczego niedojrzala ? Jprdl nawet mnie nie znasz a tak szybko oceniasz ale ok masz do tego prawo
  • Lady_Makbet 05.10.2015
    Nie muszę cię znać, wystarczą mi twoje wypowiedzi.
  • Lady_Makbet 05.10.2015
    Ja pierdolę, a nie jprdl mamy się domyślać o co ci chodzi? Czy jak bo nie rozumiem..
  • Lady_Makbet 06.10.2015
    Niemampojecia 96 o jakiej prowokacji mówisz? Bo staram sie ją wyłapac poraz setny chyba i za cholere nie jestem w stanie..
  • elenawest 06.10.2015
    no to podobnie do mnie ;)
  • Niemampojecia96 06.10.2015
    Tekst sam w sobie odebrałam jako prowokację, gdyż jest tak a nie inaczej napisany, pełen celowych rymowań i wgl nosi jej wszelkie znamiona.
  • elenawest 06.10.2015
    Niemampojecia96 serio? chyba poza tobą nikt tego nie zauważył. mam wrażenie, że autorka również
  • Niemampojecia96 06.10.2015
    Możliwe. Nie mówię przecież, że mam rację. Wytłumaczyłam tylko, dlaczego ja tak to odebrałam.
  • Lady_Makbet 06.10.2015
    Niemampojecia96 dziękuję za wyjaśnienie. Co do moich odczuć w stosunku do tego tekstu jest marnie...tak jak to napisał FilipzKonopii w pierwszym komentarzu, ja sama lepiej bym tego nie ujęła...
    Jeszcze pal szcześć gdyby dziewcze przyznało się do błędu i przyznało rację ale ona się albo obraża albo próbuje być uszczypliwa co również jej nie wychodzi....

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania