1999 cz. 2

usunięte

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Anonim 19.01.2020
    Bardzo dobry tekst. Powolna akcja, wciągająca napięciem. Horror, aż czułem to w sobie.
    Napisane tez bardzo dobrze. Bardzo mało błędów interpunkcyjnych, prawie w ogóle rzeczowych i nieco innych.

    Proszę usiąść, zaczynamy lekcję. – powiedziała poważnym tonem nauczycielka historii.
    Przed określenie mowy w didaskaliach nie dajemy kropki. A gdy dajemy kropkę, dalej z dużej.

    – Kompletnie postradała zmysły! Czeka ją leczenie psychiatryczne! Nałykała się proszków, podcięła sobie żyły i próbowała wyskoczyć z okna, na szczęście w ostatniej chwili przyszedł jej ojciec. W ostatniej chwili! – głośno i z wyraźnym pobudzeniem powiedziała B. – A miała tyle planów...
    Tu się uśmiałem, bo brzmi to jak parodia, tyle tych zabiegów samobójczych :) I jeszcze komentarz: tyle miała planów :):):)

    Poczekałam, aż wszyscy się rozejdą. Następnie zakradłam się tam, otworzyłam drzwi tego mieszkania i oto, co zobaczyłam.
    Zrobiłbym z tego jedno zdanie i wyrzuciłbym słowo "następnie".

    Obudziła się kilkanaście minut później obudzona piskiem sygnału nadawanego wraz z planszą kontrolną,
    Obudziła/obudzona - masło maślane

    Nauczycielka, zawsze racjonalnie podchodząca do życia, sceptycznie podchodząca do zjawisk nadprzyrodzonych, w tym do wiary w Boga i życie pozagrobowe, była teraz przerażona i zaskoczona.
    2 x podchodząca

    Bardzo mi się podobało!

    Pozdrawiam.
  • cos_ci_opowiem 19.01.2020
    Dzięki wielkie, również za wskazówki. Ta część była pisana i poprawiana bardziej na szybko, stąd wyszły babole. Sąsiadka ma być trochę jak z parodii lub taniego, włoskiego horroru o zombiakach, dlatego cieszę się, że się uśmiałeś :). Po pierwszej ocenie zacząłem wątpić czy warto dalej pisać, ale widocznie jednak warto.

    Trzecia część będzie, mam nadzieję, jeszcze bardziej klimatyczna. :)

    Pozdrawiam.
  • cos_ci_opowiem 19.01.2020
    Aż dziwne, że w pierwszej części nie popełniłem tych baboli z kropkami w didaskaliach. Na pewno zapamiętam.
  • Tjeri 19.02.2020
    Podoba mi się! Opowieść wciąga, zrobiło się bardzo ciekawie. Ładnie budujesz napięcie. Jedyne co mi nie pasi, to skracanie nazwisk do litery.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania