25 dni

Tesknie ,ale wiem ze mam za kim wrocisz kochaż m cie dzieki tobie zaczelam wierzyc w siebie najmocniej jak tylko umiem kocham twoje oczy policzki i ten twoj usmiech on to juz zwala z nog niechce nikogo innego oprocz cb jeste aż moja jedyna nadxieja na leosze jutro jezeli mnie zostawisx obiecuje ze bd pila dzien w dzien bede moeila same zle rzeczy jestes moja nadzieja rozumiesz dbaj o mnie bo js...,kocham ci es slyszales...KOCHAM CIE........ ...

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • LinOleUm 22.11.2014
    Syf, kiła i mogiła :)
    'Kochaż' - słownik za przeproszeniem nie boli, delikatnie ujmując, zacznij z niego korzystać albo trochę więcej literatury poczytać, bo w twoich opowiadaniach żadnego progresu nie widzę.
    Kompletny brak znaków polskich - błagam Cię! Ranisz ludzi, którzy chcą przeczytać coś POPRAWNEGO. A 'juz', 'nog' i wiele więcej, z nóg ich, w pozytywnym tego wyrażenia znaczeniu, nie zwali. Tu nie ma się z czego śmiać, jest za to nad czym płakać.
    Nie wspominając już o czymś typu 'nadxieja', 'zostawisx'... Nie, tego się nie uczepię.
    INTERPUNKCJA! Spację stawiamy PO, a nie PRZED znakiem. Ile można tłumaczyć? Dlaczego mod w ogóle akceptuje tak pełne byków opowiadania.
    Weź się za siebie, bo jak to mówią 'lajf is full zasackas end somtajms kopas w dupas' taki kopas w dupas ci dam, bo może Cię to zmotywuje.
  • LinOleUm 22.11.2014
    Lady, jeżeli ty masz 15 lat, to ja jestem Stephen King.
  • LinOleUm 22.11.2014
    Dlaczego stosujesz skróty w opowiadaniu? Cb? Błagam...
  • Ina 22.11.2014
    No...am..dużo dużo błędów. Sama też robię błędy, ale to? Nie wiem, jak dla mnie to katastrofa.
  • Chealse 22.11.2014
    Bardzo dużo błędów i to takie ,,żałośnie łzawe i pseudo romatyczne".

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania