26.01.16

Szafa czysta.Półki aż lśnią.Zero kurzu.Elegancko poukładane pudełka z biżuterią wypchane po same brzegi.

Firanka nad kaloryferem porusza się z gracją baletnicy,piękna biel.Nowy porządek w pokoju cały czas starym.

W pokoju w którym żyjesz kilka dobrych lat.Ten sam dywan,te same kwiaty,meble,telewizor.Ale nowy porządek.

Nowe życie.W starym pokoju.Stare nastroje stoją za drzwiami.Pukają i pukają.Cholera.Może nastrojowa muzyka pomoże?

Gra.Mam wrażenie że torba która idzie na strych dusi się z przemęczenia.Przecież wszystko posprzątałam.

Prawda?

 

 

 

sawIS FJ

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Anonim 26.01.2016
    Fajne, zabawne i prawdziwe ! :-) Czekam na więcej. Podoba mi się ten styl pisania.
  • elenawest 26.01.2016
    "Szafa czysta.(spacja)Półki aż lśnią.(spacja)Zero kurzu.(spacja)Elegancko poukładane pudełka z biżuterią wypchane po same brzegi.
    Firanka nad kaloryferem porusza się z gracją baletnicy,(spacja)piękna biel.(spacja)Nowy porządek w pokoju cały czas starym.
    W pokoju(,) w którym żyjesz kilka dobrych lat.(spacja)Ten sam dywan,(spacja)te same kwiaty,(spacja)meble,(spacja)telewizor.(spacja)Ale nowy porządek.
    Nowe życie.(spacja)W starym pokoju.(spacja)Stare nastroje stoją za drzwiami.(spacja)Pukają i pukają.(spacja)Cholera.(spacja)Może nastrojowa muzyka pomoże?
    Gra.(spacja)Mam wrażenie(,) że torba(,) która idzie na strych(,) dusi się z przemęczenia.(spacha)Przecież wszystko posprzątałam.
    Prawda?"

    Brakuje spacji po interpunkcji i kilku przecinków. Te krótkie, urywane zdania według mnie psują cały efekt tego tekstu. Miałam wrażenie jakby autor miał czkawkě przy jego pisaniu i dlatego zdania są takie krótkie... Nie przemówił też do mbie za spacjalnie. Zostawiam 3
  • BezimiennaOna 26.01.2016
    Cóż,nie jestem na języku polskim,pisze to co mam w głowie moge robić błędy-to jest jeszcze lepsze.Nie musi przemawiać ,nie musi brzmieć,nie musi nic wnosić w Kogoś zycie. To był mój dzień.
  • elenawest 26.01.2016
    Rozumiem, ale robienie błędów w tekstach i przyznawanie się do tego, mało tego, nierobienie niczego by to zmienić jest niedopuszczalne w pisarstwie i każdy ci to powie.
  • Slugalegionu 26.01.2016
    *Popiera*.
  • BezimiennaOna 26.01.2016
    W takim razie dziękuję za opinie i uwagę. Obiecuję poprawę.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania