26.01.2016 Wieczór

Porządki przypomniały mi moje dawne Ja, sterta kartek, jakieś zapiski, wiersze. Pognieciony rulon wzięłam w ręce, koc, herbata i czytam. Sięgam do lat młodości i dziwny uśmiech maluje mi się na twarzy, zakucie w sercu, dreszcz obowiązku i odpowiedzialności za tamte słowa i marzenia. Radość że to nadal trwa, ta pasja, ten sam tok rozumowania świata i ludzi. Albo i brak zrozumienia - ciężko stwierdzić. Młodość ma to do siebie że jeden wielki znak zapytania widnieje na każdym zakręcie, pytania które niejeden dorosły nie jest w stanie podnieść obiema dłońmi, a jednocześnie ta iskra w oku gdy coś się udaje, kiedy mama pochwali, kiedy chłopak który zabiera ci sen z powiek puści ci oczko na przerwie, ach. I tak siedzę sobie otulona tymi wspomnieniami i przychodzi mi jedna myśl,czas nie jest wyznacznikiem życia ani nie jest naszą ujmą, pokazuje nam jak ważne są chwile, momenty które kreślą nasze historie, każdego z osobna połączone czasami nieświadomie z ludźmi przechodzącymi obok na stacji. Trzymam małą brudną kartke z wierszem bez tytułu: Wciąż blady uśmiech ma słońce zatracone a niebo zwyczajne tak, mgła krztusi oddech płytki, wiatr gra melodię tak cichą, tak smutną.... Krople deszczu uderzają o twarz, rozpraszają myśli, złą nadzieją otula nas świat i płoniemy legendą o bezkresnej miłości...

 

 

 

sawIS FJ

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • ausek 27.01.2016
    Mam pytanie. Czemu wszystkie trzy teksty jakie dodałaś, w tytule mają datę? W zamiarze miałaś ciągłość? Bo jeśli tak to jakoś mi to nie leży. Konstruujesz długaśne zdania, które czytając wprowadzają jedynie zamęt. Przeczytaj tekst na głos to się przekonasz. Odniosłam wrażenie, że jest to napisane w stylu "ja cię kochać ja cię lubić''.Podejrzewam, że przeczytanie dłuższego tekstu napisanego w ten sposób byłoby dla mnie udręką. Może spróbuj na początek pisać krótsze zdania... Pozostawiam bez oceny i czekam na następne. ;)
  • Pan Nikt 27.01.2016
    Asusek
    Przeczytaj Trylogię Sienkiewicza XD, wyśpisz się jak nigdy XD
  • ausek 27.01.2016
    Pan Nikt przeczytałam daaawno temu... Widzę, że lubisz przekręcać mój nik :D
  • Pan Nikt 27.01.2016
    ausek
    No fakt nie jest prosty XD
  • Pan Nikt 27.01.2016
    Mi na to miast tekst przypadł do gustu, choć nie przepasany za epiką. Mam jednak jedno zastrzeżenie. Jest zbyt melancholijny, nie ma w nim uczuć. Jest bo jest i tyle.
  • Pan Nikt 27.01.2016
    Nie przepadam za epiką.
  • Adam T 10.03.2017
    Napisałaś bardzo refleksyjny i klimatyczny tekst. Z braku ciekawych rzeczy na obecnej stronie opowi, też zrobiłem mały krok w przeszłość... i trafiłem tu :) Miło było przysiąść z boku i posłuchać :) Jest kilka drobiazgów do poprawienia, np. przed "że"wszędzie przecinki albo "zakucie w sercu" - chodzi o zakucie w zbroję (wtedy pisownia ok), czy zakłucie w sensie "kolka" sercowa? Powinno być też "pytania, których niejeden dorosły..." Zakończenie badzo, moim skromnym poetyckie, młodzieńczo-żarliwe, bardzo osobiste, jak całość zresztą. Dzięki za ulotną chwilę w Twoim świecie :) Pięć
  • BezimiennaOna 10.03.2017
    Matko, to już rok tutaj jestem? :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania