3 metry nad niebem

To juz koniec i pamiętaj kiedy kolejny raz do ciebie zadzwoni lub napisze nie łam się nie idź w to więcej ta rzeka to bagno w którym i tak zaraz utoniesz nigdy tu nie wracaj i nie miej znów nadziei ze ktoś cie wyciągnie bo znów zostaniesz sama i znów będziesz sobie musiała z tym poradzić teraz dałaś rade drugi raz choć wiesz ze bardziej bolało i wiesz ze będzie tylko gorzej także nie wchodź w to kolejny raz bo nie warto trzeci raz juz nie wyjdziesz straciłaś zbyt wiele łez zbyt wiele sil ale jeżeli Choć przez chwile o tym pomyślisz ze może tym razem będzie lepiej, łatwiej ze jest inaczej to przypomnij sobie jego słowa, jego klamstwa, jego brak szacunku jeżeli przyszedł obowiązek jego brak odpowiedzialności, jego słowa kolejne, bzdury jego gry kolejne gry i sex w którym nawet kłamał rżnął cie jak szmate i wmawiał ze kocha przypomnij sobie jak wiele z nim przeszłaś dziecko zostawienie cie bez słowa później jak okłamałaś go ze to kłamstwo Chciał znów po ruchac sobie ale wiesz ze to tylko o to chodziło i pewnego dnia zrozumiesz miałaś go i trzymałaś mocno znów cie zostawił znów skrzywdził jak wtedy i wiesz ze kochałaś ze kiedyś był twój ze czułaś się bezpiecznie to nigdy nie powróci ten sam człowiek wiesz ze choć kochałaś cala sobą to juz nigdy, nigdy nie poczujesz się tak jak wtedy i nigdy więcej nie będziesz 3 metry nad niebem.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • MartynaM dwa lata temu
    Baby glupieją, jak facet dobry w łóżku, a ty lady dla zasady,dla chwili uwagi? Tak źle wyglądasz?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania