8 marca - Prezent

I zleciało tyle lat od kiedy tutaj jestem.

A miało być tak pięknie miało nie wiać w oczy nam....

Jestem w ciąży drugi dzidziuś w moim życiu spałam z mężem 3 tygodnie temu a dwa tygodnie temu z nim kocham tylko jego. Mąż mnie poniża i bije ale zmuszona poszłam z nim do łóżka.

Zapytasz czym zmuszona jak Cię nie włożył do niego sam. Tak masz racje ale nie szłam z miłości lecz z obowiązku nie było uczuć tylko czas poświęcony żeby mieć święty spokój to był mus wszystko się układało w tamtym miesiącu chciałam mieć dzidziusia a teraz kiedy on wrócił okazał mi prawdziwe uczucie ja niewiem co ja mam zrobić. Pomyślisz jaka ona głupia przychodzi tutaj rozpisuje się na darmo pokazuje jaki ten świat zły. Nie jest zły sami go tworzymy złym. Masz rację sama tego chciałam, masz rację jak się idzie z facetem do łóżka bez zabezpieczenia tak jest a później szukasz tatusia na wszystko przyznam Ci rację ale uwierz mogłeś moglas być w tej samej sytuacji co ja .bo ja mam córkę i dom wiąże mnie ona z nim i teraz powiedziałam sobie że jeśli będę mieć dziecko to tylko z Adamem czyli człowiekiem którego tak naprawdę kocham a teraz niewiem czyje jest becze do poduszki i słucham swojego krzyku a widzę łzy spadające po policzku nic więcej!!!!

Boli.... nawet niewiesz jak boli.

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • SwanSong 08.03.2021
    Spróbuj napisać to po polsku.
  • Alex_Ander 15.03.2021
    Ciężkie jest to co opisujesz, łatwo by przyszło mi powiedzieć
    - rzuć, to kobieto i ułóż sobie życie na nowo.
    Lecz wiem jakie to ciężkie i jak od wielu czynników zależne. Powiem więc tak.
    - musisz sama do tego dojrzeć i wtedy to zrobisz. Ułożysz sobie życie.
    Pozdrawiam ciepło.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania