...

...

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (26)

  • Virginia 2 tygodnie temu
    * Paradoks polega na tym, że zanim będę mogła zabrać stąd wiersze, ufam, administracja uczyni je wolnymi, winnam dołożyć jeszcze choćby kilka.
    Na pohybel.
  • Bettina 2 tygodnie temu
    Pamiətaj, masz dedykacje.
  • rozwiazanie 2 tygodnie temu
    Virginia, „zanim będę mogła zabrać stąd wiersze, ufam, administracja uczyni je wolnymi, winnam dołożyć jeszcze choćby kilka.”5 To brzmi obiecująco, nawet lepiej niż same wiersze. Pozdrawiam.
  • Virginia 2 tygodnie temu
    rozwiazanie Jeśli pozwolisz, ja decyduję o liczbie, tak się szczęśliwie składa.
    Dziękuję za sugestię.
  • Bettina 2 tygodnie temu
    Yhm...teraz ....tym bardziej.
  • Virginia 2 tygodnie temu
    Jaśniej, Pani.
  • Bettina 2 tygodnie temu
    Chyba ciemniej, bo ja nie widze Osoby. Pisalam, Dementor Bialy Cie szukal, bo niefortunnie nas pomylił jak lecial vilanella do gwiazd.
  • Bettina 2 tygodnie temu
    Z dedykacją. Do opowiadania w jakims periodyku literackim. Probowalam mu wytlumacxyc, ze sie pomylil, ale juz nie musze.
  • wikindzy 2 tygodnie temu
    Jest fanką strumienia świadomości, to nawet nie jej wina, programista był pod wpływem substancji psychoaktywnej, a nawet kilku.
  • wikindzy 2 tygodnie temu
    Wpadaj tu Virginio https://www.opowi.pl/forum/pitolenie-138-grupowa-terapia-portalowa-w1682/
    i wyżyj się pisząc, to tylko zalega tobie w umyśle - najlepsza sala terapeutyczna na oddziale.
  • wikindzy 2 tygodnie temu
    *co tylko - błądzi myślenie i przekaz.
  • Virginia 2 tygodnie temu
    wikindzy Wesołek z Ciebie.
  • wikindzy 2 tygodnie temu
    Virginia, Różnie mówią, że deb..., poje..., ale bardzo podoba mi się Twoja interpretacja.
  • Virginia 2 tygodnie temu
    Splątanie kwantowe? A niech mnie...
    Pozdrawiam i dobrego dnia.
  • Lechosław_Kerner 2 tygodnie temu
    Jesteście mistrzami w sztucznym podbijaniu wzajemnej tworczosci w rankingu tworzac idiotyczne dyskusje na tematy z dupy... To jest takie... Sami wiecie jakie. Tu jest tyle dobrych wierszy, tekstwo ale wy i wam podobni nie chcecie ich komentowac nawet negatywnie bo boicie sie, ze ranking podbije ich popularnosc.
  • Virginia 2 tygodnie temu
    Szanowny Lechosławie, nie sądzę, abyś miał na myśli moją osobę. Jeśli wejrzysz na wczorajszy "rajd" tubylców na "skazanego", trudno nie odnieść wrażenia, a i też ostrzeżenia, by palec nasz nie utrafił w czarną dziurę, gdzie znika porządek rzeczy. Poradzę sobie z natręctwami innych, zręcznie a taktownie je omijając.
    Pozdrawiam.
  • Lechosław_Kerner 2 tygodnie temu
    No wlasnie nie wiem, bo i wczoraj i dzis pojawia sie ta sama osoba i jest nieadekwatna. No ale aby nie stać się jedna z tych osob zamilknę.

    Skupmy się na wierszu. Aurory, Aranson i Scape Floty nadaja temu pretensjonalny wydzwiek, patrzcie ja to wiem... no ale "aby palec nasz nie utrafił" i "zrecznie a taktownie je omijając" w komentarzu pokazuje, że tę pretensjonalnosc i wyzszosc nad innymi masz we krwi. Pytanie czy to wrodzone czy nabyte? A tytuł jest długi taki z jakiego powodu?
  • Virginia 2 tygodnie temu
    Długi tytuł, w istocie, nie przepadam za takimi, ale ucisnęła mnie własna krnąbrność, nieumiarkowanie,
    swawola, w innych razach niedozwolona, zresztą tytuł nie nawiązuje do tekstu wiersza. Ten łyczek występku był mi potrzebny, co zasmuci mnie po czasie, i rzecz się zmieni. Aurora, to miraże Północy (Zorza Polarna)
    a wiersz pisałam w Rejkiawiku. Nie, nie jestem "pyszałkowata", zachowuję pokorę i umiarkowanie.
    Ten wiersz nie jest doskonały, jest bardzo przeciętny. Pracuję nad tym, by podać innym utwory, niosące choćby uncję estetycznego przesłania, wiedzy, obrazu z emocjonalnego dronu.
    Dziękuję za czytanie, za wnioski i uwagi.
    Miło było widzieć.
  • Lechosław_Kerner 2 tygodnie temu
    Drone to truteń, uważajmy z tym. Z perspektywy trutnia to brzmi ciekawie.... Nienważne.

    Nie ma wierszy dobrych albo zlych, sa takie co sie podobaja albo nie. Wszystkie moje uwagi sa totalnie subiektywne i odzwiwrciedlaja moj gust lub jego brak.

    Ale piszesz pretensjonalnie i pyszałkowato. Strasznie ciekawi mnie czy tak masz i o, czy chcesz mi pokazać moje miejsce w szeregu. Szeregu oczywiście jak najdalej od twojego.
  • amazonka 2 tygodnie temu
    Lechosławie (panie Kleksie), podoba mi się Twoje stwierdzenie, że nie ma wierszy dobrych albo złych, podobają się albo nie. Ja też tak uważam. Nie powinno być sztywnych schematów, że należy pisać tak czy inaczej. Pozdrawiam
  • Lechosław_Kerner 2 tygodnie temu
    amazonka kleksie.... Ehhhh
  • Virginia 2 tygodnie temu
    Szanowny Lechosławie. Bynajmniej, żadnych dystansów, rejonizacji, nie. Pretensjonalnie, nie sądzę.
    Kiedy mam wolną chwilę, po prostu piszę, opieram treści na moich wspomnieniach, obserwacjach.
    Wrażenie wyniosłości może brać się z samych tematów, z określonego rytmu, a nawet filozofii życiowej.
    Tak czy inaczej, dziękuję za ważne uwagi.
  • Lechosław_Kerner 2 tygodnie temu
    Widzisz, jak chcesz to potrafisz być normalna😁
  • Virginia 2 tygodnie temu
    Nie zgłębimy, czym może być anormalność, zapewne nie tym razem, lub nigdy.
    Jeszcze raz thx.
  • Bettina 2 tygodnie temu
    Hm, dziẹki Ci Boże po stokroć za jẹzyk co Sam siẹ rusza...
  • Lechosław_Kerner 2 tygodnie temu
    no... jak twój, Sam, się rusza to cierpi każda dusza i odpadają usza

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania