A co gdyby dusza Cogito jednak napisała list? - list do Cogito

XXXXXXXXXXXXXXXXXX

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Numizmat 27.09.2015
    Pomysł fajny, ale trochę krótkawe. Dobrze piszesz, więc może spróbuj to trochę rozwinąć?
    Co do błędów:
    "Minęło już dużo czasu(przecinek) od kiedy CIę opuściłam." - Cię
    "zabawiam z uśmiechem na twarzy innych ludzi, na innych kontynentach." - przecinek niepotrzebny, powtórzenie 'innych'
    "Nie chcę utrzymywać kontaktu(przecinek) nie będąc obok Ciebie,"
    "Od czasu do czasu, w gwieździste noce, wspominając" tutaj nie jestem pewien z tymi przecinkami. Gramatycznie w sumie są niepotrzebne, ale tworzą całkiem fajne pauzy podczas czytania.
    "wspominając Twoje wykrzywione wargi w wyraz radości(przecinek) czuję się przez chwilę lekka," - w wyrazie radości :)

    Dam 3, bo dosyć sporo błędów jak na tak krótki tekst. Trochę tak nie wypada ;)
  • Ino 27.09.2015
    Jak mogłabym zastapić słowo "innych"?
  • Numizmat 27.09.2015
    Wielu ludzi, mnóstwo ludzi, dalekich kontynentach, odległych kontynentach :)
  • Niemampojecia96 27.09.2015
    zabawiam z uśmiechem na twarzy innych ludzi, na kolejnych kontynentach - na przykład, chociaż moim zdaniem to'' innych'' brzmi dobrze, i nie ma potrzeby tego zmieniać.

    ''wspominając Twoje wykrzywione wargi w wyraz radości czuję się przez chwilę lekka,'' - coś nie tak. wspominając twoje ułożone w wyraz radości wargi. Albo coś, bo tak nie gra.
  • Ino 27.09.2015
    "wspominając Twoje wykrzywione wargi w wyrazie radości, czuję się przez chwilę lekka"??
  • Niemampojecia96 27.09.2015
    No ale o co ci teraz chodzi? Bardziej ''wspominając twoje wargi wykrzywione w wyrazie radości, czuję się przez chwilę lekka''. - już tak lepiej by brzmiało, konstrukcyjnie.

    Ale wykrzywiamy raczej w wyrazie nieradości. Tzn słowo wykrzywiamy jest dla mnie zabarwione znaczeniem przeciwnym do radości, dlatego zmieniłabym je.
  • Ino 27.09.2015
    Niemampojecia96 co myślisz o "uformowane"?
  • Niemampojecia96 27.09.2015
    Nic nie myślę. Nie podoba mi się, twoje wargi uformowane w wyraz radości - brzmi dla mnie źle. Podoba mi się: twoje uformowane w radość wargi. Ale twojej pani od polskiego się nie spodoba. Co to ma za znaczenie, co ja myślę?

    Napisz: wspominając twoje unoszące się w wyrazie radości wargi, czuję się przez chwilę lekka. Albo napisz jak chcesz. Jak chcesz.
  • AkaiAme 27.09.2015
    Zgadzam się z przedmówcą, trochę za krótki no i kilka błędów jest...Mimo wszystko, ma potencjał ;) Mogłaś napisać: na odmiennych/dalszych/różnych kontynentach :) Po prostu pracuj, to znaczy pisz jak najwięcej! :D
  • Jedno zdanie: miałem wiele "pań od polskiego" i z czystym sumieniem mogę stwierdzić, że Twojej się to raczej nie spodoba. Na lekcjach polskiego nie uczysz się pisać takich rzeczy. Uczysz się pisać rozprawki zgodne z programem nauczania, to wszystko. Jeżeli u ciebie jest inaczej, to masz szczęście.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania