A gdyby tak...

A gdyby tak cofnąć czas?

Cokolwiek by się zmieniło, czas nie leczy ran, nie załata serca, nie naprawi umysłu, bo nic już nie jest tak samo..

A gdyby tak zmienić się na dobre.

Uciec daleko i zacząć od nowa, może zapomnieć.

Było minęło. Tak się nie da, szkoda...

Mogę zmienić swoje życie, ale to, co było, pozostanie już takie samo...

Niestety.

A gdyby tak zwyczajnie usiąść, pomyśleć, wypłakać się, wysmucić, wygadać księżycowi.

On nie pocieszy, on jedynie przypomni jeszcze więcej tego, czego nie chcę pamiętać.

Bo choćby nie wiem ile się zmieniło, jak dobrze się wiodło, jak szczęśliwie było...

To tak samo nie będzie już nigdy, a w środku inaczej już zawsze.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Neurotyk 04.03.2016
    Tak samo nie będzie już nigdy, nie zamarze się przeszłości, będzie dla nas garbem do końca. Oceniam subiektywnie z perspektywy moich doświadczeń, celne 5
  • Okropny 04.03.2016
    Jeśli masz na myśli jedynego naturalnego okołoziemskiego satelitę, to wtedy jest to Księżyc pisany z dużej - bo to nazwa własna. Jeżeli jakikolwiek naturalny satelita, to z małej.
  • Neurotyk 04.03.2016
    Okropny, kumplu, autorka nawet nad tym się nie zastanawiała, dla poetów księżyc to księżyc, jednakże Twój komentarz jest celny i ma walory edukacyjne, brawo.
  • Okropny 04.03.2016
    Neurotyk a, takie tam, filologiczno-filozoficzne ciekawostki się mnie trzymają.
  • KarolaKorman 04.03.2016
    Ciekawe i prawdziwe przemyślenia, choć smutne, 5 :)
  • eMMa 04.03.2016
    Dziękuję za oceny:)
    I faktycznie, dla mnie księżyc to księżyc, a nie jedyny naturalny okołoziemski satelita:)
  • Alicja 04.03.2016
    Tekst mnie poruszył i skłonił do przemyśleń :) Zasłużone 5
  • Rasia 04.03.2016
    "Było minęło" - przecinek po "było"
    "Bo choćby nie wiem ile się zmieniło" - po "wiem"
    Całkiem ciekawy tekst, podoba mi się. Może pod względem rozbudowania słownictwa i jakiegoś rozbudowania nie powalił mnie na kolana, ale ta prostota też jest w porządku. W każdym razie można sobie nad tymi paroma słowami pomyśleć, w końcu przedstawiają samą prawdę. Zostawiam 4,5 czyli 5 :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania