Absurd nut

Pio sen zanucon ka

głuchego ruchy ust

czyta chór niemych

 

rytm sygnału świetlnego

w burzy ciętych laserów

 

wywija pio sen z ką

w głowie rym plącze

sznurówki

 

nuci drugi głos

ton ze strun głosowych

zgrzyt metalu

 

kogoś

 

zabiła cisza

bo ją usłyszał

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • słone paluszki 7 miesięcy temu
    Pierwszy wers bardzo inspirujący i myślałam, że tą drogą pójdą kolejne wersy, ale one skręciły i wybrały trasę przez kładkę.
    Muszę się jeszcze pomyśleć z głową.

    Na pewno jest nietuzinkowo, a to lubię najbardziej🙂
  • 00.00 7 miesięcy temu
    Paluszki Poznałam kiedyś grupkę ludzi głucho-niemych i używali często tylko światła zamiast dźwięku, tak też światło zastępuje im dźwięk na imprezach o ile dobrze pamiętam. A reszta to absurd, chociaż cisza brak swiatła może doprowadzić do obłędu, mózg potrzebuje bodźcy z zewnątrz, bo inaczej tworzy wariacje. :)

    Cieszę się, że Cię zatrzymało na chwilę.:)
  • Dekaos Dondi 7 miesięcy temu
    Zerka↔Sądzę, że głuchoniemi, w wielu przypadkach, zaznają świata, także "muzyki" bardziej niż my, tylko w ich pojęty sposób. Zapewne pewne właściwości mózgu, zastępują nam znane, w ich tylko znany sposób:)↔Tzw: rekompensata:)↔Pozdrawiam🙂:)
  • 00.00 7 miesięcy temu
    Dekaos Zgadzam się z Tobą, to jest właśnie fenomen ludzkiego ciała.
    Wzajemnie pozdrawiam 🙂
  • Pasja 7 miesięcy temu
    Doskonały rytm zanurzony w absurdzie. Jak pismo obrazkowe na ścianie jaskini, a przecież nuty są w jednym języku. Widzieć, to nie to samo, co słyszeć. Pauzy jak cisza pomiędzy ruchem ust.

    Chur - chór

    Pozdrawiam
  • 00.00 7 miesięcy temu
    Pasja, wiadomo, że widzieć to nie to samo co słyszeć, może fala cząstek odbitych pomaga kiedy są w ruchu. U niewidomych dźwięk odgrywa ogromną rolę w budowaniu przestrzeni.

    Dziękuję za poprawkę orta i odwiedziny 🙂

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania