Adam i anielice Magda1906

Adam był wysokim brunetem o błękitnych oczach. Mieszkał ze swoją dziewczyną Tiną, która pracowała, jako modelka.

A że uwielbiła podejmować spontaniczne decyzje, więc nie zastanawiając się długo spakował rzeczy. Po czym wyszedł z mieszkania na pół piętrze spotkał Tinę.

- A ty dokąd się wybierasz? – zapytała zdziwionym głosem.

- Wyjeżdżam! – wykrzyknął i zbiegł po schodach.

Kobieta otworzyła ze zdziwienia, aż usta, kiedy znalazł się w aucie zapiął pas i ruszył przygodzie na spotkanie. Po trzech godzinach dojechał na miejsce nad brzegiem rzeki rozbił namiot zjadł konserwową szynkę i poszedł spać.

Następnie dnia z samego rana udał się na spacer wzdłuż rzeki. Po dwudziestu minutach dotarł do niewielkiego pomostu, do którego była przymocowana łódź. Potem do niej wsiadł i zaczął wiosłować na drugą stronę rzeki dotarł zziajany.

- O rany, ale tu pięknie!

Z miejsca wyskoczył z ubrań i będąc w stroju Adam rozpalił ognisko.

Szkoda, że Aśka nie może zobaczyć tego raju – pomyślał.

Nawet nie wie, kiedy zapadła noc przy ognisku się ułożył i zasnął. W środku nocy zbudził go dziwny odgłos otworzył oczy i zobaczył, że dookoła niego stoją anielsko piękne kobiety z długimi jak u syreny włosami.

Badawczo mu się przyglądały w pewnej chwili jedna z nich się pochyliła w jego stronę i palcem przejechała po twarzy.

- Skoro, już zawitałeś na naszą wyspę to, już z niej nie wyjdziesz żywy – szepnęła mu do ucha.

Potem wszystko potoczyło się bardzo szybko ani się obejrzał jak został związany. Następnie tajemnicze rezydentki wyspy zaniosły do pałacu, gdzie poddawały różnego rodzaju torturom na koniec zabiły.

Adama ciała nigdy nie odnaleziono mieszkańcy uważają tę wyspę za nawiedzoną, więc się trzymają od niej z daleka.

Legenda głosi, że na tej wyspie znajdował się zakon, który został założony przez wyznawczynie bogini Ateny.

Ale ich spokój został zakłócony przez najazd misjonarzy, którzy niemal na siłę próbowali je zmusić do przejścia na chrześcijanizm. A gdy odmówiły to je zamordowano, a ich świątynię zburzono.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (47)

  • Kocwiaczek 20.02.2020
    Jak dla mnie to tekst albo Shogun-a (na niego głównie stawiam) albo Raven18 (mój drugi typ). Błędy tak jakby dodane specjalnie, niby niedbale :) Może się mylę, ale ten kto nie ryzykuje, nie pije szampana :) Pozdrowienia dla prawdziwego twórcy :)
  • AlaOlaUla 20.02.2020
    To tekst Margaryny.
  • Kocwiaczek 20.02.2020
    A kto to Margaryna ? :/
  • AlaOlaUla 20.02.2020
    Kocwiaczek to Magda albo ...
    zaraz odnajdę, bo dla mnie jest Margaryną i nie pamiętam xD
  • Harem Szejka 20.02.2020
    AlaOlaUla to może być podpucha Aniołeczku
  • AlaOlaUla 20.02.2020
    Kocwiaczek Magda 1906 i Margerita :]
  • AlaOlaUla 20.02.2020
    Harem Szejka O, kurczę! Masz rację!!!
  • Harem Szejka witaj
  • AlaOlaUla 20.02.2020
    Ale fajowo! Podpuchy są najlepsze?
  • Kocwiaczek 20.02.2020
    To ja sobie spokojnie poczekam na rozwój wydarzeń ;]
  • AlaOlaUla 20.02.2020
    Ok, przeczytałam i...

    Fantastyczna podpuszka (jest trochę z Margaryny).
    Chrześcijański motyw prowadzi do bogumiła, ale stać go na takie opowiadanie...
    ?
    Nieźle. Być może w końcówce spodziewałabym się czegoś więcej, ale jest ok?
  • fanthomas 20.02.2020
    To margerita
  • Pan Buczybór 20.02.2020
    Margaryna, ale nie pierwszy raz w tym konkursie ktoś może się pod nią podszywać... Nie, w sumie jednak to Mar.
  • AlaOlaUla 20.02.2020
    Nie ma Margarynowych błędów.
  • Harem Szejka 20.02.2020
    AlaOlaUla nie przezywaj nikogo
  • AlaOlaUla 20.02.2020
    Harem Szejka a kogo przezywam?
  • Harem Szejka 20.02.2020
    AlaOlaUla Magdę
  • Harem Szejka właśnie
  • AlaOlaUla 20.02.2020
    Harem Szejka W którym miejscu?
  • Harem Szejka 20.02.2020
    AlaOlaUla a Margaryna?
  • AlaOlaUla 20.02.2020
    Harem Szejka To pseudonim artystyczny. Używany od kilku lat.
    ?
  • AlaOlaUla ale go nie lubię
  • AlaOlaUla 20.02.2020
    Niepowtarzalny Styl z Opowi
    Ale dlaczego?
    Margaryna jest bardzo potrzebna i przydatna w kuchni.
    Z innymi składnikami tworzy przepyszny i słodki wyrób.
    Margaryna, cukier, jajka, śmietana, cukier wanilinowy, rodzynki, cynamon, jabłka, kakao, czekolada, etc...
    To kompozycja Margerity i innych użytkowników z opowi (np).
    ?
  • Celina 20.02.2020
    to nie ja pisałam
  • Anonim 20.02.2020
    Błędy stawiane z dużą dokładnością, co świadczy o zamyśle. Jednak jest jeden charakterystyczny.
    Ja stawiam na ... Misia M
  • Wszystko wskazuje na Marg. ale w tej zabawie wszystko jest możliwe. Może ktoś się pod nią podszywać.
    Nie wiemy kto bierze udział. :)
  • Pasja 20.02.2020
    Bardzo przepraszam, to ja zostawiłam ten komentarz
  • Puchacz 20.02.2020
    Misiu M???!!!
    Jezus Maria... Jakby tercetu było mało...
  • marok 22.02.2020
    Hmmm, to nie jest takie proste jak się wydaje. Niby może byc Margeriata, ale kurczę, hmmm, no postawię na Marg, choć 100% nie mam
  • AlaOlaUla 23.02.2020
    Margaryna.
  • Berkas 24.02.2020
    Na pierwszy rzut oka uznałem, że Marg ale teraz nie mam pewności. No jednak na nią postawię.
  • Berkas 29.02.2020
    ziu cztery
  • Berkas ja też mam cztery
  • Berkas 29.02.2020
    Niepowtarzalny Styl z Opowi to pięknie :P
  • Pasja 29.02.2020
    Berkas to ja pasja
  • Pasja 29.02.2020
    mam cztery
  • Berkas 29.02.2020
    pasja domyśliłem się ;)
  • Do jutra można przyłączyć się do zabawy.
    Komentujemy i zgadujmy kto to napisał.
  • Koniec z dodawaniem tekstów. Zaczynamy zgadywanie. Komentujemy i typujemy Autorów.
    Trzy dni! Potem odkrywamy swoje przyłbice.
    Powodzenia

    Autorzy którzy prawdopodobnie wzięli udział:
    Magda, Pan Buczybór, Marok, Berkas, Szpilka, Antoni Grycuk, Dekaos Dondi, Pasja, indri vel Bogumił, i Tjeri pod znakiem zapytania?

    NSzO zyczy rozkręcenia fajnej zabawy
  • indri 26.02.2020
    Tego autora najłatwiej chyba odgadnąć, wiec tym razem uniknę pozdrawiania anonima. Pozdrowienia dla Maroka. A tekst stylizowany na Mis Margaret.
  • indri 26.02.2020
    I podwyższyłem tekstowi średnią, bo niezasłużenie miał tylko 3,8.
  • Tjeri 26.02.2020
    To jednak sama Margerita.
  • Pasja 26.02.2020
    No tutaj oczywista oczywistość, Margerita. Następnym razem lepiej się ukryj Autorko.
    Pozdrawiam
  • Pasja 29.02.2020
    cztery trafienia i zatopienia... było jasne jak Słońce
  • Dekaos Dondi 28.02.2020
    Margerita→Chyba, że umiejętna podróbka:)
  • Autorze ujawnij się.
  • Magda1906 29.02.2020
    tak to ja

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania