Agonia # Prolog

Życie wieczne. Ilu z nas nie marzyło o tym żeby się nie starzeć, być wiecznie młodym, żyć po kres czasu... Powiem szczerze. Nie ma się czym zachwycać.

 

To nie jest życie...

 

To zwykła egzystencja, przemijanie...agonia.

Twoje życie mija cię, lecz ty nie masz pozwolenia aby je w pełni przeżyć.

 

Skąd to niby wiem zapytacie? Otóż znam problem od podszewki...

 

Może najpierw się przedstawię. Obecnie mam na imię Anabell Cadaval. Obecnie, ponieważ już kilkakrotnie zmuszona byłam zmieniać tożsamość. Mam długie do polowy pleców ciemnobrązowe włosy i niebieskie oczy. Średni wzrost, krągłości w dodatku całkiem duże i cholernie uciążliwe. Co by tu jeszcze... A no tak... Urodziłam się w 313 r.p.n.e w Grecji. Dokładnie za panowania Aleksandra Macedońskiego.

 

Opowiem wam swoją historię więc usiądźcie wygodnie i posłuchajcie.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Sileth 12.05.2015
    Zapowiada się ciekawie :) Większych błędów nie znalazłam. Szkoda tylko, że taki krótki ten prolog.
  • Lyssa 12.05.2015
    To dopiero prolog, więc za dużo nie mogę napisać, ale czekam na kolejny rozdział. Niech akcja się rozwinie :)
  • KainaBref 12.05.2015
    Nie mam zdania i nie zostawiam oceny. Nawet nie wiem czy to prolog czy wstęp, bo nie mam dalszej części. Proszę, wrzucajcie prologi czy wstępy razem z pierwszym rozdziałem, będzie nam łatwiej oceniać. :)
  • Kopem z półobrotu, prolog wprowadza w historię
  • Setsuna 12.05.2015
    Dziękuję za opinie :) Prolog jest krótki bo taki miał być. Wszystko wyjaśnię w trakcie trwania historii. :) już niebawem wszystkiego się dowiecie ^^
  • eMajTi 12.05.2015
    Przed "ciemnobrązowe" zdaje się powinien być przecinek, ale ręki sobie uciąć nie dam. Tak samo po "krągłości".
    Ogólnie dobrze, ale jeśli jest coś co mi się nie podoba, to kolokwalizmy w stylu "co by tu jeszcze" czy "może się przedstawię". Jeżeli to ma być opowiadanie w stylistyce starożytnej Grecji to nie jestem pewien, czy to zda egzamin.
    Podoba mi się jednak zwartość kompozycji - osobiście uwielbiam, gdy ktoś potrafi w paru zdaniach ująć najważniejsze rzeczy. A jeżeli są inteligentne to jeszcze lepiej. Widzę też, że podobnie jak ja kochasz wielokropki ;P
    Do przedostatniego akapitu podobało mi się wręcz bardzo i nie mam żadnych uwag oraz czekam na ciąg dalszy :)
  • Setsuna 12.05.2015
    Co do stylistyki całego opowiadania to z góry mówię, iż nie będzie ono w stylistyce starożytnej Grecji, Rzymu ani Macedonii. To tylko odniesienie do wieku bohaterki. Akcja opowiadania będzie umieszczona w obecnych czasach, choć czasem mogą pojawić się wspomnienia z różnych okresów. Do tego muszę z góry uprzedzić, że pojawią się wulgaryzmy i sceny o zabarwieniu erotycznym o czym postaram się ostrzegać.
    Wielokropki kocham, bo oddają więcej niż masa patetycznych zwrotów.
    Nad interpunkcją popracuję, ponieważ często mi się zdarza zjadać przecinki.
  • Lucy 12.05.2015
    Ciekawie się zapowiada ;3 No Setsi czekam na pierwszy rozdział!
  • eMajTi 12.05.2015
    To w takim razie uwagi o natłok mowy potocznej można zapomnieć :)
  • Yu-chan 12.05.2015
    Ciekawe. Chcem 1 rozdziału ^.^

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania