-

-

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • 60secondsToDie 16.04.2016
    Nie wiem, czy to z powodu niewiedzy na temat zagranicznych imion, ale zamiast Brytni powinno być Brittany.
    Nie oceniam, to pewnie nie moje klimaty.
  • nagisa-chan 16.04.2016
    a i wydaje mi się że to dwa inne imiona 0.0
  • 60secondsToDie 16.04.2016
    PS. Co to jest styl glamour? Da się to zjeść?
    Grunge to wiem.
  • nagisa-chan 16.04.2016
    hihihi zobacz sobie w necie ^^ nie umim tumacyc
  • 60secondsToDie 16.04.2016
    Wystroje wnętrz :)
  • nagisa-chan 16.04.2016
    60secondsToDie nie hihihi to styl ubioru hihihi
  • 60secondsToDie 16.04.2016
    Tak. Na pierwszym miejscu wyskakuje wystrój wnętrz :)
  • nagisa-chan 16.04.2016
    w sumie jednak też ale to w ogóle jest styl
  • Szczur 17.04.2016
    nagisa-chan no to trochę kiepsko pisać i nie umieć czegoś tłumaczyć ;/
  • Tessy Kier 17.04.2016
    Fabuła nie zapowiada się mega-oryginalnie, ale jak już mówiłam komuś innemu, nie traćmy nadziei.
    Ta Brytni mnie Ómarła - jak już, to powinno być Britney. Jeszcze było nieco błędów stylistycznych i interpunkcyjnych, na przykład tu:
    "Czas pożegnać się z rodzicami Brit przyjechała swoim 'lambo'." - wygladają na oddzielne zdania, a nie ma kropki.
    Ocena końcowa będzie cztry (to nie literówka, to było zamierzone).
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    Powinno być BRITTANY, nie Britney. Britney to Britnej, a Brittany to Brytni.
  • Szczur 17.04.2016
    Nie wiem na ile było zamierzone rzez autorkę stosować Brytni, a na ile chodziło jej o Britney czy inną, ale dla ścisłości. Pewna amerykańska aktorka ma na imię Brytni (Brytni Sarpy). Także uważałbym z tym, że nie ma/nie może być.
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    A ja wątpiłabym w to, że autorce chodziło o Brytni, a nie Brittany.
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    Ale okej :)
  • Szczur 17.04.2016
    60secondsToDie Też myślę, że to jej błąd, ale zaznaczam, że jest takie imię. Kiedyś również napisałem opowiadanie z "nietypowym" imieniem i ludzie się tego czepiali. Także wiem, że to może denerwować.
  • Ginny 17.04.2016
    Hej ;) Już w tytule jest błąd, a mianowicie "Ah". Pisze się ach, och.

    "Jestem długo nogą(?) blondynką..." Nie rozumiem słowa nogą. To nie jest błąd?

    "Pierwszy tego powód jest prosty drugi też, bo prawie wszyscy z mojej rodziny są uzdolnieni artystycznie i psychologicznie(,) dlatego często widzi się ich w telewizji i jestem jedynaczką."
    Ja bym rozdzieliła to na dwa zdania:
    Pierwszy powód -
    Drugi powód -
    bo te zdanie jest całkowicie bez sensu i źle brzmi.. :<

    "Dziś wyjeżdżam z moimi przyjaciółmi na studia. I jakoś nie szczególnie przypominają tych fałszywych może dlatego, że u nich jest podobnie." - te "szczególnie" usunęłabym :))

    "No(,) ale przynajmniej wiem, że są prawdziwi. Urodziłam się jako słodkie dziecko i nadal wyglądam całkiem ładnie, ale nie jestem narcystyczna nie, nie, nie, ale nie chcę mówić, że jestem brzydka, żeby oszukiwać samą siebie." Po co tyle "nie"??

    "Bo to bez sensu tak się żalić bez przerwy." - usunęłabym "bo"

    "Mam piegi i uważam, że nie są wadą(,) a cechą mojego wyglądu. Nie ubieram się glamour(,) (a) wręcz przeciwnie ubieram się w stylu grunge. Moja najbliższa przyjaciółka nazywa się Brytni i z nią właśnie wyjeżdżam." - tutaj, jak moje poprzedniczki zauważyły, imię jest napisane źle.

    " Brytni to brunetka o średniej długości włosów. W porównaniu do moich można powiedzieć, że są krótkie. Jest mojego wzrostu(,) ubiera się w stylu glamour.(usuń - I) przed rodzicami oraz paparazzi gra grzeczną dziewczynkę, którą nie jest. Ja tam od dziecka mam dobre oceny i dlatego kłamałam rodzicom, że idę na zajęcia po szkole, żeby i się wymknąć na zajęcia taneczne, których zawsze mi zabraniali. Teraz mam zamiar chodzić na taniec, ale bez ukrywania tego przed kimkolwiek(.) (No) może przed paparazzi. Jedzie ze mną jeszcze trójka przyjaciół(:) Harry brat Brit, Karolina moja kuzynka i jej kuzyn Christian. Czas pożegnać się z rodzicami(,) Brit przyjechała swoim 'lambo'."

    Moim zdaniem, mogłabyś zrobić coś podobnego do słowniczka i wyjaśnić terminy "glamour" i "grunge". Jak dla mnie 4 :)
  • Kociara 17.04.2016
    Nagisa-chan narazie ok, daje 5
  • nagisa-chan 17.04.2016
    Dziękuje koteczku kochany *w*

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania