Aktor

.

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Canulas 07.05.2018
    Off, lubię Twje teksty. Tu jednakl średnio mi siadło.
    Argumentując.

    "Przecież to tak jakbyś się wbiła w drewno i przeszyła sznurkami. Dobrowolnie stała się kukłą bez kontroli." - dwa razy "się" zwraca na siebie uwagę. Może: Przecież to tak jakbyś wbiła się w drewno i przeszyła sznurkami, dobrowolnie zostając kukłą bez kontroli. - ot, taki luźny zamysł. Lub inaczej, byle to "się" wywalić.

    I jeszcze tu: "A potem na reakcję, jak się dowiesz," - bardziej mi brzmi - "kiedy". Kiedy się dowiesz.
    Jak obrazuje sposób dowiedzenia się, a wydaje mi się, że nie o to Ci chodziło.

    Pozdrówka. Bez oceny tym razem.
  • off 07.05.2018
    Dziękuję za opinię - w sumie to rzeczywiście powinnam to przeczytać tak z dystansu, bo w kilku zdaniowym tekście zrobiłam aż tyle błędów... zdecydowanie brakowało mi spojrzenia na to bez jakichkolwiek emocji, bo jak już po raz kolejny się przekonałam - powinnam odstawiać przynajmniej na dwa dni wszystkie teksty, bo potem jest jak jest.
    Jeszcze raz dzięki :)
  • Canulas 07.05.2018
    off - noo, to pomaga. Nie czyta się wtedy emocjonalnie i pamięciowo, ale bez przesady. Masz możliwość pracy na żywym tekście. Pozmieniaj, pomyśl.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania