Algorytm na miłość

Tak rzadko słyszę te słowa:,, Kocham Cię’’

A tak za często padają z moich ust.

 

Tak łatwo mnie nimi kupić

Tak ciężko mnie z nimi zostawić. Samą.

 

Każdy mężczyzna w moim życiu nie był ‘’tym mężczyzną’’. Jeszcze na niego czekam.

Czasami wyobrażam sobie, że naprawdę pochodzimy z Marsa i Wenus.

Co jeśli kosmos nie zna się tak dobrze na algorytmach i nie ułożył jeszcze kombinacji naszej pokrewnej duszy do świata uczasowionego, materialnego, pustego. Błagam nie musi być idealny, ale chociaż, żeby nie był iluzją.

Czuję się jakby nie było tu nikogo.

Chwila…

 

-Czy to ty ?

- ***

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Shogun 17.01.2020
    Tekst mi się podoba. Można wyjść z założenia, iż do tej pory była przez wszystkich tylko wykorzystywana. Bawili się jej uczuciami, a ona nie potrafiła tego dostrzec. Tak to już bywa, że ci co kochają najbardziej, najbardziej również cierpią. Teraz powstaje pytanie, czy w takim razie warto kochać w nadziei na spotkanie tej jedynej osoby?
    Naprawdę ciekawy tekst skłaniający do przemyśleń. Pozdrawiam :).
  • Bajkopisarz 17.01.2020
    Kiedyś, dawno dawno temu popełniłem tekst, czego pragną faceci, a czego kobiety (w Polsce, bo gdzie indziej to nie mam rozeznania). Wyszło z niego, że mężczyźni chcą wszystkiego, nie zważając na to, że wymagania się wzajemnie wykluczają, zarówno fizycznie jak i w sferze psychiki. Poszukuje taki facet "blondwłosej brunetki z rudymi warkoczykami, szczupłej, długonogiej, ale która nie byłaby wyższym od niego szkieletem, samodzielnej, zaradnej bizneswoman, całkowicie od niego zależnej" I tak dalej.

    To tłumaczy, dlaczego facet tak rzadko mówi "Kocham cię". No, nie ma do kogo, bo obiektywnie rzecz biorąc, przy tych wymaganiach, taka kobieta nie może istnieć.

    Natomiast kobiety są w tej kwestii dużo mniej skomplikowane i większości przypadków mają bardzo jasno i konkretnie przedstawione oczekiwania. Obiekty kobiecych westchnień istnieją realnie na naszej planecie i jak najbardziej można im mówić "Kocham cię". Prawdopodobnie jednak nie odpowiedzą. Bo nie zrozumieją. Nie każdy bowiem Włoch mówi po polsku :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania