Alist /01/ - Do Robaczka Świętojańskiego - Dekaos Dondi O! ✉️ 📧 💌

w temacie: listy do...📨 📧 💌

 

Mój ty kochany Robaczku Świętojański. Pewnie nadal oświetlasz maleńkim światełkiem, co tam sobie chcesz i kogo chcesz, sprawiając przeważnie radość, dopóki jakiś upierdliwie świecący matoł, nie sprowokuje do innych zachowań. Mam tylko nadzieję, że twój obecny blask, nie jest blaskiem, który pozostał po wybuchu bomby, wiadomo jakiej. W najgorszych snach, nie życzę tobie napromieniowania tego typu paskudztwem lub co gorsza, zagłady. Tak tylko wtrąciłem, dmuchając na zimne, gdyż wierzę głęboko, że zawsze świecisz swoim intrygującym światłem. Na tym jestem zmuszony zakończyć mój skromny, przekornie niepodpisany list, gdyż sentymentalne wspomnienia, wyduszają z oczu potoki łez, a te bez żadnego opamiętania, bezczelnie kapią na klawiaturę, a ja sobie do cholery nie życzę, by do jakiegoś spięcia lub popierdolenia doszło, które rozpiździ komputer. Moc światełka niech będzie z tobą.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • No i jest kolejny list do Ryśka Świra O!
  • słone paluszki 3 miesiące temu
    Nie wiem, za trudne. Poczekam na sugestie ludków.
  • słone paluszki
    Ty i trudne? Chyba coś knujesz ha, ha, ha O!
  • Pasja 3 miesiące temu
    RŚ skrót gry komputerowej "Ratowanie Świata". Pewnie jest adresatem, a kto siedzi przed monitorem? Zagwozdka. Poczekam na innych.
    Fajne listy mogą wyjść z tej zabawy.

    Pozdrawiam
  • Pasja
    Poszłaś w obszary internetów. Możliwe, że dobry trop O!
  • Dekaos Dondi 3 miesiące temu
    Tu może chodzić o czułe zdrobnienie i troskę, chociaż pod koniec, nadawcę ponosi nieco💌
  • Dekaos Dondi
    Ano ponosi jak Owsiaka światełko do nieba O!
  • Dekaos Dondi 3 miesiące temu
    Tu list ode mnie, do "Robaczka Świętojańskiego"🙂
  • Pasja 3 miesiące temu
    Dekaos i się obnarzyłeś w pierwszych słowach. Dobry kamuflaż. :) Zapędziłeś nas w pole.

    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania