Anioły

Ludzie mają złe wyobrażenie Aniołów.

Myślą, że są idealne, nieskazitelne, bez żadnych wad. A to nie prawda.

Anioły są zranione, mają połamane skrzydła i pociętą skórę.

Nie bije od nich blask, świecą się malutkim płomieniem i tak niewiele trzeba by go ugasić.

Anioły mają piękne oczy.

Ale te oczy płaczą co noc, uwięzione w piekle, tęsknią za swoim rajem.

Anioły nie mają łatwo na ziemi.

Są zbyt delikatne, jakby całe były z piór i porcelany.

Nie nadają się do życia wśród ludzi. Bo ludzie krzywdzą ich delikatne duszę.

Bo są zbyt podli by pokochać Anioła.

Bo ludzie uważając się za bogów, myślą, że mają prawo zabijać Anioły.

A one nie chcą wiele.

Anioł chce odnaleźć swój raj, wśród piekła na ziemi, żeby nie musieć wracać do tego, z którego przyszedł.

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • motomrówka 12.01.2017
    Anioł też człowiek. Piękny wiersz, choć równie dobrze, mogłaby to być proza. Przekaz nie straciłby wcale na czytelności. Proza to żaden wstyd a tu, mało jest poezji; mało tej tajemnicy i niepokoju w słowach. Nie mniej, daje 5, bo podobało mi się.
  • aliis 12.01.2017
    Wiersz w oryginalnej wersji był prozą, zmienioną w ostatniej chwili. Dziękuję za ocenę
  • Krytyk 12.01.2017
    Takie dziwne, kilkulatkowe nic :( Dziecinne, tak, jak napisałem w kilku innych opowiadaniach. A za dwójkę byś nie dziękowała? :P
    Swoją drogą, trudno określić co to za.. Coś nietypowego? Trochę za bardzo rozciągasz zdania, cos w ten teges, inaczej wytłumaczy słowami tego nie potrafię.
    Można nazwać że jest to taki ,,opis aniołów". Chociaż trochę się zgodzę. Ludzie myślą, ze anioły sa niezniszczalne, a tak naprawdę sa to istoty ludzkie... Tylko, że umarłe, ale czy czymś się to różni? Trudno powiedzieć, musialbym zrobić wywiad z osobą, która umarła.
    Plus za prawdopodobną prawdę i mega przemyślenia, dlatego oceną pełną jest 3.5.
  • aliis 13.01.2017
    Za dwójkę też bym dziękowała, opinia to opinia :)
  • Krytyk 12.01.2017
    P.S. Przepraszam za początek ale po moich przemyśleniach zasługiwało to na 3.5. Także, poczatku nie czytajcie, próbowalem być tylko Krytykiem :P
  • Pasja 15.01.2017
    Anioły wśród ludzi, wśród zła muszą mieć mocną skórę. Ładne i przyznaję rację mrówce... prozą lepiej by wyszło 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania