.

.

Średnia ocena: 1.5  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (231)

  • Canulas 11.08.2017
    Patrząc obiektywnie, całkiem "w porządku" tekst.
  • Caroline 11.08.2017
    A ja zostanę z tym wszystkimi ''glupkami'' trochę pochwałę, troche sie posmieje, bo dla mnie już nie ma ratunku. :D
    A co do tekstu to nawet ciekawe :)
  • Nuncjusz 11.08.2017
    Jestem na kilku portalach, w tym na moim ulubionym Digarcie, ale z takim przeżywaniem tej w sumie banalnej kwestii jaką jest kiepska jakość wierszy, to stykam się pierwszy raz :)
    Kiepskie wiersze są wszędzie, albo na większości portali, gdziebym nie poszedł, tam na nie trafiałem. Opowi jakoś dramatycznie się nie wyróżnia, bo trzeba też to wziąść pod uwagę, że tu jest raczej przedszkole pisarskie.
    Jako nauczycielka byś była tragicznie do dupy i zapewne długo byś nią nie była, nie masz zdolności edukacyjnych, ale mi się ta Twoja działalnośc tu podoba, bo do tej beczki miodu została dodana łyżka dziegciu
  • Antoni 11.08.2017
    Podaj link proszę do tego Digerata.
  • Nuncjusz 11.08.2017
    Antoni teraz to już bez sensu. Nikogo nie bedę namawiał na pobyt tam, ponieważ portal ten jest systematycznie niszczony przez Onet. Szkoda Twoich nerwów
  • Violet 11.08.2017
    Nuncjusz to prawda, niestety.
  • Nuncjusz 11.08.2017
    Violet jesteś na digarcie? :O
  • Pan Buczybór 11.08.2017
    Devianart ogólnie lepszy. Konta tam nie mam, ale wpadam systematycznie i oglądam. (Może kiedyś założę, kto wie)
  • Pan Buczybór 11.08.2017
    *Deviantart (meh)
  • Szudracz 11.08.2017
    Pan Buczybór Ja się też przymierzam. :)
  • Pan Buczybór 11.08.2017
    Szudracz Ta. Nie ma to jak pokazywanie swoich bazgrołów innym.
  • Nuncjusz 11.08.2017
    Pan Buczybór mam konto na devie, ale moim zdaniem, takie tam zatrzęsienie syfu, że trudno coś fajnego znaleźć. Oczywiście mam sporo osób w obserwach i dlatego jeszcze tam jestem (7 lat)
    ale tak czy owak, nigdy deva nie polubiłem i nie polubię
  • Szudracz 11.08.2017
    przymieżam*
  • Szudracz 11.08.2017
    Pan Buczybór żartowałam :) Ja tylko do szuflady mogę się przenieść. :)
  • Nuncjusz 11.08.2017
    Szudracz ależ na deva każdego gniota można wrzucić i nikt ci złego słowa nie powie :) także spokojnie mogę ci go polecić XD
  • Violet 11.08.2017
    Nuncjusz ;)
  • Nuncjusz 11.08.2017
    Violet dasz linka albo nick
  • Violet 11.08.2017
    Nuncjusz nie.
  • Nuncjusz 11.08.2017
    Violet czemu? :)
  • Nuncjusz 11.08.2017
    Violet najwyżej dam Ci bana XD
  • Violet 11.08.2017
    Nuncjusz czasami lepiej nie mieć zbyt wielu znajomych na portalach :)
  • Nuncjusz 11.08.2017
    Violet to są już ostatnie podrygi digusia, to już nie ma większego znaczenia. :(
    No, nie daj się prosić, chyba że się wstydzisz :P
  • Violet 11.08.2017
    Nuncjusz nie mam czego...
  • Szudracz 11.08.2017
    Nuncjusz przykre, dzięki:(
  • Violet 11.08.2017
    Tekst niezły, choć widać, że nie wychodzi Ci najlepiej prozatorska próba zainteresowania czytelnika.
    Szwendam się nieco po portalach literackich, nie tylko aby coś opublikować, i spotykam się z różnymi poziomami owych stron, i autorów na nich publikujących. Wniosek? Tak jak stwierdził Nuncjusz - lepiej i gorzej, bardzo dobrze i bardzo źle. Przeważnie szału nie ma, d..y nie urywa. Tych najlepszych "zdejmują" tzw. szperacze do portali na których się już zarabia( w tym wypadku mówię o prozie), a reszta pisze i wstawia gdzie się da, zaniżając lub podnosząc poziom danej strony. Kilka portali roszczących sobie aspiracje do ambitnej literatury w większości ledwie dyszy, kisząc się we własnym sosie ze znikomą ilością czytelników, skutecznie zniechęcając początkujących autorów, a wraz z nim sporą grupę odbirców. Ktoś powie, ale przynajmniej mamy literaturę z wyższej półki - no i fajnie, tylko kto do niej zagląda? Dwadzieścia osób? Sto? No dobrze niech będzie nawet tysiąc w ciągu roku... No i co? Wielkie nic! Taki portal jest martwy i martwe są utwory tam prezentowane. Dlaczego? Ponieważ ocenia je wciąż ta sama grupka osób, poprzez własne do siebie sympatie, lub antypatie. W każdym tysiącu osób zaglądajcych jest do dziesięciu, które mają jakieś pojęcie o literaturze wszelkiej i są zdolne, polecić teksty kolejnym tysiącom. Jest szansa na odkrycie talentu, nawet w tym pozornym grafomanie, a przecież o to chodzi betti - o wyłowienie talentu. Tylko nie robi się tego w ten sposób! Takie Opowi i wiele innych portali jest niezbędne do odkrywania autorów, którzy już są brylantami i którzy potrzebują mniejszego lub więszego szlifu, aby się nimi stać. Wypędzajac słabszych, wyśmiewając ich, odstrasza się również te diamenciki, które nie wierzą w siebie, lub nie wiedzą, że "błyszczą". Takie jest moje zdanie i odpowiedź na powyższy tekst, który według mnie jest słabym wytłumaczeniem nieprofesjonalnego podejścia autorki do poprawy jakości utworów, na portalu dla amatorów. To skarżenie się jest trochę zabawne, a mówienie o "głupkach" przez "znajomych", bardzo niepoważne.
    Betti z całym szacunkiem dla Ciebie, proszę zwróć uwagę na świat Cię otaczający... Zawsze byli lepsi i słabsi, mądrzejsi i mniej błyskotliwi, i zawsze znajdzie się ktoś mocniejszy, lepszy i bardziej inteligentny od nas. Szanujmy ludzi po drugiej stronie monitora, ponieważ nie mamy pojęcia na kogo się natkniemy. Może na wybitnego autora... w przyszłości? A może już z takim rozmawiamy...
    Pozdrawiam.
  • Antoni 11.08.2017
    Prawda po tysiąckroć! Pozdrówka.
  • betti 11.08.2017
    Nie wychodzi mi zainteresowanie czytelnika? Chyba żartujesz...
  • Violet 11.08.2017
    betti To wszystko już przerobiliśmy ;) trzeba było walnąć coś nowego, albo w ciekawszej formie ;)
  • betti 11.08.2017
    Violet to na inny portal pisane, ale z sympatii wstawiłam i tutaj.
  • Canulas 11.08.2017
    Wow
  • Canulas 11.08.2017
    Tu miało być, wow
  • Canulas 11.08.2017
    Nie chce się wstawić wow, w odpowiednie miejsce, więc wyjaśniam: Owo wow, odnosi się do wypowiedzi Violet. O
  • Violet 11.08.2017
    betti no to wsadziłaś kij w mrowisko ;)
  • betti 11.08.2017
    Violet widzę i świetnie się bawię, jak radziłaś,
  • Violet 11.08.2017
    betti no i dobrze, dobra zabawa nie jest zła :) a żeby samemu dobrze się bawić, trzeba pozwolić bawić się też innym :)
  • betti 11.08.2017
    Violet bawcie się najlepiej w pisanie wierszy, bo to istotnie śmieszne...
  • Violet 11.08.2017
    betti nie przesadzaj, w życiu nie napiszę żadnego wiersza! Nie piszę nic, co by nie miało mniej niż 450 stron ;)
  • betti 11.08.2017
    Violet powinnaś spróbować, jestem pewna, że miałabyś świetne komentarze...
  • Violet 11.08.2017
    betti tego jestem pewna ha,ha,ha!!!
  • Pan Buczybór 11.08.2017
    Trochę niepotrzebny ten tekst. Topór już dawno zakopany, a ty próbujesz go wyciągnąć.
  • Violet 11.08.2017
    Nie odkopałam topora, absolutnie.
  • Pan Buczybór 11.08.2017
    Violet Do Betti to było, ale ok. Też pasuje.
  • :-) 11.08.2017
    Ja też nie wysiadam i zostaję z wami "głupki" będzie jeden więcej.
  • betti 11.08.2017
    Macie absolutną rację. Nie nadaję się do nauki analfabetów... szczerze mówiąc nikomu przede mną to się nie udało i po mnie pewnie też nie... i to nie dlatego, że nikt nie będzie na tyle dobrym nauczycielem, ile z prostego powodu, że matoły będą jak lwy bronić tego miejsca i swojego idiotycznego pisania. Tutaj mogą, przecież nie ma moderacji, a admin ma to w d...
    Faktycznie na różnych forach piszą różnie, ale tak jak tutaj - nigdzie. I nigdzie tak jak tutaj, nie są za to chwaleni.
    Obrzydło mi czytanie tych ''poematów od serca''. Wysiadam.
  • Gregor 11.08.2017
    Diagnozy dalszy ciąg
  • betti 11.08.2017
    A idiota nadal nie rozumie...
  • Violet 11.08.2017
    Bo Opowi, jest jedyne w swoim rodzaju, tu są ludzie nietuzinkowi... i dlatego lubimy tu być ;)
    Betti, odpuść i baw się dobrze :) życie jest krótkie i trzeba z niego czerpać jak najwięcej i jak najszybciej, tracąc przy tym jak najmniej energii :)
  • betti 11.08.2017
    Violet Faktycznie, większość tutaj czerpie... i nie traci przy tym energii. Ubawiłaś mnie.
  • Violet 11.08.2017
    betti bo lubię się bawić, czerpać...;)
  • :-) 11.08.2017
    A idiotka nadal nie rozumie
  • Violet 11.08.2017
    może nie idiotka, tylko blondynka? ;)
  • Pan Buczybór 11.08.2017
    brunetka, rudowłosa, kasztanowa...
  • Violet 11.08.2017
    Pan Buczybór ja jestem blondynką i nie waham się tego wykorzystywać :))
  • Pan Buczybór 11.08.2017
    Violet Ta. Trzeba mieć mocne argumenty.
  • Violet 11.08.2017
    Pan Buczybór dokładnie :)
  • Freya 11.08.2017
    Gupi jakiś ten tekst, ale możliwe że w jakimś inszym świecie może być całkowicie funkcjonalnym... jejku.
    Nie wybiłaś się betti ni uja ponad mizerotę. Pzdr. ;)
  • Neurotyk 11.08.2017
    Ty, ni uja, tirowki tak mowia, takim jezykiem.
  • Neurotyk 11.08.2017
    Patologia taka jak freja z tym jezyczkiem tylko Opowi sprowadza do poziomu piwnicy meliniarzy i kolchozu
  • Freya 11.08.2017
    Neurotyk; zapomniałeś jeszcze pajacu o batyskafie i kosmodromie - Bajkonur. :)
  • :-) 11.08.2017
    Jejku jaki pan ma duży zasób elokwencji. A język wart gwiazdek. Aż nie przystoi takiemu talentowi. Tam salony czekają, a tu takie chamstwo wychodzi. Do kobiety tak mówić?
  • Enchanteuse 11.08.2017
    Poziom tekstów swoją drogą, arogancja - swoją. Poza tym, Betti, sposób przekazu(!)
    Nikt nie lubi, kiedy mówi się do niego z poziomu nauczyciela, a przecież dobre rady można przekazać w naprawdę różny sposób. Nie tylko protekcjonalny. Btw, ciekawe, że z tego, co piszą ludzie, najwięcej dowiadujemy się o nich samych...
  • "Nie może tak być, że wszędzie walczy się z grafomanią, a tutaj się ją wychwala." Pytanie moje proste jest . Dlaczego? Dlaczego trzeba tak zaciekle walczyć z "grafomania", i dlaczego jeśli komuś sie podoba nie może jej wychwalać? Idąc tym tropem disco polo to "muzyczna grafomania", nie podoba mi sie, ale nie będę tego rodzaju hejtowal, ani odmawiał innym prawa do lubienia i wychwalania jej. To rzecz gustu. Czy nie lepiej po prostu powiedzieć swoje zdanie, jeśli już czuje sie taka potrzebę, wskazać to co najbardziej razi i pozwolić "grafomanowi" samemu "oprzytomnieć"? Każda akcja wymusza reakcję, to prawo fizyczne ma zastosowanie i tutaj. Jeśli podejmiemy, podejmiesz akcje nieodpowiednio, w nieodpowiedni sposób, reakcja rownież bedzie inna od oczekiwanej.
    To tylko tak aby uzupełnić powyższe komentarze i ich nie powielać, bo z większością zgadzam, sie w stu procentach.
    Betti tym tekstem, nie chcę Ci tu dowalać, pokazałaś w czym tkwi problem. Nie potrafisz odpowiednio dotrzeć do adresata, mimo tego nawet, że często Twoje uwagi są trafne, one giną "zskopane" brakiem odrobiny psychologicznego podejścia i elokwencji. Nauczanie to sztuka. Nie wystarczy posiadać wiedzę, trzeba umieć ją przekazać.
    Tekstu jako takiego nie oceniam. Pozdrawiam
  • betti 13.08.2017
    Drogi Maurycy zamiast mi, to sobie ''dowaliłeś'' obnażając całe swoje ograniczenie... Jeżeli natomiast chodzi o moje nieudolne próby nauczenia czegokolwiek wyjaśniam, że ciemnoty nie da się nauczyć, mało tego ciemnota znajdzie tysiące argumentów, żeby nic nie robić szczególnie, kiedy dobije do podobnej sobie grupy. Pojedynczo każdy z Was byłby wyśmiany na maxa, cała grupa budzi śmiech i politowanie, ale wspieracie się jak idioci i tutaj tylko to jest Waszą siłą.
  • Nuncjusz 13.08.2017
    betti wiesz co? Mam cie kurwa już dość. Mam dość twojej bufonady i zajebistości.
    Wyobraź sobie taką sytuację. Trafiasz do nowej szkoły i dostajesz klasę powiedzmy czternastolatków. Wchodzisz na lekcję i okazuje się, że mają spore zaległości w nauce.
    Jak zaczynasz, ale bardziej mnie interesuje, jak kończysz z nimi edukację? Wyzywasz ich od idiotów i ciemniaków?
    Weź kurwa ogarnij dupę, albo wypierdalaj
  • Okropny 13.08.2017
    podoba mi sie, ale nie będę tego rodzaju hejtowal, ani odmawiał innym prawa do lubienia i wychwalania jej. To rzecz gustu.

    DA LIEGT DER HUND BEGRABEN, KURWA, YO
  • betti 13.08.2017
    Nuncjusz chyba już się przekonałeś, że na mnie Twój chamski język nie robi wrażenia... Jeżeli nie podoba Ci się to, co piszę, nie czytaj. Poza tym, kim Ty jesteś, żeby wyganiać stąd kogoś? Więcej pokory.
    Sam nie tak dawno wyśmiewałeś wszystkich porządnie, przytakiwałeś każdej mojej wypowiedzi, tylko wtedy inne były Twoje oczekiwania... myślałeś, że jestem idiotką, która poleci na Twój urok osobisty. Rozczarowany, atakujesz mnie... żenada!
  • Nuncjusz 13.08.2017
    Pierdolnięta idiotka myśląca jedynie pizdą
  • Okropny 13.08.2017
    Nuncjusz wczas się skapłeś
  • betti 13.08.2017
    Nie ma nic gorszego niż zawiedziony facet...
  • Nuncjusz 13.08.2017
    No chyba raczej ty. Jesteś tak prymitywną seksistowską kurwą że głowa mała :) Jesteś totalnym prymitywem, który na dodatek, ocenia wg siebie.
    Ja żeby kogoś ocenić potrzebuję czasu. Dostarczyłas mi już wszystko, czego potrzebowałem, by móc cię podsumowac, jesteś niereformowalnym zjebem
  • Nuncjusz 13.08.2017
    Nie ma nic gorszego niż tępa rura myślaca pizdą
  • Nuncjusz 13.08.2017
    Na jakiej podstawie, twierdzisz, że kiedykolwiek leciałem na ciebie? Nawet nie wiem jak wyglądasz i ile masz lat. Może jesteś sttarą kurwą? Nie wiem nic o tobie
    Zawsze zresztą, zwłaszcza tu na Opowi unikam tego typu sytuacji. Jak nawet coś w tym stylu gadam, to tylko żartem i jako żart u przeciętnie inteligentnych kobiet jest to odbierane
    ale dla ciebie, to że starałem się być w stosunkach z tobą sympatyczny, było jedynie moim ślinieniem się do twoich nieznanych mi wdzięków
  • betti 13.08.2017
    Tylko na to Ciebie stać? Nuncjuszku rozczarowujesz... współczuję Ci szczerze, tak się starałeś, a ja taka niewdzięczna... To, że leciałeś na mnie widzieli wszyscy... nawet się z tego śmiali. Sama nie wiem, jak mogłam nie docenić Twojego zaangażowania. może przez ten zupełny brak kultury u Ciebie, a może dlatego, że śmieszą mnie takie typy... bo na każdym portalu są faceci, którzy myślą rozporkiem, a potem wychodzi z nich jedynie wściekłość szczególnie, kiedy ktoś ma gdzieś ich prymitywne podrywy.... przykre, ale prawdziwe.
  • Nuncjusz 13.08.2017
    dobra, koniec z tobą, szkoda mojego czasu na tępą pizdę
    Boże, jaki ja byłem głupi...
  • Okropny 13.08.2017
    Nuncjusz ty ty tyryty, ty, ty!
  • Gregor 13.08.2017
    Okropny tyty sryty i kabarety
  • betti 13.08.2017
    Nie dziwię się teraz, ze jesteś ciągle samotny... która kobieta chciałaby faceta beż żadnej kultury osobistej, przecież to wstyd z takim wyjść z domu...
    Może nie tyle byłeś głupi, co przeświadczony o swoim uroku... może jakaś kobieta kiedyś na to poleciała choćby z wdzięczności, że stanąłeś w jej obronie. Nie wiem i szczerze mówiąc niewiele mnie to obchodzi.
    Miłego dnia
  • Violet 13.08.2017
    betti Nie czepiaj się życia prywatnego, to nie Twoja sprawa, ani nikogo innego.
  • Nuncjusz 13.08.2017
    Violet ale żeby to jeszcze miało jakieś racjonalne podstawy! XD
    Niech się czepia, ja nie robię w sumie żadnej tajemnicy jeśli chodzi o moje życie prywatne. jestem już na tyle stary, że mi to zwisa.
    Byłem kilkanaście lat z jedną taka ale ją wykopałem ze swojego życia. Kiedyś może zdradzę więcej szczegółów
    Ostatecznie, jestem sam z mojego świadomego wyboru, każda baba na dłuższą metę, jest dla mnie niestrawna i niech tak pozostanie do końca mych dni :)
  • betti 13.08.2017
    Violet Twoja też nie, a jednak zabierasz głos... jakbyś miała choćby blade pojęcie o moich relacjach z Nuncjuszkiem.
  • betti 13.08.2017
    Violet Twoja też nie, a jednak zabierasz głos... jakbyś miała choćby blade pojęcie o moich relacjach z Nuncjuszkiem.
  • Nuncjusz 13.08.2017
    betti niema między nami żadnych relacji
  • Violet 13.08.2017
    betti Nie interesują mnie żadne relacje, ale jesteś na forum publicznym i pewne sprawy powinnaś zachować dla siebie.
  • betti 13.08.2017
    Nuncjusz i nie będzie. Sorry.
  • Nuncjusz 13.08.2017
    betti no i bardzo dobrze
  • betti 13.08.2017
    Poza tym uważaj na niego, on jest miły tylko wtedy, gdy czego chce... rozczarowany bywa wyjątkowo chamski.
  • Nuncjusz 13.08.2017
    akurat Violet mnie już poznała z każdej strony i dokładnie wie czego można się po mnie spodziewać
  • betti 13.08.2017
    Nuncjusz chyba jednak nie do końca poznała Ciebie... skoro staje w Twojej obronie.
  • Nuncjusz 13.08.2017
    betti nie wiesz to nie gadaj
    ale nie będę ci tego tłumaczył
  • Violet 13.08.2017
    betti nie staję w obronie, a już napewno nie trzeba bronić Nuncjusza. Bardzo nie lubię jednak, gdy miesza się życie prywtne z forumowym. To nie fair.
  • Okropny 13.08.2017
    Violet ooootóż to.
  • betti 13.08.2017
    Violet ale to prywatne życie ma wpływ na forumowe... niestety. Nuncjusz się pomylił w ocenie mnie, potem rozczarowany pojechał epitetami dlatego napisałam, ze nie ma nic gorszego od zawiedzionego faceta.
    Dlaczego nie bronisz kobiet przed takim nieogarniętym facetem? Miałaś już wcześniej przykład, choćby na Śwince, gdzie byłaś?
  • Violet 13.08.2017
    bo nie pchał się w prywatę.
  • betti 13.08.2017
    Violet nie pchał się w prywatę wyzywając i bluźniąc? To w co się pchał ?
  • Violet 13.08.2017
    betti to Ty powinnaś wiedzieć
  • betti 13.08.2017
    Violet ja wiem i nie rozumiem, że Ty tego nie ogarniasz. Facet wyjeżdża z osobistymi wycieczkami i to nie jest prywata? Rozczarowany, jedzie epitetami i to też nie jest prywata... ale prywatą jest to, że wyśmiałam jego końskie zaloty...
    Rozumiem, że przemawia przez Ciebie niechęć do mnie, ale szkoda, że przesłania CI ona zdolność do logicznego myślenia. .
  • Nuncjusz 13.08.2017
    Violet nie odpowiadaj jej na te brednie, to troll i ona tym się żywi
  • betti 13.08.2017
    Nuncjusz jestem od dzisiaj trollem... ciekawe, co Ty jeszcze wymyślisz?
  • Okropny 13.08.2017
    Nuncjusz told ya
  • Gregor 13.08.2017
    Okropny to nie kropka?
  • Violet 13.08.2017
    betti mylisz się, nie czuję do Ciebie niechęci, nawet pomimo tego, że uważasz mnie za głupią. A z tymi epitetami - oboje ich używacie, i niestety kto wyzwiskami wojuje, to kurwami oberwie.
  • betti 13.08.2017
    Violet ciekawa jestem, czy sąd wyjdzie z takiego samego założenia jak Ty... że kurwami, to normalne oberwać, dlatego to sprawdzę.
  • Nuncjusz 13.08.2017
    betti a sprawdzaj. Nie bez powodu oberwałaś trollu
  • betti wrzucasz kolejny kamień do stawu. Woda już za spokojna? Nikt, wierzę Nuncjusz również, nie chce i nie chciał się z Tobą szarpać. Ja kiedy napisałem mój ranny wpis tam wyżej napisałem o co chodzi, Ty odpowiedziałaś mi bardzo zjadliwie i prowokująco,nie podjąłem wtedy tamtej ''konwersacji''dalej,chociaż była to oczywista prowokacja z Twojej strony. Są ludzie, którzy reagują inaczej niż ja, teraz widzę,że Tobie normalnie chodzi o to aby wzbudzać zamęt.
    Ostatnie kilka dni, Twoich komentarzy, tu na opowi mimo, że krytyczne, były przyjmowane bez budzenia nerwów i agresji u użytkowników, bo zachowywałaś kanony, i podstawy dobrych manier i wychowania. Ja osobiście podziękowałem Ci za twoje uwagi, które były dla mnie, przypominam, bardzo cenne i przydatne. Betti dlaczego nie możesz, nie wytrzymujesz w ten sposób? Ręce opadają. Teraz zamiast dać na luz, znowu próbujesz wsadzić kij w mrowisko.
    Powiem otwarcie nie lubię jak chyba każdy, kiedy przybierasz tę swoją zadufaną i arogancką pozę, jednak lubię, nawet jeśli się z nimi nie zgodzę, normalnie złożone krytycznie uwagi, bo one dają do myślenia. Niewielu osobom chce się w ten sposób krytykować wiersze, Ty jesteś tą jedną z nielicznych, było by naprawdę fajnie gdybyś tylko mogła to robić w taki sposób, w jaki zapewne sama chciałabyś aby inni odnosili się do Ciebie. Tyle ode mnie.
  • Violet 13.08.2017
    betti kurwa, ciemniak czy debil to takie same wyzwiska.
  • betti 13.08.2017
    Violet i tu się mylisz, spr sobie w necie.
  • Nuncjusz 13.08.2017
    betti aha :) czyli moge cie nazwać debilką
  • Violet 13.08.2017
    betti wyzwisko to wyzwisko. Inna i najważniejsza sprawa - dlaczego takie słowa padają? Zwróć uwagę na mobbing (nękanie, w tym wypadku na forum, szykanowanie konkretnych osób) i pomyśl.
  • Gregor 13.08.2017
    Nuncjusz nie ma miłości bez zazdrości.
  • Gregor 13.08.2017
    Violet ona wie lepiej. Specjalistka we wszystkich sprawach. A u nas dużo ostatnio specjalistów jak grzybów po deszczu urosło.
  • Neurotyk 13.08.2017
    Violet mobbing badziewnych wierszy XD

    Violet, Violet :)
  • Nuncjusz 13.08.2017
    Neurotyk nie tylko wierszy
    Autorów też
    Sraj
  • Neurotyk dla jednych Twoje są badziewne dla innych moje, dla jeszcze innych inne. Rzecz gustu
  • Neurotyk 13.08.2017
    Nuncjusz, mobbing to jest w relacji podwładny - pracownik a nie prywatnej relacji ludzi na forum. Nic Betti nie grozi XD
  • Neurotyk 13.08.2017
    Nun, a teraz strzele cię z kopyta dzięki sztuce walki Fuj-fu
  • Neurotyk 13.08.2017
    podwładny - pracodawca (szef)
  • Angela 13.08.2017
    Może to nie miłe co napiszę, ale betti musi mieć smutne życie, więc tu przychodzi odreagować tą
    swoją marną egzystencje. Pewnie nawet psa nie ma, bo już dawno na własnej smyczy się powiesił
    (jakoś mu się specjalnie nie dziwię, zrobiłabym to samo mając taką panią).
  • Violet 13.08.2017
    Neurotyk to jest jedna z zależności.
  • Violet 13.08.2017
    Gregor a to ponad wszelką wątpliwość.
  • Neurotyk 13.08.2017
    Violet tu nie ma żadnej zależności - Betti i którykolwiek user: nie ma zależności.
  • Gregor 13.08.2017
    Violet powiem jak Owsiak więcej seksu i miłości, a od razu w głowie się poukłada i człowiek świat zobaczy w kolorach.
  • Violet 13.08.2017
    Neurotyk powtarzające się nękanie i szykanowanie osoby lub osób w sieci internetowej, mało się o tym mówi, ale to jest cyberbulling.
  • Gregor 13.08.2017
    Neurotyk a tobie ten Urban już mózg zlasował. Bierz pisz i wydawaj poezję, a nie w ubranie chodzić. Świat otworem stoi, menadżerka piszczy, a psy szczekają.
  • Neurotyk 13.08.2017
    Violet komentowane wierszy i warsztatu poetów to nic groźnego. Wariujesz :)
    wysoki sądzie, skaż mnie za cyberbulling grafomanów na Opowi, dostarczę dowody na tacy.
  • Neurotyk 13.08.2017
    dowody ich grafomanii (nie wszystkich rzecz jasna) :)
  • Neurotyk 13.08.2017
    Gregor powołujesz się na chama. Nie chcę mieć z Tobą nic wspólnego. BAJ
  • Violet 13.08.2017
    Neurotyk nie wydurniaj się, to betti chce iść do sądu. :) Ja mogę Cię skazać na popełnienie wiersza... dla mnie ;)
  • Neurotyk 13.08.2017
    Violet bo sugerowanie, że ktoś para się kurestwem może być podciągnięcie pod zniesławienie. Powództwo cywilne rzecz jasna. Ale sądy są drogie i wątpie, czy Betti stać. Mnie nie stać obecnie.
  • Neurotyk 13.08.2017
    Zaś opiniowanie warsztatu i umiejętności userów to wolność krytyki i wypowiedzi w nieskrepowanej formie.
  • Violet 13.08.2017
    Neurotyk też ktoś o to Cię posądził? ;) W to wszystko wchodzą jeszcze okoliczności, powodowanie, kontakty prywatne, prowokowanie itp. Nie bronię Nuncjusza, bo przegina z epitetami, zwracam tylko uwagę, na to co powoduje taką reakcję.
    Krytykowanie w wykonaniu betti nie jest zgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Gregor 13.08.2017
    Neurotyk a wyżywienie kogoś chamem to co to jest?
  • Gregor 13.08.2017
    Wyzywanie*
  • Neurotyk głodne kawałki. Nie ma czegoś takiego jak krytykowanie i wypowiedzi wypowiedzi w nieskrępowanej formie. To bzdura. Krytykującego rownież obowiązują zasady, a nie jak uważasz nieskrępowane formy. Ty czytasz co piszesz?
  • betti 13.08.2017
    bo tutaj współżycie społeczne polega na wychwalaniu słabych tekstów, kto nie chwali ten wróg...
  • Krytykując nawet denne prace, krytykujący nie ma prawa przekraczać granic dobrego wychowania i zachowania. Dla mnie to oczywiste, dla Ciebie wprost przeciwnie. Super masz podejście.
  • Neurotyk 13.08.2017
    Maurycy Lesniewski forma nieskrepowana, ale forma, czaisz? Forma na placek na swoje granice i ścianki, ale w tej formie mogę nieskrępowanie mieszać, wlewać a to ciasto na placek drożdżowy, a to malinowy, czy buraczany. Czyli w tej formie można sobie jechać po waszych wypocinach i po was jako beztalencia, lenie i nieuki. Do tego służy właśnie forma, która zaznacza granice zniesławienia. Nazwanie was leniami i nieukami jest częścią opinii o was i waszej pracy na wierszami. Jesteś tak śmieszny, że to ostatni raz Ci tłumaczę.
  • Neurotyk 13.08.2017
    PS

    I nie poć się nad kontrargumentem, bo z góry zakładam jego badziewność i januszowatość.

    BAJ
  • Neurotyk nie chce mi sie z Tobą gadać jesteś tak napuszony, swoja arogancją i poczuciem wyższości jak balon który za chwile pęknie. Ten Twój wymysł nieskrępowanej formy to takie cos, które jak mniemam wymyślasz na poczekaniu jak tylko ci pasuje. Forma bez firmy. Nie będę się powtarzał przecież to co próbujesz teraz mi zaimputowac, tą twoja formę bez formy, czym to się różni od tago co powiedziałem, że krytykujący nie powinien i nie moze przekraczać pewnych granic?

    Ps nie sil sie na kolejne argumenty typu masło maślane, bo tak tylko uchodzi w moich oczach, powietrze z Twojego wielkiego ego balonu. Mozesz wciskać takie teksty dzieciom w przedszkolu.
  • betti 14.08.2017
    Maurycy Lesniewski krytykujący może napisać, że wiersz jest do kitu, że totalna bzdura, że zupełny brak elementarnej wiedzy, że lenie i nieuki, to nie jest karalne, ale za'' kurwę'' jest już paragraf i tłumaczenie Nuncjusza, ze on na innych forach jest taki kulturalny, a tylko tutaj pozwala sobie na wulgaryzmy, bo nie ma moderatora, jest w mojej ocenie - prymitywne. Czyżby tylko miecz nad głową miał wpływ na jego ''kulturę''?
  • betti ja abstrahuje od "kurew", bo to oczywiście jest za grubo. I jest to przekroczeniem oczywistym norm i granic. I zgadzam sie z Tobą odnośnie tego, że wiersz jest do kitu, brakuje tam elementarnej wiedzy itd . To jest ok. Ale przekroczeniem granic jest rownież nazywanie innych idiotami i tego typu epitetami. Jeśli ktos nie życzy sobie aby ktos inny przekraczał "grubo" granice, nich sam sie trzyma po jej właściwej stronie.
  • betti 14.08.2017
    Maurycy Lesniewski,czy byłbyś na tyle uprzejmy, żeby sprawdzić, w jakich okolicznościach użyłam tego typu epitetów?
    Zawsze w odpowiedzi na czyjś atak. Naprawdę tego nie widzisz?
  • Neurotyk 14.08.2017
    betti marycy uczestniczy w chorej na gonce na Ciebie i nie uznaje zadych dowodow empirycznych.
  • Neurotyk 14.08.2017
    nagonce
  • Neurotyk 14.08.2017
    Irytuje mnie ze taka ciemnota uwaza sie madrzejnych od kogos kto na Opowi merytorycznie podchodzo do wierszy zamiast dawac ckliwe komentarzr i piatki jako nieodlaczny element rytualu.
  • betti 14.08.2017
    Neurotyk, jak większość tutaj, którzy słabo piszą...
  • betti 14.08.2017
    Neurotyk, ale piątki wrócą... nic nie dzieje się bezinteresownie.
  • betti nie będę sprawdzał okoliczności, bo każdy moze powiedzieć to samo, że to on odpowiada na to czy na tamto. Jeden bo go zmusiły tamte okoliczności drugi, że inne. Potem zawsze wina leży gdzieś po środku.
    Zauważyłem neurotyka wpis właśnie, wiec sie odniosę przy okazji. Gdybym chciał Ci Betti dowalać i brać udział w nagonce na Ciebie, to wierz mi robiłbym to znacznie wyraziściej. Neurotyk przegapił serwis, dawno nie miał zmienionego oleju i ma problemy z myśleniem. Nie bądź jego popychadłem nie wdawaj sie w awantury bo on mówi, że tak trzeba.
  • Nuncjusz 14.08.2017
    betti nie przekręcaj moich słów. Napisałem w ten sposób: Na innych portalach NIE MAM POTRZEBY KLĄĆ, ponieważ jest moderacja. Jakby na opowi też była moderacja, to moderator by to wszystko za mnie załatwiał co ja tu bezskutecznie usiłuję wprowadzić, czyli ład w komentarzach i w postach na forum.
    Czyli, dalej prowokujesz mnie do tego bym cię nnawyzywał od kurew, chcesz tego koniecznie i specjalnie robisz z siebie idiotkę by mnie do takich właśnie reakcji prowokować. Dlatego nazwałem cię trollem
  • betti 14.08.2017
    Maurycy Lesniewski, czy zauważyłeś chociaż raz, że opieram się na zdaniu innych? Zapewniam, że nie muszę, bo mam własne... o czym nie raz się przekonałeś.
    Skoro wina leży po środku, to dlaczego nagonka jest tylko na mnie? Nie zastanawia to Ciebie? Kogo ja tutaj tak naprawdę obraziłam? Tych, którzy nie potrafią pisać, czy tych którzy piszą dobrze?
  • betti 14.08.2017
    Nuncjusz Ty wprowadzasz wulgaryzmami ład? Nie zauważyłam, żeby jakiś moderator używał tego sposobu. Wprowadzasz nowości...
    Mam wrażenie, że Ciebie prowokuje wszystko, co nie jest po Twojej myśli. Teraz uważasz, że prowokuję Ciebie do kolejnych wulgaryzmów, epitetów, bo nie rozumiem, że na jednych forach można być kulturalnym człowiekiem, a na innych nie, bo nikt Ciebie za to nie rozliczy... uniwersalne podejście. Ciekawe, czy ktoś to kupi?
  • betti jeśli jest nagonka to ja nie biorę w niej udziału. Przeczytaj moje komentarze, nigdzie Cie nie atakuje. Co najwyżej nie zgadzam z Twoim zdaniem i z Tobą dyskutuje. A to jest różnica.
  • Nuncjusz 14.08.2017
    betti ciągniesz to dalej, co mnie nie dziwi skoro jesteś trollem, ale ci odpowiem, mimo tego, że i tak mnie nie chcesz pojąć.
    Chodziło mi o twoje przekręcanie moich słów i w kładanie mi do mordy to czego nie powiedziałem, tym mnie prowokujesz do skurwowania ciebie.
    Co do mojej metody, to tak, jest to zapewne jakieś nowum, aczkolwiek nieskuteczne jak widać i raczej świadczy to o mojej bezsilności aniżeli o wyrachowanym sposobie na debili.
    Co ty masz ztymi forami? Forum to jedynie część portalu i co do tego jaki jestem na innych portalach to wiedz,że na największym polskim portalu tyczącym się szeroko rozumianej sztuki (póki istnieje jeszcze) jestem włąśnie moderatorem i moim zadaniem jest utrzymywanie między innymi porządku. Nie muszę wyklinać poonieważ mam narrzędzia na takie trolle jak ty. Dawno byś miała bana.
  • betti 14.08.2017
    Nuncjusz na żadnym portalu, Admin nie pozwoliłby Tobie mnie zbanować, wiesz dlaczego? Po pierwsze znam się na poezji, po drugie swoimi wpisami wpływam na zainteresowanie portalem. Prowokuję dyskusje, a to cenne. Zapytaj swojego Admina.
  • Nuncjusz 14.08.2017
    betti ale jako mod mam wolną rękę w decydowaniu o tym kto jest pożyteczny a kto szkodliwy :)
    Tak że sory
  • Nuncjusz 14.08.2017
    a przy kilkunastu milionach użytkowników jesteś nic nieznaczącym pyłkiem, nikt by nawet nie zauważył twojego zniknięcia
  • betti 14.08.2017
    Nuncjusz zapominasz chyba, że znam Adminów z różnych portali... nie przeceniaj siebie. Ja wiem, ile może mod, dokładnie tyle, na ile mu Admin pozwoli. Tak że sorry.
  • betti 14.08.2017
    Nuncjusz ja zawsze jestem widoczna, nawet nie muszę jakoś wybitnie się starać. To chyba zasługa mojego uroku osobistego...
  • Nuncjusz 14.08.2017
    betti no widac jak się orientujesz XD Admin nie patrzy mi na ręce ponieważ musi mieć do mnie zaufanie i nawet gdybyś była widoczna to sam admin zapewne by cię zbanował, bo takie cyrki nie są tolerowane nigdzie
  • Nuncjusz 14.08.2017
    zresztą, nie ma o czym gadać i dłużej to ciągnąć, żyj sobie sama w swoich złudzeniach
    BAJ
  • betti 14.08.2017
    Gdyby przeczytał Twoje wpisy tutaj, to nie wiem, czy nadal sprawował byś tę zaszczytną funkcję...i cieszył się jego zaufaniem. Uważasz, że moderator jest nietykalny, nie obowiązuje go kultura?
  • Nuncjusz 14.08.2017
    betti wpisy moje tutaj gówno go interesują - to poważny człowiek
    Poza tym, on bardzo dobrze mnie zna i wie jaki jestem. Mam dość mroczną przeszłość na tym portalu, który aktualnie moderuję, a mimo to chce mnie w swojej załodze
    Po prostu to jest mądry gość i potrafi docenić to co innym wydaje się beznadziejne.
    I serio, skończmy z tą gadką i przestań mnie prowokować do kolejnych wpisów
  • betti 14.08.2017
    Nuncjusz żaden poważny człowiek nie zechce faceta oskarżonego o zniesławienie kobiety na innym portalu... w sieci nie jesteś bezkarny i fakt, że jesteś modem nie pomoże Ci w tym, wręcz zaszkodzi, bo od modów więcej się wymaga niż od zwykłych użytkowników..
  • Nuncjusz 14.08.2017
    betti no to mnie oskarż kobieto i skończ to pierdolenie
  • betti 14.08.2017
    Nuncjusz taki mam zamiar... Miłego dnia.
  • Nuncjusz 14.08.2017
    betti wiem to, nie musisz mi to powtarzać w kółko. I nie życz mi miłego dnia bo sobie tego nie życzę
  • Enchanteuse 14.08.2017
    Neuro, błagam, merytorycznie? A co merytorycznego jest w napisaniu, że tekst to gówno? Oczywiście, nie cytuję, ale widziałam parę komentarzy Betti w tym stylu. To nie jest merytoryczne, to jest wręcz krzywdzące. Co nie oznacza, że krytyka powinna być ślepa i chwalić coś, co na pochwałę zdecydowanie zasługuje. Poza tym, do tego wszystkiego dochodzi arogancja Betti i jej chęć narzucenia własnego zdania innym, nawet wbrew jej woli. Obrażanie innych, kiedy mają od niej odmienne zdanie. Nic dziwnego, że druga strona odpowiada w podobnym tonie, mniej lub bardziej wulgarnym, w zależności od charakteru i stopnia poruszenia.
    Betti, pamiętaj, że krytyka to też sztuka i krytyk powinien być przede wszystkim wrażliwy. A u Ciebie, przynajmniej z tego co zaobserwowałam do tej pory, tej wrażliwości chyba brakuje.
  • Neurotyk 14.08.2017
    Nuncjusz wie, ze nic tu nie moze oprocz pisania do Admina i mimo to usiluje chamstwem i knajactwem moderwac forum. Wiekszeg debila nie widzialem w internecie. Wiekszego barana.
  • Neurotyk 14.08.2017
    Neurotyk, tutaj
    mogloby byc wiecej fajnych osob ale widza ze jest tu ktos kto nieustannie poniza userow jesli cos mu nie odpowiada, publucznnie ich znieslawia wiec opowi jest jakie jest.
  • Nuncjusz 14.08.2017
    Neurotyk zaraz cię pozwę za te obelgi
  • Neurotyk 14.08.2017
    Nuncjusz a ja za pedofila. Mam siano wiec chyba to zrobie;)
  • Nuncjusz 14.08.2017
    Neurotyk nigdy nie twierdziłem, że to JEST MOJA METODA NA MODERACJĘ TUTAJ, powtarzam to już chyba setny raz, TO JEST MÓJ WYRAZ BEZSILNOŚCI na to co tu się dzieje, to jest moja wściekłość i rozpacz, bezsilne zaciskanie zębów, zgrzytanie nimi
    DOTARŁO DEBILE?
    Ile razy mam to powtarzać, ja pierdole...
  • Neurotyk 14.08.2017
    Neurotyk namowie kilka userow i pozwiemy zbiotowo
  • Nuncjusz 14.08.2017
    Neurotyk masz gówno, 60 jest niepełnoletnia a smalisz cholewki do niej, ma 15 lat pedofilu!
  • Nuncjusz 14.08.2017
    Neurotyk nie pultaj się chamie buraczany
  • Pan Buczybór 13.08.2017
    Jak się miło czyta wypowiedzi Nuncjusza i Betti. Istna poezja.
  • Gregor 13.08.2017
    Z tej najwyższej półki. Kultura na poziomie ósmego piętra. Sama poezja w wykonaniu Elżbiety. B
  • Neurotyk 13.08.2017
    Gregor w wykonaniu Nuncjusza. Masz oczy? Nuncjusz tutaj wprowadza klimat i jezyk rynsztoku, wyprasza userow
    z portalu i robi z siebie meczennika jakby naprawde rekompensowal sobie cos tutaj na forum.

    Rzecz jasna zwroce uwage administarorowi na zachowanie Nuncjusza.
  • Neurotyk 13.08.2017
    To jakby meliniarz siedzacy na podworku i zaczepiajacy innych, a jesli mu odbije, karzacy isc stad won - nie z jego podworka...
  • Violet 13.08.2017
    Prawda? Zero grafomanii i wogóle.
  • Violet 13.08.2017
    Violet ach, to było do Pana Buczybora.
  • Nuncjusz 13.08.2017
    Neurotyk mam prawo, podobnie jak ty śmieciu, wyrażac w sposób dowolny, ale adekwatny do sytuacji i interlokutora, swoje zdanie.
    jak masz z tym problem, to nie pruj się tutaj, tylko zwróć się bezpośrednio do admina
  • Neurotyk 13.08.2017
    Nuncjusz, jesteś chodzącą nienawiścią. Zarażasz tutaj tym userów . Szkoda młodych ludzi dla ciebie.
  • Nuncjusz 13.08.2017
    Neurotyk nie ja zacząłem rozsiewać nienawiść, ale niech ci będzie że to ja wszystkiemu jestem winny. Poza tym, młodzi ludzie nie są marionetkami, bezmyślnymi i bezwolnymi kukłami, więc twoje obawy są całkiem z dupy. Przeceniasz mój wpływ
  • Nuncjusz 13.08.2017
    sam też nie jesteś bez winy, bo niejeden raz, byłeś zaczynem konfilktów. Rzucasz we mnie kamieniem, sam będąc grzesznym. To, że unikasz, nie zawsze skutecznie, wulgaryzmów, nie czyni cię kimś milszym
  • Neurotyk 13.08.2017
    Nuncjusz, młodzi ludzi bywają plastyczni i " z kim przystajesz, takim się stajesz" dotyczy nawet osób starszych. Dlatego ty przeceniasz siłę charakteru i dlatego ja zapraszam już niedługo młodzież, dorosłych na portal, gdzie będziemy dbać o to kulturę słowa, wychowywać nienachalną sugestią i pokazywać, że ordynarność i wulgarność a także brak szacunku będą miały swoje miejsce na kartach opowiadań, wyłącznie.
  • Neurotyk 13.08.2017
    BAJ
  • Nuncjusz 13.08.2017
    Neurotyk to, co będziesz odwalał na swoim portalu widmo nic mnie nie obchodzi, więc twoje zwierzenia, a właściwiej propaganda, są kierowane pod niewłaściwy adres
    SRAJ
  • Nuncjusz 13.08.2017
    poza tym, jakbyś czytał moje wypowiedzi uważniej, to byś znalazł tam akapit tłumaczący, dlaczego tylko tutaj stosuję wulgaryzmy - głównie z bezsilności, wynikającej z braku TUTAJ jakiejkolwiek, sensownej moderacji. Na innych portalach nie mam potrzeby klnąć
  • Karawan 13.08.2017
    Czytam i czytam, rżę i boki zrywam. Po pierwszeprimo konia z rzędem temu kto poda mi definicję grafomanii. Nie ta z Wiki ale ta wynikająca z wartościowania tekstu. Trzeba nie mieć równo pod kopułką by próbować oceniać bez precyzyjnego ustalenia kryteriów i to co dla nawiedzonych jest genialne dla reszty jest bełkotem. Po wtóre każdy wie, że nie ważne co ładne ale co się komu podoba. Po trzecie i ostatnie chamstwa, braku kultury i mowy ex cathedra nikt nie kocha nawet jeśli pozuje na cynika. Betti ze swoją arogancją nie pokazuje niczego poza własną (nie oceniam!!) osobowością - szkoda przejmować się pseudo uwagami, które niczego nie uczą a jedynie postponują Czytelnika. Panie Nun czy naprawdę Pańska godność warta jest by ją dołować do poziomu betti? Ludzie!! Ogarnijcie się trochę!
  • Nuncjusz 13.08.2017
    Karawan, oczywiście masz rację i Twoja uwaga do mnie skierowana, ma rację bytu. Niestety, jestem typem menela spod biedry i jak sytuacja zaczyna być nawet dla zbyt abstrakcyjna - zaczynam bluzgać. Moje bluzgi wynikają też z bezradności, nie ma tu bata na trolle pozornie nie wyglądające jak trolle. Gdyby tu była sprawna moderacja, ucinająca w zarodku bezsensowne dyskusje, to i ja byłbym innym.
    :)
  • Violet 13.08.2017
    Menel, czy nie menel - szanować się trzeba.
  • Okropny 13.08.2017
    I dlatego proponuję to, co i wcześniej, by betti i wszystkie jej przejawy ignorować i traktować jakby jej nie było. Będziemy zdrowsi.
  • Pan Buczybór 13.08.2017
    Zgadzam się w zupełności.
  • Violet 13.08.2017
    Pan Buczybór amen
  • Nuncjusz 13.08.2017
    Okropny popieram i mam zamiar się do tego zastosować
  • Canulas 13.08.2017
    Widzę, dzieje się od rańca
  • Szudracz 13.08.2017
    Okropny Też się dostosuję, do obecnej sytuacji. :)
  • motomrówka 13.08.2017
    Okropny na prezydenta ;)
  • Nuncjusz 13.08.2017
    na Prezesa
  • motomrówka 13.08.2017
    Na prezer... oups!
  • motomrówka 13.08.2017
    Nie, nie, to wredne było. Okropny, urazy nie noś. Ja tylko durna mrówka.
  • Karawan 13.08.2017
    motomrówka No może nie na Mróweczko ale w prezer... :)??
  • motomrówka 13.08.2017
    Karawanu, ja tak mam już od urodzenia. Bywa że najpierw powiem/napiszę, a potem myślę, co powiedziałam/napisałam.
  • Karawan 13.08.2017
    motomrówka Mam to samo! I to fajne, że inni także to mają, ale nie fajne ze od tego d... boli, bo zbiera od życia kopy. Brawo my!! ;))
  • Okropny 14.08.2017
    Na burmistrza!
  • betti 13.08.2017
    Maurycy Lesniewski krytykowałam Wasze prace, a raczej brak tej pracy, odbieraliście to, jak atak na Was.... i atakowaliście mnie właśnie personalnie. Nawet tutaj, pod tym tekstem... ile osób zadało sobie trud ocenienia reportażu? A ile osób zastosowało wycieczki osobiste?
    Napisałam, że moi znajomi, stwierdzili, że nie warto pomagać ''głupkom'', po przeczytaniu tych komentarzy właśnie... stwierdziliście, że ja Was tak nazwałam i zaczęła się jazda po mnie. Z czego to wynika? Ano z tego, że nawet czytać ze zrozumieniem nie potraficie...
  • ausek 13.08.2017
    Mam wrażenie, że twój tekst ma służyć tylko Tobie. Mianowicie ma utwierdzić Cię, że masz rację, a idąc nawet dalej, że jesteś nieomylna. Wyśmiewanie innych nie jest dobrym sposobem na naukę. Chciałabyś, by uznano Cię jako autorytet, a słowami: ''Pisałam otwarcie, że tekst wymaga całkowitego remontu, pokazywałam na przykładach, co jest złe, w jaki sposób uzyskać dobry efekt i mnóstwo innych rad, które mi pozwoliły uciec od grafomanii.'' pokazałaś, że pojmujesz samą siebie za wyrocznię. Żeby to jeszcze była prawda... Sama wyzywasz publikujące tu osoby.
    Wracając do Twojej krytyki, to z przykrością stwierdzam, że choćbyś miała jakąś wiedzę, to nie umiesz (bądź nie chcesz) jej przekazać innym. Zauważyłam, że chcesz Wszystkim piszącym narzucić swój styl pisania, co nie jest dobre. I tu pewnie mi wyskoczysz z podstawą wiedzy, której ludziom brak. Ok, ale przedstaw to na przykładach a nie na ogólnikach i koniec pieśni. Przerabianie strofy za autora nie jest w porządku. Powinnaś zasugerować co kuleje, a nie przerabiać w swoim stylu.
    Kończąc, stwierdzam, że tekst jest prowokacją i służy tylko do wywołania kolejnej burzy.
  • betti 14.08.2017
    Maurycy Lesniewski, czy uważasz, że znam się na poezji?
  • Ramzes 14.08.2017
    Kobieto, Ty masz obsesje. Idź może lepiej do psychologa albo opuść to miejsce dla własnego zdrowia, bo będziemy mieli o jedną, wybitną autorkę mniej na tym świecie.
  • betti 14.08.2017
    Nie martw się, ja mam dość silny charakter, żeby nie przejmować się bzdurkami, które wypisujecie, ale dzięki za troskę... Fakt, mam obsesję na punkcie dobrej poezji - uwielbiam pasjami.
  • betti zostaw wiec ten temat i poczytaj kawał świetnej poezji, kolega Ramzes właśnie wstawił świetny wiersz.
    To jest moja kropka w tym temacie.
  • Ramzes 14.08.2017
    betti Takimi tekstami właśnie uświadamiasz nas jak wielki masz problem.
  • betti 14.08.2017
    Maurycy Lesniewski nie spodziewałam się po Tobie innej odp, ale chyba wiesz dlaczego...
  • betti 14.08.2017
    Ramzes największy z grafomanią tutaj, cieszę się, że zauważyłeś...
  • motomrówka 14.08.2017
    ...a to Polska właśnie.
  • Violet 14.08.2017
    Proponuję zakończyć spór, a wręcz proszę. Zignorujmy pewne osoby, nie wchodźmy w głupie dyskusje i skończy się problem. To jest już niesmaczne, uwłączające i do niczego nie prowadzące. Błagam o otrzeźwienie!
  • betti 14.08.2017
    Szkoda, że tak nie pisałaś jak Nuncjusz epitetami rzucał... nie przeszkadzało, bo nie do Ciebie? Skąd masz pewność, że jutro nie napiszesz czegoś, co go pozbawi opanowania i pojedzie po Tobie?
  • Nuncjusz 14.08.2017
    Ma pewność, ja jej to gwarantuję
  • betti 14.08.2017
    Gwarancje choleryka... dobre!
  • Nuncjusz 14.08.2017
    betti możesz się śmiać, ale taka prawda :)
  • Violet 14.08.2017
    betti lepiej późno niż wcale. Jesteście dorośli więc sami sie powinniście opanować. Może i pojedzie, trudno, nie mam wtedy potrzeby prowadzenia z kimkolwiek rozmowy. Nie przejmuję się też tym, że komuś może się nie spodobać moje pisanie, jestem na etapie, że nic nikomu nie muszę już udowadniać; wartość mojego pisania jest mierzona w wymiernych korzyściach.
  • betti 14.08.2017
    Nuncjusz nie lataj za mną, bo i tak nic z tego nie będzie. Po pierwsze mam faceta, po drugie nie rzucę go dla kogoś, kto rzuca mięsem... i udaje, że panuje nad wszystkim.
  • Nuncjusz 14.08.2017
    O czym ty znowu gadasz??? Ja za tobą latam?? Ja pierdole. Weź zrób se zimny prysznic! XDD
  • Violet 14.08.2017
    Nuncjusz oj tam, pozwól marzyć ;)
  • Nuncjusz 14.08.2017
    Violet ale to jest chore! Hahaha
  • Violet 14.08.2017
    Nuncjusz choroby nie wybierają :)
  • Nuncjusz 14.08.2017
    Violet ok, będę łagodny :)
  • Violet 14.08.2017
    Nuncjusz i bardzo rozsądnie :)
  • betti 14.08.2017
    Violet, Ty jeszcze tego faceta zrobisz człowiekiem... jestem pod wrażeniem.
  • Violet 14.08.2017
    betti przesadzasz... jak zwykle. ;)
  • Kostka 14.08.2017
    Elka bo on jest latawcem

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania