Architekci zmęczenia

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (24)

  • Angela 14.04.2019
    Witam
    Podczas czytania obraz rozpościera się przed oczami, a ostatnie zdanie jest idealnym dopełnieniem całości.
    Pozdrawiam.
  • Pasja 14.04.2019
    Witaj Aniele
    Obraz i dopełnienie najważniejszymi są.
    Pozdrawiam
  • Justyska 14.04.2019
    Tu faktycznie czuc zmęczenie, tak sobie myślę, ze ludzie sami buduja sobie zycie w ktorym nie jest im dobrze...
    Warto przystanac przy tym tekscie.
    Pozdrawiam!
  • Pasja 14.04.2019
    Witaj
    Zmęczenie jest jednym z elementów przemijania i chyba dotyka każdego.
    Serdecznie pozdrawiam
  • kalaallisut 14.04.2019
    Tu też czytam przez pryzmat szarości, przygnębienia, szare blokowiska, ludzie mieszkający w skupiskach, nie znający się wcale, objętość...
  • Pasja 14.04.2019
    Witaj Kalko
    Blokowisko zawsze mnie dusi, dlatego często wyjeżdżam na łono natury.
    Pozdrawiam ciepło
  • Sny, zwłaszcza te złe, są odbiciem naszych lęków i mrocznych myśli, o których na jawie nie zawsze zdajemy sobie sprawę, zamknięci w betonowych klatkach pędzącego jak pociąg, życia.
  • Pasja 14.04.2019
    Witaj Maurycy
    Sny mają coś z kamieni i duszą nas. Ładna interpretacja . Pozdrawiam
  • Freya 14.04.2019
    "Mnie mnie ten nagły defetyzm." – chyba niezamierzone – pewnie miało być – nie

    Podsumowanie jakichś etapów zazwyczaj nie zachwyca – nadzieja, podobno, umiera ostatnia... :) Pzdr
  • Pasja 14.04.2019
    Witaj
    Podsumowania zawsze niosą plusy i minusy. Czy nadzieja umiera ostatnia? Kontrowersyjny znak zapytania.
    A jednak zamierzone - mnie od zmięty, pomięty.
    Pozdrawiam
  • NihiluśSmurf 14.04.2019
    pasja To mniemnianie to chyba nie jest jednak najfortunniejsze sformułowanie, bo ja też się na tym zawiesiłem. miałem ostatnio podobną refleksję tylko chyba o innym nieco ciężarze gatunkowym i bez wątku miłosnego - stwierdziłem, że żyjemy w rzeczywistości Mad Maxa, tylko krajobraz na razie jeszcze nieco inny - każdy gra na siebie i walczy o przetrwanie. Ale może zawsze tak było? Pozdrawiam.
  • Pasja 14.04.2019
    NihiluśSmurf
    fraszka Jana Izydora Sztaudyngera
    „Skargi zmiętego”

    Życie mnie
    Mnie!
  • Freya 14.04.2019
    pasja; całkiem sensownie, muszę się przyznać, że pominąłem taką ewentualność, co jest niewybaczalne, kurde :)
  • Pasja 14.04.2019
    Freya oj ta oj tam, a fraszka była rozpracowywana na egzaminie gimnazjalisty w tym roku.
    Miłego wieczoru
  • jesień2018 14.04.2019
    Wiesz, Pasjo, dla mnie to jest inna wersja Dziewczyny z tartaku. Choć nie jestem pewna, czy w wierszu czy we mnie ta treść. Bardzo sugestywnie piszesz. I tak gorzko.
  • Pasja 14.04.2019
    Jesień witaj
    Może tak, bo każdy z nas ma swój styl i obszary swojego istnienia. Trochę gorzki ten opis sennego widzenia, ale gdzieś tam widać światło.
    Miłego popołudnia
  • AnonimS 14.04.2019
    Jestem pod wrażeniem. Tyle różnych tematów zawartych w niewielu słowach. Sny, blokowisko,. Tylko ta beznadzieja. Rezygnacja. Ja estem optymistą. Dla mnie szklanka jest zawsze do połowy pełna. Ocena maks. Pozdrawiam
  • Pasja 14.04.2019
    Witaj
    Miło cię gościć i miło poznać twoje spojrzenie tak bardzo rzeczywiste.
    Pozdrawiam
  • Mia123a 15.04.2019
    Witaj Pasjo! Przypełzłam tu gdyż muszę się zapoznać z Twoim piórem, że tak to ujme. Bierzesz udział w zabawie a ja nic o Tobie nie wiem! A żeby wyłapać Twój tekst to muszę mieć o nim jakieś pojęcie. A więc. Ładne nawet bardzo ładne. Widzi mi się tu zwykły szary człowiek, który jest przytłoczony własną rzeczywistością. I wszystko tutaj bardzo mi się podoba, ale wiesz coś mi tu nie zagrało. Przedostatnie zdanie. Tak jakby wołało trochę o współczucie? O taki wymuszony smutek? Jakoś mi się gryzło z całą resztą. Bo sam tekst ma w sobie jakąś taką siłę, pomimo tego wyczuwalnego bólu. Ale oczywiście to tylko moje odczucia. A one często u mnie bywają mylne. Pozatym to uważam, że tekst jest świetny. No ale co się dziwić, z takich właśnie tutaj słyniesz. Zostawiam złote gwiazdy i pozdrawiam serdecznie :)
  • Pasja 15.04.2019
    Witaj Mia
    Miło cię ugościć i spojrzeć na twoje odczucia względem moich myśli. Dziękuję i pozdrawiam ciepło
  • MarBe 21.04.2019
    Bardzo mi się podoba "A kochałam, naprawdę kochałam życie, ale zauroczenie minęło."
    Pozostało jedynie przywiązanie do niego.
    Pozdrawiam
  • Pasja 22.04.2019
    Witaj
    Bardzo trafnie dokończyłeś myśl i przywiązałeś życie.
    Pozdrawiam
  • Tina12 26.04.2019
    Czytając to można sobie wybrażać to co dzieje sie w wierszu.
  • Pasja 28.04.2019
    Witaj
    Jak miło znowu cię widzieć. Dziękuję za spojrzenie.
    Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania