Artyzm w bożnicy

 

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Canulas 29.09.2017
    Ok, Komes. Najlepsza, lub druga z najlepszych Twoich prac. Jestem absolutnie zachwycony.
    Nie robisz odstępów pomiędzy literką a myślnikiem, ale tym razem...
    Tym razem treść się zbyt broni, bym się śmiał do tego przypierdzielić.
    Szacunek.
  • Komes 29.09.2017
    Jestem totalnym beztalenciem technicznym:))) Piszac czy sprawdzajac wpadam w trans.
    Ciagle mysle o pisaniu. Robi sie kolejny tekst. Wiem ze mozna pisac dwa razy lepiej. Dzieki za dobra ocene!
  • Canulas 29.09.2017
    Komes, chodzi o coś, co trudno zdefiniować lub uchwycić. Po prostu to masz, przynajmniej w tym tekście. Zajebiste.
    Piszę szczerze.
    Zawsze może być lepiej, ale po co o tym dywagować.
    Przyjmij, że jest git. Że bardzo git nawet.
    Jak będzie chujnia, na pewno Ci o tym napiszę.
  • Komes 29.09.2017
    Eech... Zeby tak udalo sie to gdzies opublikowac.
  • Adam T 29.09.2017
    Daj kategorię dla dorosłych, tutaj jest większość około 16tki.
    Dobry tekst. Pozdrawiam )))
  • Komes 29.09.2017
    Tak więc serdecznie pozdrawiam mlodzież! Nie dajcie się zakuć w rurki!
    P.S
    Kategoria 18 była ale się... zmyła
  • Blanka 29.09.2017
    Cholerka, dobre to. No, nawet bardzo dobre. Brawo.
  • Komes 29.09.2017
    Czasem bylem atakowany za dokladnie te same teksty :) Lub bywaly totalnie olewane
  • Nerd 30.09.2017
    A dla mnie tekst taki se. Po prostu napisany w taki sposób, by szokować... nic więcej.
  • Komes 02.10.2017
    Tak. Tekst mial wywolac emocje. Pisalem go kiedys w okreslonym celu. Niektore robilem by chociazby rozbawic, lub przemycic dana mysl. Nie chce udowadniac ze jestem bezbledny i najwyzszy kunsztem. Po uj mi to?
  • Nerd 02.10.2017
    Tu nie chodzi o to. Po prostu tekst sensacyjny. Jednakże mi także zdarzały się teksty po to, by komuś dopiec, więc rozumiem. Tylko bez znajomości kontekstu to się dziwnie czyta.

    I ceni się to, że nie chcesz udawać Wielkiego Pisarza. W końcu nie o to chodzi :P
  • Komes 02.10.2017
    Tekst jest nie nazbyt udany. Wiem juz co nie tak.
    Udawac nie. Chce byc gosciem ktory potrafi cos fajnego opowiedziec. Teraz skupie sie na wspolczesnych realiach. Nie ma co sie pompowac. Bo pozniej urazone ego boli. Przerobilem w zyciu
  • Nerd 02.10.2017
    Powodzenia :)
  • Komes 02.10.2017
    Nawzajem:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania