11

111

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • korekta 30.08.2016
    Przyznam, że nadzieją moją były nowe opowiadania - może za jakiś czas?
  • Violet 30.08.2016
    Dziękuję za komentarz.
  • TeodorMaj 30.08.2016
    Bardzo dobry tekst. Fajny klimat, tajemnica, niedopowiedzenie... 5 :)
  • Violet 30.08.2016
    Dziękuję za komentarz.
  • Beza 30.08.2016
    Witam na opowi :) Wikszych błędów nie wyłapałam. "- Jesteś głodna? - spytał Martin z troską w głosie – Każę Ci zaraz przynieść kolację..." Tutaj "Ci" piszemy z małej litery, w niektórych miejscach brakuje także przecinka, ale to zdarza się każdemu.
    Historia mnie zaciekawiła, bardzo lubię takie klimaty, mam tu na myśli niewolników. Służba niewolnicza bywa ciekawa w czytaniu. Brakuje opowiadań o takiej tematyce. Niewolnictwo bez brutalności. Jestem ciekawa jak zmieniła się Marta. Ostatnie zdanie jest bardzo intrygujące. Także czekam na kolejny rozdział :) Pozdrawiam i jeszcze raz witam!
  • Violet 30.08.2016
    Dziękuję za komentarz, co do błędów, następnym razem postaram się bardziej.
  • little girl 30.08.2016
    Masz bardzo przyjemny styl :) Ogólnie prolog mnie zainteresowal więc będę czytać dalej :)) 5
  • Violet 30.08.2016
    Dziękuję za komentarz i ocenę.
  • wolfie 30.08.2016
    Przyjemny, "lekki" prolog, zachęcający do dalszego czytania. Jedyne uwagi, jakie mogę skierować w stronę Twojego opowiadania to to, że "Pani" powinno być napisane z małej litery - gdyby w tekście pojawił się fragment listu, wtedy zapis z dużej litery byłby uzasadniony; gdzieniegdzie brakuje spacji po znakach interpunkcyjnych - przykładowo: "- Nie, wystarczy herbata.- ". Masz dobrą technikę i ciekawie prowadzisz narrację, 5 :)
  • Violet 30.08.2016
    Dziękuję za komentarz i ocenę, co do " Pani " ale tutaj jest to wyraz szacunku i ta forma wyrazu jest poprawna, z przecinkami zawsze mam problemy, taka moja uroda. ;)
  • Szalokapel 30.08.2016
    Odwiedziłam Cię, zachęcona Twoim komentarzem. Nie żałuję. Super klimat, bohaterowi ciekawi, tak samo jak całokształt. Czekam na kolejne części, a póki co zostawiam piątkę.
  • Violet 30.08.2016
    Dziękuję bardzo za ocenę i komentarz. Mam nadzieję, że nie zawiodę, dwie kolejne części jeszcze dziś. Pozdrawiam.
  • Szalokapel 30.08.2016
    Violet, myślę, że na pewno nie zawiedziesz. Będę czekać. Również pozdrawiam.
  • Margerita 31.08.2016
    Pięć
  • Violet 31.08.2016
    Dziękuję.
  • Iskierka 02.09.2016
    Opowiadanie ciekawe, ostatnie zdanie zachęca do czytania. Stworzyłaś interesujący klimat, chce się czytać dalej. Jednak pomysł to nie wszystko, a technicznie nie jest najlepiej. Interpunkcja kuleje, zdania są trochę dziwnie skonstruowane... Może zajrzyj do poradnika na forum? Co do zdań... musisz po prostu dużo czytać książek albo opowiadanie na głos. To pomaga. :)

    Pewnie zajrzę jeszcze do Ciebie.
    Powodzenia w pisaniu :)
  • TeodorMaj 02.09.2016
    Iskierka Ale w tym opowiadaniu "dziwnie" skonstruowane zdania tworzą zupełnie inny klimat i takie zapewne było zamierzenie Autorki :) Takie jest moje zdanie. :)
  • Violet 02.09.2016
    Dziękuję za komentarz. Z interpunkcją zdarza mi się mieć na bakier, przyznaję. Co do konstrukcji tekstu, to jest charakterystyczne dla tego cyklu i tak pozostaje we wszystkich częściach. Pozdrawiam serdecznie :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania