Audycja radiowa

(Spiker) Halo! Halo? Kto się do nas dodzwonił?

(Słuchacz) Mietek.

(Spiker) Skąd pan do nas dzwoni?

(Słuchacz) Z domu.

(Spiker) Ale konkretnie z jakiej miejscowości?

(Słuchacz) Z Kalisza

(Spiker) Pan Mietek z Kalisza. Doskonale. A teraz pytanie konkursowe. Jakie zwierzęta ukryły się w zdaniu: Henryk kupił Tigera, Liona i Red Bulla. Dodam, że są to angielskie nazwy. Wystarczy, że poda nam pan jedno zwierzę.

(Słuchacz) Kura domowa.

(Spiker) Eee… Może powtórzę zdanie: Henryk kupił Tigera, Liona i Red Bulla.

(Słuchacz) Kura domowa.

(Spiker) Co? Skąd?

(Słuchacz) Hen to po angielsku kura. Hen. Henryk. Skojarzył pan?

(Spiker) O! No więc nieoczekiwanie ma pan rację. A mógłby pan wymienić pozostałe zwierzęta?

(Słuchacz) Niestety nie potrafię.

(Spiker) Naprawdę?

(Słuchacz) No nie mam pojęcia.

(Spiker) To nic. Wystarczyło jedno. Zgadł pan. Tak więc który sejf pan wybiera? Od jeden do dziesięciu.

(Słuchacz) 100.

(Spiker) Od jednego do dziesięciu. Z tych liczb proszę wybrać.

(Słuchacz) No to mówię. 100.

(Spiker) Chyba się nie zrozumieliśmy. Ma pan…

(Słuchacz) Chyba tak. 100 to w systemie dwójkowym cztery.

(Spiker) A… Okej. Czyli sejf numer cztery?

(Słuchacz) Już mówiłem.

(Spiker) Dobrze. Otwieram sejf numer…

(Słuchacz) Nie, zmieniłem zdanie. Jednak poproszę piątkę.

(Spiker) Ostatecznie?

(Słuchacz) I definitywnie.

(Spiker) Otwieram sejf numer pięć, a w nim… Niestety nic nie ma. Zero złotych.

(Słuchacz) Co? Podobno wszystkie wygrywają.

(Spiker) Tak, wygrał pan całe zero złotych. Dodatkowo jako nagrodę pocieszenia prześlemy panu breloczek w kształcie męskich narządów płciowych. Wcześniej nie miał pan zera złotych, a teraz je pan wygrał. Cieszy się pan?

(Słuchacz) Co?

(Spiker) Proszę już tego nie powtarzać, bo się pan zaczadzi. Hehe. A teraz piosenka „Poker in your face” zespołu „Mój dupny konik”.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Justyska 23.05.2018
    Nie wiem co tu tak pusto. Ja się uśmiałam :D
  • fanthomas 23.05.2018
    No jakaś mała aktywność ostatnio, dzięki
  • Canulas 23.05.2018
    ("Słuchacz) No nie mam po jęcia." - celowo?

    Ogólnie całkiem fanthomasowe.
  • fanthomas 23.05.2018
    niecelowo oczywiście. Dzięki
  • Nachszon 23.05.2018
    Nie no fanthomas, obudziłem się w świetnym humorze, prysznic mi go poprawił, śniadanie z żoną uczyniło doskonałym, rozwiązanie pewnego problemu w pracy podniosło do rewelacyjnego, piękna pogoda wpędziła niemal w euforię, a dwa teksty: DD i Twój dodały jeszcze element totalnego rozbawienia. Jak nie kochać ludzi, którzy dbają o dobry nastrój innych?:)
  • fanthomas 23.05.2018
    Dzięki ;)
  • Dekaos Dondi 23.05.2018
    No świetne to...tego typu dialog...coś dla mnie. No i na końcu z tym zerem. Mieć zero a nie mieć. Pozdrawiam→5
  • fanthomas 23.05.2018
    Dzięki :)
  • Tina12 23.05.2018
    Genialny tekst, zaraz mi sie samopoczucie poprawiło.
  • Jsk chcesz coś na poprawę humoru to do Fanthomasa :))))
    Bardzo super?! :)
  • puszczyk 23.05.2018
    Po prostu bardzo fajna rzecz.
    Z przyjemnością.
  • Pan Buczybór 23.05.2018
    Heh, coś w stylu wiadomości z dupy. Fajne, sympatyczne i absurdalne. Przyjemna lektura. Pozdro
  • maciekzolnowski 29.05.2018
    Fanthomas w formie! Tekst jest stylowy, a styl oczywiście fanthomasowy. :D No to zdrówko! :)
  • wioskowy 03.06.2018
    Zajrzałem i ja do Ciebie. Tekst zabawny, choć w końcówce zdaje się odrobinę siadać, ale może się czepiam. Jak widzę w tv tych wszystkich durniów, którzy oferują coś za zero złotych, dobrze mną trzepie. Byłeś pierwszy. :) Gratki.
  • sensol 18.08.2018
    gites. świeszne (świetne i śmieszne)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania