*.*

:)

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (42)

  • Targówek 19.06.2020
    Co chciałaś osiągnąć tym wierszem?
  • AlfaGlobulina 19.06.2020
    Na pewno nie komentarz od twojej osoby :)
  • Targówek 19.06.2020
    AlfaGlobulina Nie chcę jakiegoś konfliktu z tobą. Jestem przeciwnikiem rewolucji seksualnej i uszanuj to. Można normalnie koegzystować nawet jeśli nie we wszystkim się zgadzamy.
  • Pasja 19.06.2020
    Nie cudzołóż! I nie pożądaj żony bliźniego swego... męża możesz sobie wziąć.

    Co do wiersza to, napisany w chwili zwątpienia i poszukiwania zrozumienia wobec hipokryzji ciągnącej się za nami jak kloaka. Nasz Bóg jest lepszy niż twój. Daje nam przyzwolenie osądzać zło jakie pleni się dookoła. Smutne ale prawdziwe.

    Pozdrawiam
  • AlfaGlobulina 19.06.2020
    Zdecydowanie ta prawda wesoła nie jest.
  • Shogun 19.06.2020
    Wiersz jakże prawdziwy, ale prawdą jest również, że szkoda czasu, energii i publikacji na bezsensowne wojenki.
  • Rafał Łoboda 19.06.2020
    Jeśli poezja ma być przejawem emocji, to dajmy Autorce wylać emocje na papier :) Wczoraj dostała ich tu wiele
  • Shogun 19.06.2020
    Rafał Łoboda w sumie racja, zwłaszcza, że jest nową użytkowniczką, a już musiało ją spotkać coś takiego.
  • Akwadar 19.06.2020
    Shogun niech się hartuje! Jak przetrwa opowi, żaden portal i troll nie będzie jej straszny...
    Bosze! Co ja gadam... żaden troll... :(
  • Shogun 19.06.2020
    Akwadar ano chrzest bojowy już przeszła haha, teraz czas na hartowanie haha :)
  • Akwadar 19.06.2020
    Shogun da se radę, mój trollowski nos podpowiada, że se nie pozwoli w kaszę nadmuchać ;)
  • Shogun 19.06.2020
    Akwadar dobry masz nos Wodniaku ;) Ano pewnie, nie można sobie dawać w kaszę dmuchać :)
  • AlfaGlobulina 19.06.2020
    Wiersz jest sfinalizowaniem mojej refleksji, nie mam na celu wszczynać wojny :)
  • Shogun 19.06.2020
    AlfaGlobulina rozumiem :)
  • Akwadar 19.06.2020
    AlfaGlobulina nikt Cię o to nie posądza! Tu od wywólywania są inni, my tylko oceniamy zdolność do obrony :)
  • AlfaGlobulina 19.06.2020
    Akwadar trochę mnie poniosło z dyskusjami, mimo wszystko. Wiersz jest takim moim podsumowaniem tego co zobaczyłam, a już nieodzobaczę =D
  • Akwadar 19.06.2020
    AlfaGlobulina nie przejmuj się, traktuj jako muchę upierdliwą ;)
  • AlfaGlobulina 19.06.2020
    Akwadar a muchy dużo bzykają, przypadek? :P
  • Shogun 19.06.2020
    Akwadar tu nie ma co gadać, tu trza się napić rudej ;)
  • Akwadar 19.06.2020
    AlfaGlobulina tyle ich co pobrzęczą. Z życia niewiele i na dodatek krótkie...
  • Akwadar 19.06.2020
    Shogun w pracy jestem ;)
  • Shogun 19.06.2020
    Akwadar no jak w pracy, to po pracy ;)
  • Akwadar 19.06.2020
    Shogun po pracy się zobaczy ;)
  • AlfaGlobulina 19.06.2020
    Akwadar ale co nawkrzurzają, to nawkurzają. Ważne, żeby to końska mucha nie była :P
  • Targówek 19.06.2020
    Na portalu powinien być pluralizm poglądów, więc proszę nie mówić na mnie i Bogumiła *ciemnogród*. Wystarczy, że politycy chcą skłócać ze sobą naród. Powinniśmy rozwiązywać konflikty, a nie je zaogniać.
  • Johnny2x4 19.06.2020
    Targówek Ty jesteś naprawdę tępy. Sam zaogniasz i powodujesz konflikty, a teraz piszesz o rozwiązywaniu problemów? :)
  • Karawan 19.06.2020
    Dziękuję za myśl sprawnie i czytelnie przedstawioną. Dwa tysiące lat temu Rzymianin pisał: "O tempora! O mores!". A tu, jakże łaskawie, pozwala Autorce Łoboda "...wylać emocje na papier..." Któż dał Ci takie prawo? Dlaczego mieszasz podmiot liryczny z Autorem??
    Alfę zaś zapraszam na T3eksturę - tam portal wolny od jadu, bo Admin tępi trolli :)
  • Rafał Łoboda 19.06.2020
    Chyba się nie zrozumieliśmy. Nie jestem tu od zabraniania czy pozwalania komuś na cokolwiek. Odpowiadałem Shogunowi na temat publikacji dotyczących tutejszych wojenek. Spokojna Twoja rozczochrana
  • AlfaGlobulina 19.06.2020
    Jad - to dobre określenie. Dziwi mnie, że taki brak szacunku wychodzi od ludzi wiary :)
    Spojrzę, na pewno.
  • Tjeri 19.06.2020
    AlfaGlobulina, "ludzie wiary"... Owszem - wierzą w nienawiść, opluwanie i zło. Są zaprzeczeniem wartości jakie niesie chrześcijaństwo. Może kiedyś do nich to dotrze, ale to raczej wątpliwe ;).
  • bogumil1 19.06.2020
    Nowa, ehe.
  • AlfaGlobulina 19.06.2020
    Jak masz jakiś problem do mnie, to zachowaj to dla siebie.
  • bogumil1 19.06.2020
    To lewacy mają obsesję na punkcie seksu i to tego najbardziej obrzydliwego. I na siłę próbują dzielić się tym obrzydlistwem z innymi, a to łażąc po ulicach, a to wyciągając łapska do niewinnych dzieci. Idź na T3, kloaka doskonała, miejsce dla feminazioli.
  • AlfaGlobulina 19.06.2020
    Nikt nie ma obsesji na punkcie seksu. Zdrowy człowiek seks traktuje, jako coś normalnego. Tylko osoby, które uznają seks za zło tego świata, wciąż o tym piszą, w taki właśnie sposób, zapominając wówczas o szacunku do drugiej osoby. A nikogo nie powinno obchodzić kto co robi z partnerem w swoich czterech ścianach. Oczywiście, dopóki dana osoba nie cierpi z tego powodu.

    I to jest to, na co zwracam uwagę w wierszu. Nie bez powodu zahaczyłam o temat 10 przykazań, to pokazuje, na co ludzie zwracają uwagę, a na co nie.

    Uparcie zakrywasz się wiarą, testamentami, bo seks to grzech, a zapominasz, że twoja wiara wymaga od ciebie szacunku do bliźniego. Warto to przemyśleć.

    Tyle ode mnie.
  • Akwadar 19.06.2020
    Boguś a Ty idź na portal odpowiadający ci ideowo, bo tu zrozuminia dla swego zacofania nie znajdziesz ;)
    A swoją drogą, lubisz przebywać z lewakami... W duszy lewactwo ci gra, tylko przyznać sie nie chcesz. A T3 wciąż cię boli...
  • Puchacz 19.06.2020
    Swój chrzest portalowy masz za sobą Alfa.
    Więcej idiotów wiadomego pokroju już tu nie ma. :)
  • Freya 20.06.2020
    Alfa nie wygląda na nowicjuszkę alfabetu ?
  • Freya 20.06.2020
    Zgadzam się z wypowiedzią...
    A gdyby istniały "kamienne tablice" z przykazaniami jakiegokolwiek Boga – to by znaczyło, że jest mentalnym oszustem & ogólnie chujowym wcieleniem ? pozdro
  • Johnny2x4 20.06.2020
    One istnieją. I są od Boga. I nie ma to nic wspólnego z oszustwem
  • Freya 20.06.2020
    Mógłbyś powiedzieć, że zapadłeś w pamięć? ?
  • Freya 20.06.2020
    Mógłbyś powiedzieć, że zapadłeś w pamięć? ?
  • Freya 20.06.2020
    z macewą w ogródku albo podmurówką ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania