"Bagno Klanów"

Bezimienny Bohater rozpierdolił Smoki i to co z nimi wypełzło z Królestwa Beliara, po czym odpłynał w pizdu na Irdorath. Tu jednak historia Górniczej Doliny się nie kończy. Lord Hagen z resztką Paladynów powrócił, by odzyskać te śmieszne kurwa kilka skrzynek Magicznej Rudy. Nadziali się tam kurwa na hordy Orków, a dokładniej na ich ostrza. No i po odsieczy kurwa. Orkowie odbili zamek z rąk Garonda. Wyjebali w pizdu całą zwierzynę łowną i wkrótce zaczeli głodować. Nie widząc przyszłości w syfiastej kurwa Górniczej Dolinie, sprzedali swoje ziemie za 100 sztuk złota od hektara. Całe plugastwo Khorinis zwęszyło interes i rzuciło się na tą okazje. Ale Orkowie zrobili ich w chuja biorąc kase od każdego po kolei, po czym spierdolili zniewalać kontynent. Teraz kurwa nie wiadomo które ziemie nalezą do kogo. I tak oto rozpoczął się napierdal o Bagno Klanów w Górniczej Dolinie!!!

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Karthus 09.06.2016
    Niby historia kupy się trzyma. Treść też dość oryginalna. Póki co zostawie 4. Gothic to jednak temat niełatwy, a bardzo schematyczny. Ład i Chaos. Dobro i Zło it. Oczywiście próbuj ale uważaj, bo wszystko może wylądować właśnie w znanym schemacie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania