Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Bajka o Danielu #OneShotChallenge (nominuję: Nuncjusz, Mrocznyumysł, Shiroi Okami)

Zasady są w innych opkach, nie muszę chyba drugi raz wklejać linka ;)

 

Usiądźcie wygodnie, dzieci. Dziadzio Grubas opowie wam krótką bajeczkę.

 

Dawno, dawno temu, za górami, za lasami... Nie, zaraz, pojebałem. Jakiś tydzień temu pewnemu panu - nazwijmy go Daniel - wydarzyło się coś niezwykłego. Mianowicie, zamiast wstać jak co dzień do pracy, spał. Spał dwa dni, spał trzy, i tak bez przerwy. Rodzina zaniepokoiła się. Wezwali lekarza, który stwierdził, iż Danielowi się umarło. No to wszyscy, jak te bachory w płacz, a Daniel nadal śpi. Nikt nie podejrzewał, że on się jeszcze nie obudził. I wreszcie, w dzień, kiedy zakład pogrzebowy miał zabrać niedoszłego nieboszczyka na cmentarz, Daniel przebudził się. Jakie były jego pierwsze słowa?

- KURWA MAĆ! CZY TEN PIERDOLONY W PIZDE JEBANY PTAK, MUSI MNIE ZAWSZE DO CHUJA WAFLA OBUDZIĆ? NO NIECH GO CHUJ STRZELI!

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Shiroi Ōkami 29.07.2016
    " PTAK, MUSI" ~ zbędny przecinek.
    Dziwnie mi się czytało "Dziadzio Grubas", szczególnie że jestem od Ciebie ciut starsza XD
    Osobiście mnie nie rozśmieszyło, może przez inne poczucie humoru. A może ciężko mnie rozbawić dzisiaj, nie wiem. Ciężko jest mi jednak tekst ocenić, wybacz :(
    Dziękuję za nominację, ale i tym razem pasuję :) Za to życzę wszystkim miłej zabawy :D
  • Grubas 29.07.2016
    "Ciut: - 4 lata :D Nie miało chyba rozśmieszać. Po prostu napisałem coś, na Challenge
  • Mrocznyumysł 29.07.2016
    Dziękuję za nominację. Zabieram się do pracy.
  • Grubas 29.07.2016
    Nie ma za co
  • fjoloP 16.08.2016
    Śmieszne :D
  • Grubas 16.08.2016
    Bardziej prawdziwe. Mówi troche o moim wujku ^^
  • oldakowski2013 20.11.2016
    Ty mając piętnaście lat piszesz taką bajkę dla dzieci? Człowieku, czy ty postradałeś rozum, czy chcesz go postradać. Opamiętaj się i skasuj te bazgroły z rozdziału "Bajki". Jeżeli nie wierzysz w to co piszę, to wyślij to do wydawnictwa, albo daj pani nauczycielce aby przeczytała to w obecności całej klasy. Niech ciebie ocenią inni uczniowie.
  • Grubas 21.11.2016
    XDDD przeczytaj bajki Nuncjusza. Polecam "Czerwonego Kapturka".

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania