...

Bajki

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (23)

  • Tina12 01.08.2017
    Bardzo się mi to spodobało. Takie nowe spojrzenie na znane wszytskim bajki.
    5
  • KarolaKorman 01.08.2017
    To było spojrzenie spode łba, takie mroczne, groźne :)
  • Violet 02.08.2017
    Z rozbawieniem czytam te opowiastki wierszowane, trochę mroczne, trochę śmieszne, ale na pewno nietuzinkowe.5
    Pozdrawiam.
  • Pasja 02.08.2017
    Bajka to trudna literatura. Ty piszesz swoje, niepowtarzalne bajki dla dorosłych bardziej. Pozdrawiam 5
  • Canulas 02.08.2017
    Dziękuję bardzo.
    Za jakiś czas pewnie następne dziwadło się pojawi.
    Zobaczymy
    Pozdro dla wszystkich, którzy to czytają

    A teraz.... : Kochani, jeśli wbijecie 15tyś. łapek w górę, to...

    (zawsze tak chciałem napisać/powiedzieć czy coś)
  • KarolaKorman 02.08.2017
    Z tysięcznymi łapkami w górę znam tutaj tylko jedno opowiadanie i liczba cały czas rośnie
  • Ewcia 02.08.2017
    Świetna bajka dla dorosłych 5.
  • Canulas 02.08.2017
    A dziękuję bardzo
  • Alijar 12.08.2017
    Morały bajek zawsze aktualne i kilkaset lat temu i teraz. Uroczo i lekko to napisałeś.
  • Canulas 12.08.2017
    A znów dziękuję. Tekst popełniony przypadkiem, w piętnaście minut, dla żartów. Dowód na to, że czasem się coś nieprzewidywalnego przytrafi.
  • Little Brunette 19.08.2017
    Razi mnie to "se", jednak za pomysł masz naprawdę wielką 5 ode mnie.
  • Canulas 19.08.2017
    Z "se" się zgadzam. Chodziłem koło tego, kombinowałem. Potem się zmęczyłem i dałem z se (i se) spokój. Twory wierszoinalne to nie mój konik. I w sumie specjalnie nie zabiegam, by to zmienić. To taka odskocznia, jakby.
    Dzięki za wizytę. :)
  • Little Brunette 19.08.2017
    Zawsze to jakieś rozwiązanie ;)
  • Dekaos Dondi 19.08.2017
    W I T A M !!! Bajka prawie zgodna z moją wyobraźnią. Oszczędna w słowach lecz treściwa. Szyk wyrazów ciekawy. Oby więcej !!!
  • Canulas 19.08.2017
    Podziękował
    Ale, jak żeś tu już przylazł/zła, to moment.
    O co chodzi?
    Ano o to, żebyś się chłopcze czy kobitko zalogował lub ła.
    Masz zajebișcie oryginalny, niepodrabialny styl. Widzisz. Aż w słowie zajebișcie ș na dzbanku stanęło. Nie wiem czy tak jest, ale ktoś Ci napisał, że jak się nie zalogujesz, to Twoje teksty przepadną.
    Więc zrób to, bo wielka by była szkoda.
    Amen.
  • Ritha 29.12.2017
    Hahaha, krótka ale chyba najzajebistsza rymowanka do tej pory. Choć wszystkie zacne. Dobrze Ci wychodzą wierszyki, serio, serio. Mógłbyś wpadać do przedszkoli i recytowac dzieciom przy zaslonietych roletach, potem stosowac wyliczanki "na kogo wypadnie, na tego bęc" i dzieciak do wora. Piszczały by.
  • Canulas 29.12.2017
    Kiedyś, nie wiem jeszcze czy w wierszu czy opowiadaniu, napiszę wielką masakrę wszystkich. Smerfów, kaczorów donaldów, muminków, reksiów, coralgolów, krecików i innych. Wszystkich wykończe. Podejdę do tego starannie, ale nie wiem kiedy.
  • Ritha 29.12.2017
    "Podejdę do tego starannie" xD
    Podpowiem - dobrze by bylo, jakby tych postaci było 23 :>
  • Canulas 29.12.2017
    Samych smurfów (wiem, bo robiłem reaserch) jest dobrze ponad setka. Co więcej, w ogyginale, występuje Smurf Frajer. To jest mistrzostwo świata.
    Zobaczymy. Na razie jestem obtoczony.
  • Ritha 29.12.2017
    Smurf Frajer?! xD
    Robiłeś reaserch Smurfów? Dobra - pomidor.
    Nakurwiam dalej. :)
  • Canulas 29.12.2017
    Tak. Chciałem już to kiedyś napisać, ale się odbiem.
  • Cyber.Wiedźma 06.02.2018
    Pod koniec miesiąca mam tydzień bajek. Nie obrazisz się, jak przeczytam dzieciakom twój wiersz?
  • Canulas 06.02.2018
    Będę zaszczycony, jeśli uznasz, że to faktycznie dobry pomysl

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania