q

q

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • KarolaKorman 16.03.2017
    Te dolarki na koniec, to mają nam powiedzieć, że wiersz, piosenka są na wagę pieniądza a nie złota?
    Ciekawe spojrzenie. Z tymi złamanymi sercami to tak, że dopóki będzie miłość, to i złamane serca też będą :(
    Już masz melodię do tego?
  • Adam T 16.03.2017
    Nie wiem, ale któryś już raz Twój wiersz kojarzy mi się z Piwnicą pod Baranami, szczególnie te humorystyczne gdzieś tam mi oscylują, a o ten specyficzny rodzaj humoru mi chodzi właśnie. A być też może, że moje skojarzenia wynikają po prostu z braku większego oczytania. Tak, czy siak, nie mogłem inaczej, jak tylko pięć :)
  • Szudracz 16.03.2017
    Dolarki są dla mamony :) 5
  • Pan Buczybór 16.03.2017
    Psy uczucia też mają. 5
  • Niemampojecia96 17.03.2017
    Nie znoszę Cię ofkors, ale bardzo kontent.
  • Neurotyk 17.03.2017
    To tylko bełkot.
  • Niemampojecia96 17.03.2017
    jak wszystko na tym świecie.
  • betti 17.03.2017
    To nie jest bełkot, to krzyk duszy... tylko mam w odbiorze mieszane uczucia. Jakby niedopracowane, chociaż pomysł świetny. Nie pisze się ''me'', brzydko brzmi. Ja bym nad tym popracowała...
    Pozdrawiam.betti.
  • Neurotyk 17.03.2017
    "Me" to licencja poetica :) Jak się "nie pisze"? Przecież to napisał, a wiec się da! :)
  • betti 17.03.2017
    ''Me'' to nie jest licencja poetica, wolność twórcza nie może się opierać na brzydocie. Nie drażnij mnie, tylko popraw to nieszczęsne''me''
  • Neurotyk 17.03.2017
    Nie chce mi się. Poza tym nocuje w lesie i najbliższy komputer jest 50 km. stąd. To, co czytasz, napisałem na liściu babki, który jeszcze nie wyrósł, a wysłałem go gołębiem pocztowym, który właśnie siedzi na parapecie twojego okna. Nie odpisuj.

    BAJ

    PS

    Z drugiej strony liści (jak odwrócisz) jest mój wiersz, więc sama widzisz, że nie mogę nic poprawić, póki nie odeślesz mi liśća.
  • Neurotyk 17.03.2017
    PS 2

    Las jest w Holandii, więc przyszykuj się nakleić drogii znaczek na zadek gołebia :)
  • Przeczytałam ostatnio ballady Francois Villona, zaciekawił mnie tytuł, małe porównanko (ah, i kocham pieski)
    prawdziwy tekst, podoba mi się.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania