---

---

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Mroczhna 16.09.2015
    Ciekawe, wciągające, pióro lekkie.
    Czekam na więcej.
  • Slugalegionu 16.09.2015
    1) Miała około 30tki, studenka prawa, pracowała w kancelari w centrum Warszawy. ~ Liczby słownie.
    2) Elokwentna, zabawna, wygadana...Nie zauważyłem, gdy był już środek nocy. ~ Spacja po wielokropku.
    3) Pisaliśmy niemal każdego dnia,rozmony przez telefon były (przecinek) jak ambrozja... ~ spacja po przecinku; rozmony = rozmowy.
    4) Postanowiliśmy się więc spotkać, już po tym gdy każde z nas było w miare pewne tego, że oboje tego chcemy. = miare = miarę.
    5) Nadszedł ten dzień, wstałem rano, co rzadko mi się zdaża, wziąłem solidny prysznic, ogoliłem się, wyszorowałem zęby jak szalony! ~ zdaża = zdarza.
    6) -Hej Kochanie. ~ Nie dywizon, a myślnik. (Nie -, a —) Po dywizonie spacji nie ma, a po spacji już jest; Kochanie = kochanie.
    7) - Czy to aby napewno dobra decyzja? Jest późno - rzekłem...
    - Nie bój się, mrugnęła i podała mi dłoń... ~ To co wyżej plus wielokropak ma za cel zaznaczenie, że wypowiedź jest urwana, więc tutaj są zbędne.
    8) Nie umiałem traktować jej jak faceta, mimo że oboje mieliśmy tą samą płeć.... ~ tę samą; wielokropak ma trzy kropki.
    9) cdn ~ Jak już to Cdn.; To jest zbędne, bo i tak fakt, że powstaną kolejne części jest oczywisty.

    Opko może i mnie nie odrzuciło, ale też nie zachwiciło. Dam trójeczkę.
  • Markotny 16.09.2015
    dziekuję za wyczerpującą ocenę :) Błędy są, bo piszę tutaj, a nie podkreśla, do czego się strasznie przyzwyczaiłem :) Ale przynajmniej mam świadomość, że ktoś przeczytał :)
  • Slugalegionu 21.09.2015
    Po dywizonie spacji nie ma, a po spacji już jest; ~ A po myślniku oczywiście, nie spacji.

    /A nagrodę za super szybką reakcję dostaje... SAKAL!!!/
  • M.A. Curse 21.09.2015
    Markotny zaczynasz mnie naprawdę zaskakiwać. :-) masz świetne pomysły na lekką prozę. Jestem bardzo mile zaskoczona:-) wielki plusik dla ciebie, oczywiście zostawiam 5 :-) i czekam na więcej. Pozdrawiam :-*
  • Numizmat 21.09.2015
    Beka życia :D Tyle mam do powiedzenia ;)

    Zauważyłem jeszcze "rzez" zamiast przez. Dam cztery.
  • alfonsyna 21.09.2015
    Świetne! Uwielbiam wszystko, co nieoczywiste i w jakiś sposób zaskakujące, dlatego musi być piątka :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania