QQQ

QQQ

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (90)

  • Dariusz 16.01.2020
    Przecież to jest syf. Po co to wrzucasz enty raz? Jeszcze się tym gniotem chwali
  • fanthomas 16.01.2020
    Neurotyk natchnienie pod wpływem wpisów margerity? ;)
  • Neurotyk 16.01.2020
    Podniecilem to się
  • Margerita 16.01.2020
    Neurotyk miło mi to słyszeć
  • Neurotyk 16.01.2020
    Margerita XD
  • Tjeri 16.01.2020
    Cholerka! Rzadko się mylę co do ludzi. Naprawdę lepsze zdanie miałam...
  • Neurotyk 16.01.2020
    Co za pruderia:)

    Na polskim nie miałaś Tuwima albo Fredry ;)
  • Tjeri 16.01.2020
    Neurotyk to jak porównać groszek do arbuza. Podobieństwo kształtu i koloru nie wystarczy.
    A i sama inspiracja co do zamieszczenia mi się nie podoba - wyśmiewanie z ewidentnie słabszych mnie akurat nie śmieszy.
  • Neurotyk 16.01.2020
    Tjeri , jacy słabsi? ;)
  • Tjeri 16.01.2020
    Neurotyk ;)
  • Neurotyk 16.01.2020
    Tjeri , bez przesady , nie jestem słabszy;)
  • Lakion 16.01.2020
    Neurotyk Tjery najwyraźniej nie słyszała, że bajki pełniły kiedyś inna funkcję. Polecam "Bajki bez cenzury". I bynajmniej nie były one dla dzieci :P
  • Tjeri 16.01.2020
    Lakion Ty najwaryźniej nie zrozumiałeś co Tjeri miała na myśli... Ale bywa. Skoro muszę tłumaczyć...
    Tekst jest naprawdę koślawo napisany - i daleko mu do bajek Fredry... Po drugie chodzi o okoliczności zamieszczenia. A utwór został wrzucony w trakcie ogólnego wyśmiewania jednego z użytkowników - co mi nie pasuje.
  • Neurotyk 16.01.2020
    Tjeri, z Margerita znamy się długo. Wiem , na co mogę sobie pozwolić w naszych kontaktach. Nie rób z niej osobe niewiadomojaka. Mamy dobry kontakt i lubimy pozartowac. Wyjmij ten kij z dupy :)
  • Tjeri 16.01.2020
    Neurotyk - średnio mnie to interesuje. Wyrażam swoje zdanie. A Ty możesz je olać z góry.
  • Puchacz 16.01.2020
    Neurotyk Ciekawe, co ty miewasz w dupie.
    Zapewne rozum.
  • Neurotyk 16.01.2020
    Tjeri, nie olewam, przyjmuje do wiadomośc, że to nie jest tak zgrabne jak Fredry. Zgadzam się nawet ;)
  • Neurotyk 16.01.2020
    Puchacz, niestety zdarza mi się :)
  • betti 16.01.2020
    Tjeri jakiego ogólnego wyśmiewania? Toż to dla niej powód do dumy i chwalenia, że ktoś ją chce. O czym Ty świergotasz. Kiedy usiłowałam jej wyjaśnić, że nie tędy droga, że na takie tematy nie pisze się wulgarnie, gdzie byłaś, że teraz z taką troską wyskakujesz?
  • Puchacz 16.01.2020
    Neurotyk Czytając taki komentarz do kobiety, jestem tego pewien.
    Kulturę raczej też.
    Sam tekst zawiera tak mnóstwo błędów rytmicznych, że brak miejsca do wypisania.
  • Tjeri 16.01.2020
    betti - Mam takie zdanie a nie inne. Nie podoba mi się takie zachowanie i już. I nie mam zamiaru się z tego tłumaczyć.
  • Tjeri 16.01.2020
    betti - Mam takie zdanie a nie inne. Nie podoba mi się takie zachowanie i już. I nie mam zamiaru się z tego tłumaczyć.
  • Puchacz 16.01.2020
    betti Nie musiała być. Najwyraźniej tylko Ty masz misję nawracania.
    Nie spodobało się to, więc napisała i tyle.
  • betti 16.01.2020
    Tjeri a gdzie byłaś, kiedy pisała idiotyczne ''erotyki'', dlaczego wtedy nie pisałaś, że to Ci się nie podoba, przecież to wszystko jest kontynuacją jej zachwytu nad erotyką?

    Puchacz nie wpieprzaj się w rozmowę.
  • Puchacz 16.01.2020
    betti A musiała być?
    I raczej nie będziesz mi dyktować, gdzie się nie mogę wpieprzać.
  • betti 16.01.2020
    Puchacz rozmawiam z Tjeri a nie z Tobą, co ona upośledzona, że musisz się za nią wypowiadać?
  • Tjeri 16.01.2020
    betti - erotyki pomijam milczeniem. To moim zdaniem lepsze, niż wyśmiewanie i nawracanie. Ty sobie rób co chcesz - a ja będę miała zdanie takie jak uważam. Nic Ci do niego.
  • Puchacz 16.01.2020
    betti Mam ochotę zająć stanowisko wobec Twojego, głupiego wpisu wobec niej.
    Teraz nawracaj dalej, ale nie zarzucaj innym braku poczucia misyjności, bo go mieć nie muszą.
    I mnie się tu mało podoba wyjątkowo. To tak, jakby napisać "dziełko" o dekapitacji dla skazanego na ścięcie.
  • betti 16.01.2020
    Tjeri no pewnie, pomijasz milczeniem idiotyzmy, które pisze i w które świecie wierzy, bo miała pranie mózgu, a wyśmiewanie tych bzdur, które pisze na pitoleniu już Ciebie bolą... to ci dopiero postawa godna szacunku.

    A Ty Puchacz nie wpieprzaj się w rozmowę, która Ciebie nie dotyczy, chyba że Tjeri jest w jakimś stopniu upośledzona i musisz trzymać rękę na pulsie, żebym jej krzywdy nie zrobiła.
  • Puchacz 16.01.2020
    betti Hamuj się betti, bo się w miśka zaczynasz bawić, a ja zawsze umiałem mu odpowiedzieć.
    Po takich Twoich wpisach trzeba się zastanawiać, kto tu jest upośledzony.
  • betti 16.01.2020
    Puchacz na pewno ja, bo włażę w czyjąś rozmowę i zajmuję stanowisko obronne. Jakby, Tjeri tego potrzebowała. Nie rób z niej mimozy, bo gryźć umie.
  • Tjeri 16.01.2020
    betti myśl i rób co chcesz. Dla mnie wyśmiewanie pod utworami czy na forum przeciwnika, który ma mniejsze możliwości jest złe. Takie jest moje zdanie i w nosie mam czy Ci się ono podoba. Nie mam zamiaru Ciebie ani nikogo innego nawracać, ale też i nie będę przyklaskiwać.
  • Puchacz 16.01.2020
    betti Zajmuję stanowisko jakie uważam za słuszne i Tobie nic do tego.
    Nie potrzebuję Ciebie gryźć, tylko uznaję za głupi zarzut wobec Sowy.
    Cześć.
  • betti 16.01.2020
    Tjeri logika nie dociera, wstyd jest obcy, co więcej można? Tylko się śmiać, może to wreszcie dotrze...

    Jak dobre, stare małżeństwo się zachowujecie... można skonać ze śmiechu.
  • Tjeri 16.01.2020
    betti nie sądzę, że dotrze, co więcej, z tego co widzę, ma to skutek odwrotny.
  • betti 16.01.2020
    Tjeri tak? Jaki?
  • Tjeri 16.01.2020
    betti - wystarczy już. Ja Cię do mojego zdania nie przekonuję. A Ty uszanuj moje.
  • betti 16.01.2020
    Tjeri ale ja chcę poznać to Twoje zdanie, dlatego podejmuję próby. To co Mar wypisuje przechodzi pojęcie ludzkie, dlaczego więc wyśmianie tego tak Ciebie obruszyło? Mnie obruszyło to co wypisywała.
  • Tjeri 16.01.2020
    betti oki. Po prostu to nierówna "walka". Twoje możliwości są większe, niektórzy dostali mniej. I tyle wystarczy. Nie chcę nikomu robić przykrości.
  • Puchacz 16.01.2020
    betti Ale z nią coś nie jest tak, więc wszyscy mamy do niej raczej pobłażliwy stosunek.
    A tu napisał tekst raczej wyśmiewający wydawało by się normalny gość.
    To jest różnica.
  • betti 16.01.2020
    Tjeri to żadna walka, to jedynie wyśmianie pewnych zachowań uważanych za skandaliczne, o czym Mar powinna się wreszcie przekonać, bo już tyle razy było jej to uświadamiane, że trudno zliczyć. Nie może być pobłażania dla takiego zachowania, bo pobłażanie powoduje, że rozkręca się coraz bardziej. To jest krzywda. Przynajmniej ja tak uważam.

    Fakt, Neurotyk porządnie przywalił, ale po tym co wypisywała, ja się nie dziwię. Niech się ogarnie, niech zobaczy, co o czymś takim myślą normalni ludzie.
  • Tjeri 16.01.2020
    betti, zgodziłabym się w 100 procentach, gdyby chodziło o kogoś innego.
  • betti 16.01.2020
    Tjeri a co masz do Neurotyka, to normalny, zdrowy facet, a przy tym cudnie pisze...
  • Tjeri 16.01.2020
    betti... Nie Neuro miałam na myśli .
  • Neurotyk 16.01.2020
    betti zaprzeczam, nie jestem w pełni zdrowy. Za to znam parę okazow konskiego i kobylego zdrowia z Opowi:)
  • betti 16.01.2020
    Tjeri Mar powinna się obudzić i zachowywać jak kobieta, to jej Neurotyk chciał przekazać, może nawet w jej przypadku, to tym bardziej ważniejsze... pomyślałaś o tym?

    Jeśli przyjąć, że każdy poeta to wariat, to faktycznie można szukać dziury w całym... xd
  • Tjeri 16.01.2020
    betti - mam inne zdanie.
  • betti 16.01.2020
    Tjeri ja tam mam dość czytania jej wulgarnych wynaturzeń, a Tobie jak się podoba, to czytaj... tyle w temacie.
  • Tjeri 16.01.2020
    betti ja po prostu ich nie czytam. Nie komentuję i nie prowokuję nowych. Za to nie lubię wyśmiewania słabszych. Tyle w temacie.
  • Puchacz 16.01.2020
    betti Kiedyś umrę i pójdę do piekła. Tam będzie impreza, dziwki i mnóstwo żarcia.
    Tjereszkowa pójdzie do czyśćca, za czytanie Mar. Impreza słabsza, chłopaki takie sobie, a obiady z cateringu.
    Ty pójdziesz do nieba i umrzesz po raz drugi z głodu, bo dla Boga i Ciebie (czyli dla dwojga) nie ma sensu gotować.
  • betti 16.01.2020
    Tjeri nie bądź hipokrytką, wyśmiewałaś non stop Miśka... a teraz włączyła Ci się skleroza.

    Puchacz ja lubię gotować... więc troska zbyteczna.
  • Puchacz 16.01.2020
    betti Brak produktów :)
    A jak nie widzisz różnicy między miśkiem, a Marg, to nie jest z Tobą dobrze.
  • Angela 16.01.2020
    betti ubolewam, ale nie nad Marg, tylko nad tobą. Punktowanie kogoś słabszego uważasz za czyn szlachetny i godny pochwały. Szczycisz się, że jej dokopałaś i nie dostrzegasz błędów we własnym zachowaniu. Powiedź szczerze, śmiejesz się, kiedy ktoś na ulicy się przewróci, albo wózkiem inwalidzkim nie może zjechać z chodnika? Nawet jeśli to, co pisała Mar cię zniesmaczyło, w lepszym tonie było ignorować, zamiast podjudzać.
    Mar jaka jest wszyscy wiemy, a twoje zachowanie sprawia, że jeszcze bardziej się nakręca, o czym doskonale wiesz i to ci pasuje. Minie jej, prędzej niż później, ale tylko wtedy, kiedy przestanie się tyle szumu dookoła robić.
    Powiedziała co chciała, teraz se idzie dalej. Bajo, bez odbioru.
  • betti 16.01.2020
    Puchacz a jaka to różnica?
  • betti 16.01.2020
    Jeszcze tego głupka przyniosło... komu ja dokopałam i w którym miejscu?
  • Tjeri 16.01.2020
    betti - jeśli uważasz, że kłótnie z kimś na równi, a wyśmiewanie słabszego to to samo...
    Zresztą - myśl co chcesz. Ja zrobię to samo.
  • Puchacz 16.01.2020
    betti Zajebista, ale kończę już tą bezpłodną wymianę ocen i sposobów na podejście do przypadków indywidualnych.
  • betti 16.01.2020
    Na jakiej równi były kłótnie Twoje z Miśkiem, chyba na tej samej zasadzie, co wyśmiewanie Mar. Ja tu różnicy nie widzę. Tylko jedno nie przeszkadza, a drugie już głęboko rani...

    Co za hipokryzja...
  • Puchacz 16.01.2020
    betti Oki.
    Dlatego my do piekła i czyśćca, a Ty do nieba na chleb i wodę.
  • betti 16.01.2020
    Puchacz najważniejsze, że będziecie razem... xd
  • Tjeri 16.01.2020
    betti chyba żartujesz! Zresztą - mam to gdzieś. Myśl i rób co chcesz. Szkoda tylko, że na ogólnodostępnym forum wszyscy muszą na to patrzeć. (Także nieletni, których na opowi jest sporo).
    Wystarczy tej jałowej dyskusji, swoje zdanie wyraziłam, a teraz idę sobie poczytać.
  • betti 16.01.2020
    Tjeri a Puchacz wie co czytasz i zaakceptował?
  • Puchacz 16.01.2020
    betti Byłbym zaszczycony
  • Misiu M 17.01.2020
    Puchacz odpowiadam ci tu bo mam blokadę w twoim okienku:
    kumple z Kielc to twoi kumple czego ty się obawiasz ? kruk krukowi oka nie wykole
    nazwisko podpowiedziała mi pewna znajoma, która dobrze ciebie zna
    a poza tym naprawdę odchodzę z opowi razem z bratem
    pisałeś, że jestem zawistnym a sam cały czas się odgrażasz zgłoszeniem
    ja też wcześniej mogłem to zrobić bo twoich wpisów łamiących prawo jest tu dziesiątki jak nie setki
    dlatego mam dość
    wracam na portale gdzie jestem lubiany i szanowany
    gdzie piszą poeci a nie mściwi i wulgarni
    wiersz o miłości do naszych dziewczyn to moje pożegnalne przeprosiny
    tyle
    mimo wszystko pozdrawiam ciebie i pamiętaj, że ty też masz wiele na sumieniu
    ale ja nie chcę żadnego odwetu czy zemsty
    wystarczy,że mam tak jak ty blokadę i dlatego nie mów,że Admin nic nie robi
    bo właśnie zrobił to na co ty nie wyrażałeś miesiącami ochoty
    przestałeś pisać pod moimi wierszami tak jak ja pod twoimi
    sprawę traktuję jako zakończoną
    pokaż klasę i odpuść
    ja już to zrobiłem
    odchodzę z opowi bo nie ma tu klimatu do pisania...
  • Puchacz 17.01.2020
    Misiu M No comments
  • Puchacz 17.01.2020
    I nie odpuszczę.
    W praniu okaże się ile ja złamałem przepisów i kto, kogo nachodził i rzygał jego życiem prywatnym na forum.
    Zobaczymy, czy to Ty pisałeś o zagrażających mi twoich kumplach z Kielc, więc nie próbuj żałośnie okręcić kota ogonem.
    Wyjaśnisz kto konkretnie podał ci moje nazwisko, dlaczego to zrobił (na zlecenie to wygląda) i niech ta znajoma to tłumaczy w organach.
    Wykazałem (i nie tylko ja) wobec ciebie morze cierpliwości, a ty byłeś coraz bardziej natrętny, upierdliwy, groźny i chamski.
    Okaże się czy to kwestia zlecenia, czy braku psychicznej równowagi.
    Mnie to jest obojętne, bylebyś w końcu poniósł konsekwencje, bo nic innego nie nauczy cię normalnego bytowania wśród ludzi.
  • Misiu M 17.01.2020
    Puchacz ja ci odpuściłem a było tego sporo,opuszczam ten portal i będziesz miał ze mna spokój wieczysty
    o życiu prywatnym wiem tyle ile ty o moim albo nawet mniej...
    napisałem o kumplach ale to był żart bo są przecież twoi z twoich Kielc
    Hal mi dużo przekazała ale chyba nie chcesz aby dziewczyna chora na depresję mówiła przeciwko tobie ?
    byłem upierdliwy ale z tym jest koniec
    mam blokadę i znikam z opowi.... konsekwencje poniosłem bo nie mogę nawet pochwalić twojego tekstu
    ale żalu o blokadę nie mam
    i bardzo raz jeszcze proszę : odpuść a obiecuję ,że nigdy nigdzie ciebie nie zaczepię jednym słowem
    i zniknę z opowi
    jak teraz nie dotrzymam słowa możesz zrobić co będziesz chciał
    PRZEPRASZAM CIEBIE OFICJALNIE ZA WSZYSTKIE PRZYKRE SŁOWA I ZACHOWANIE, KTÓREGO SIĘ BARDZO WSTYDZĘ
    PRZEPRASZAM I BŁAGAM : ODPUŚĆ TEN OSTATNI RAZ I BĄDŻ CZŁOWIEKIEM
    NIGDY JUŻ NIGDZIE NIE BĘDĘ CIEBIE NACHODZIŁ
    PRZYSIĘGAM
  • Puchacz 17.01.2020
    Misiu M Więc idź już.
    Brzydzę się tobą.
  • Misiu M 17.01.2020
    Puchacz JA TEŻ SIĘ brzydzę tym co zrobiłem nie tak...jak powinienem
    dałem się zmanipulować
    Mirku
    napiszę krótkie pożegnanie do wszystkich i znikam raz na zawsze z opowi
    tylko daj mi słowo,że nie będziesz mnie już za nic ścigał
    zgoda ?
  • Puchacz 17.01.2020
    Misiu M Nie interesuje mnie, czy stąd odejdziesz, czy nie.
    Daj mi już spokój.
  • Misiu M 17.01.2020
    Puchacz odchodzę z własnej woli bo nie chcę ciebie już niepokoić nawet swoją obecnością
    będziesz miał najprawdziwszy spokój
  • Puchacz 17.01.2020
    Misiu M Rób co chcesz, tylko co najmniej kilometr ode mnie.
  • Misiu M 17.01.2020
    Puchacz ale napisz BŁAGAM, ŻE NASZA (MOJA) UMOWA CI ODPOWIADA
    I NIC DO SIEBIE JUŻ OD TEJ PORY MIEĆ NIE BĘDZIEMY
  • betti 17.01.2020
    Misiek Ty nie musisz znikać, tylko bądź już dobrym człowiekiem. Nie męcz nikogo i nie słuchaj bzdur, miej swój rozum, nikt tu nie jest Ci wrogiem.
  • Misiu M 17.01.2020
    betti wiem Betti ale ja nie chcę aby Puchacz gdzieś na mnie donosił
  • betti 17.01.2020
    Misiu M, Mirek nie jest złym człowiekiem, tylko nie męcz go już.
  • Puchacz 17.01.2020
    Misiu M Do ciebie będę miał w pamięci zawsze. Po kres moich dni, bo mam pamięć słonia.
    I kończmy to już.
    Nie zgłoszę.
  • Misiu M 17.01.2020
    Puchacz dzięki a teraz...znikam
  • betti 17.01.2020
    Misiek pisze ''dałem się zmanipulować''. Ciekawe kogo teraz Krystyna wykorzysta?
  • Puchacz 17.01.2020
    betti Spuśćmy już nad sprawą kurtyną milczenia.
  • bogumil1 16.01.2020
    NO nie popisałeś się neuro tym wierszem. Moim zdaniem powinieneś skasować to. Albo przesłać Margaricie na priva.
  • Pan Buczybór 16.01.2020
    heh, pamiętam to :)
  • refluks 16.01.2020
    Każdy po pierwszej strofie już czuł buzowanie w brzucholu.
    Im bardziej pruderyjny tym bardziej fochał, że o jakże straszny ten utwór.'
  • Neurotyk 16.01.2020
    Czy wy nie rozumiecie czegoś?

    Referaty na temat Mar? To upokarzajace. Straszne.

    Ja traktuje Mar normalnie, poważnie, czyli rowniez żartujemy razem z siebie samych. Mar ma dystans do siebie.

    Baj.
  • betti 16.01.2020
    Straszne jest to, co Mar wypisuje, reszta to pikuś...
  • Neurotyk 16.01.2020
    Mar żartuje. Robiąc z tego aferę, wytykacie ją palcem. Jest świadoma że żartuje. Zresztą ma fajne poczucie humoru, historyjki kiedyś o kowbojach pamiętam.

    Dajcie żyć człowiekowi.
  • Neurotyk 16.01.2020
    Nie każde życie musi być poprawne jak wasze.
  • betti 17.01.2020
    Neurotyk tak, Mar na pewno poznała się na tym humorze, bo jak nikt tutaj jest taka lotna i błyskotliwa.

    Życie faktycznie nie musi być jakoś w miarę poprawne, fajniej jest zgnoić je na maksa, wtedy dopiero można poczuć że się żyje... xd
  • sensol 16.01.2020
    tylko fotel rozruchany mi się podoba. reszta do bani
  • Neurotyk 16.01.2020
    Dobre i To.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania