"Będzie dobrze."

Powroty zawsze są trudne. Zawsze.

Te pełne litości spojrzenia,te puste słowa.

"Będzie dobrze" -słyszę to od tygodnia...

Ale nie będzie,wiem to. Nikt nie zrozumie osoby,która nie widzi sensu w swoim życiu. Dla najbliższych jest kimś,kto przesadza,kto wymyśla...Jest kimś obcym.

To smutne.

Nikomu nie możesz powiedzieć co tak naprawdę czujesz. To znaczy...możesz,ale czy chcesz?

Wątpię.

Ja też nie chcę... Nie chcę mówić. Chcę pisać. Kocham pisać i chcę robić to już zawsze.

Nie chcę normalnych konwersacji... To dlatego noszę ze sobą notatnik i długopis. Tak "w razie gdybym nie mogła wydusić z siebie słowa".

Ostatnio dość często marzę. Lubię to.

Gdy tylko pomyślę jaka to mogłabym...mogę być szczęśliwa,od razu mi lepiej.

Zostanę tu już na zawsze,w domu pełnym pustych ludzi.

Tu nie ma uczuć,a jedyne co można spotkać w pokojach to jakieś insekty i nienawiść.

Brzydzę się.

Boję się.

Znowu chcę umrzeć.

Wiem,że tego nie zrozumiesz...ale lubię jak Twoje serce zaczyna szybciej bić. Lubię ten mętlik w Twojej głowie.

Po prostu.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • NataliaO 10.07.2015
    Czasem wszystko jest za smutne, za ciężkie by to przekazać słownie. Pisanie pomaga pokazać to co czujemy.
    Fragment bardzo dobry.
    To smutne.
    Nikomu nie możesz powiedzieć co tak naprawdę czujesz. To znaczy...możesz,ale czy chcesz?
    Wątpię.
    Ja też nie chcę... Nie chcę mówić. Chcę pisać.

    5:)
  • DuŚka ^.^ 10.07.2015
    Zgadzam się z Natalią, bardzo szczerze to opisalas. Trudno uwierzyć, że wszystko będzie dobrze, gdy straciliśmy nadzieję i wszystko wydaje sie być beznadziejne. ;c 5 ;)
  • DuŚka ^.^ 10.07.2015
    Chcialam dodac ocenę , lecz "Wystąpił błąd " wybacz
  • Arysto 10.07.2015
    Bardzo szczerze...ale też bardzo kiepsko literacko. Tekst wydaje mi się posklejany na chybił trafił z losowych zdań, które wpadły do głowy. Brakuje mu początku, brakuje mu konstrukcji, jakiegoś szkieletu. Nie wiem czy to wiersz, czy proza nawet. Poza tym błędy interpunkcje i strasznie to wszystko nieestetyczne, co jest ważne podczas czytania.

    Kochasz pisać? Pisz. Ale kochaj też czytelników i ich oczy, proszę. :)

    3.
  • Vasto Lorde 11.07.2015
    "Ja też nie chcę... Nie chcę mówić. Chcę pisać. Kocham pisać i chcę robić to już zawsze." Świetne zdanie :) Pisz dalej, rób to, co kochasz :) 4

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania