Bewitched, Bothered and Bewildered

Wren Bowen na co dzień wiedzie egzystencję dosyć banalną, typową dla nastolatki z amerykańskiego przedmieścia. Sprawy przyjmują jednak inny obrót, gdy ojciec dziewczyny ginie w wypadku samochodowym, a jej dotknięta traumą matka decyduje się na przeprowadzkę do Massachusetts. W Exeter, niewielkim miasteczku nad brzegiem Atlantyku, żyjąca dotąd pod szklanym kloszem Wren zostaje wplątana w trwający od dziejów spór między siłami światła i ciemności, nie wiedząc, po czyjej stronie powinna się opowiedzieć. Błędna decyzja może ją wiele kosztować, a na jaw wychodzą coraz to nowe fakty.

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Karawan 18.08.2017
    Co to jest ? Reklama wacików? Czy Autor uważa, że "wplątana w trwający od dziejów spór między siłami światła i ciemności," wystarczy by było to opowiadanie i to fantasy? A tytuł to, przepraszam, po jakiemu on jest? Generalnie Galantusie warto byłoby coś z tym zrobić - tak myślę. Na start dam 4.
  • fanthomas 18.08.2017
    Nie wie na co się zdecydować? To proste, ciemność w fantasy zawsze przegrywa. Na razie mnie to nie zachęciło do czytania.
  • Galanthus 18.08.2017
    To reklama, zainteresowanych lekturą zapraszam na bloga: bewitched-bewildered.blogspot.com ;)
  • Canulas 18.08.2017
    Matko Boska. Reklama?
    No to pinknie. A może zareklamuj się, choćby pierwszym rozdziałem, a nie przerośniętym sms-em :)
    Chwilowo nie oceniam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania