Pokaż listęUkryj listę

Bez komentarza (1) Beton >5 lat puźniej po -pada-<

Makijaż spływał jej po bladych policzkach. Szczególnie kredka do oczu barwiła łzy na czarą barwę.

- Odejdź! - a przy tym uderzenie z liścia.

- Gówniaro - głos ,,byłego'' chłopaka był przerażający.

Dziewczyna szybkim krokiem schodziła po betonowych schodach. Nagle zatrzymała się i opadła na ostatni schodek u dołu. Skryła twarz w dłoniach i zaczęła cichutko szlochać.

Jego kroki słychać było coraz bliżej i wyraźniej. Nalge umilkły. Dziewczyna niepewnie odchyliła dłonie i powoli upadała na betonową podłogę. Zemdlała.

Następne częściBez komentarza (2) Szpital.

Średnia ocena: 1.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • martusia 18.03.2016
    ciąg dalszy
  • Sileth 18.03.2016
    puźniej [*]
  • Majeczuunia 19.03.2016
    Sil ;-;
  • KarolaKorman 19.03.2016
    Przeczytałabym, co było wcześniej, ale nie wiem gdzie szukać :(
  • Tina12 19.03.2016
    Aż się prosi o napis: CIĄG DALSZY NASTĄPI
  • Ktokolwiek 19.03.2016
    Treści właściwie tyle co nic. Z tego tekstu nic nie wynika, prawie nic nie można się z niego dowiedzieć. Czy jestem jedyną osobą, która nie rozumie tytułu? Do tego błąd ortograficzny: później piszemy przez ,,ó" zamknięte. Właściwie nie ma tutaj nawet czego oceniać. Niby jest tekst, a jakby go nie było. Dlatego żadnej oceny nie zostawiam.
    Rada na przyszłość: jeśli ten tekst ma mieć kontynuację, a wnioskuję, że tak, to może lepiej po prostu napisać tego więcej i wrzucić trochę dłuższy tekst?
    Jeśli jest jakaś poprzednia część, to gdzie? Bo na pewno nie na twoim profilu.
  • martusia 19.03.2016
    no poprzednia część to pada 1, 2, I 3

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania