q

q

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Nuncjusz 03.07.2016
    Wow super, tak prosto a jak fajnie
  • Neurotyk 03.07.2016
    Dziękuję :) Wtedy czytałem dużo Tuwima - i blask prostych słów mnie oślepił, Nuncjuszu, stąd ten potworek mój. Teraz próbuję rozumieć trudniejszą poezję – pisać – nie :)
  • Tina12 03.07.2016
    Super, będe nudna 5
  • alfonsyna 03.07.2016
    No widzisz, ja akurat bardzo Cię lubię w takim wydaniu, więc jestem dość nieobiektywna, ale co na to mogę poradzić? Niby proste, a ile w tym treści - takiej treści, którą każdy sobie dopowiada, wyobraża i wyczuwa. Czy jest lepiej, czy nie - to trochę kwestia gustu i postrzegania - ale każda z wersji ma w sobie coś, co stanowi o jej wartości. Tutaj pozostawiłam 5 - tak jakbyś wiedzieć może chciał. ;)
  • Neurotyk 03.07.2016
    alfonsyno, dziękuję za kolejne przeczytanie i refleksję, że jest przestrzeń dla wyobraźni :)
  • Arysto 03.07.2016
    Hm. Nie przypominam sobie, by wiele wierszy podobało mi się na podobnym poziomie, co ten. Chyba tylko Baczyńskiego i Tetmajera - gratulacje, gratulacje, jestem pod wrażeniem ;)
  • Arysto 03.07.2016
    W sumie kupiłeś mnie już Słonecznikową Kafejką.
    Pobudzenie wyobraźni z miejsca.

    Urokliwe opisy harców pre-konsumpcyjnie miłosnych - stópki, kołderki, palce - czuć w tym niemalże chronologię.
    Kupuję. W ciemno.

    Wybacz koment na dwa razy :)
  • Neurotyk 03.07.2016
    Arysto – "opisy harców pre-konsumpcyjnie miłosnych" – W Twoi stylu nazwanie rzeczy po imieniu – tutaj ja jestem pod wrażeniem ujęcia w tego typu słowa :)
  • Bardzo mi się podoba :) 5!
  • Neurotyk 03.07.2016
    King, dzięki :)
  • ObcaPlaneta 03.07.2016
    Super :) Jak zawsze każdemu, 5 : D
  • Neurotyk 03.07.2016
    Obca, ha ha, dzięki:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania