tekst usunięty

tekst usunięty

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (29)

  • Szalej. 8 miesięcy temu
    Jakoś tak nie jestem przekonany do tego przyzwyczajania się do obrazów. Chyba raczej powinno być "braku", tychże, skoro wyżej sceneria znika i zostają same cienie - bo tak kojarzy mi się ta bezbarwnosc. I o ile można to że sobą połączyć, oczywiście - o tyle zdaje mi się to jakieś naciągane.
    A cały tekst jest dla mnie nieco przegadany.

    Jezu, skomentowałem dziś drugi tekst już - nie swój - a świat trwa, póki co. Choć dzień dopiero się zaczyna...

    Wszystkiego dobrego
  • Grafomanka 8 miesięcy temu
    E tam, jeszcze się nie obudziłeś i marudzisz. Nic nie jest naciągane ani przegadane. Jest tyle, ile być powinno.

    Bardzo dobrze, że komentujesz, ludzie odpłacą tym samym...
  • Szalej. 8 miesięcy temu
    Grafomanka a mi na odpłacaniu nie zależy... Komentuje się, bo tekst poruszył, a nie - bo ktoś skomentował mnie. Dlatego nie komentuje :)

    I przebudzono mnie dziś o 5:15... Więc to nie to. Dawno się już obudziłem
  • Grafomanka 8 miesięcy temu
    Szalej. przecież żartuję, a co Ty taki niewesoły z rana?
  • Szalej. 8 miesięcy temu
    Grafomanka jak niewesoły? Przecież normalnie odpowiadam. Znów mi wmawiasz coś, czego nie ma. Jak z tym nerwuskiem :)
  • Grafomanka 8 miesięcy temu
    Szalej. ja tam jestem nerwuskiem, też mógłbyś być ale nie, musisz być lepszy ode mnie.
    I tak zawsze...
  • Szalej. 8 miesięcy temu
    Grafomanka nie denerwuje się na jakieś nieważne w sumie wydarzenia z internetu. Tobie też doradzam. Za dużo mam zmartwień w realnym świecie :)
  • Grafomanka 8 miesięcy temu
    Szalej. teraz to mnie zasmuciłeś... w sumie każdy chyba ma, ale może lepiej o tym nie myśleć, nie pozwalać się rozrastać.

    Miłego dnia, Szalej
  • Szalej. 8 miesięcy temu
    Grafomanka ale to, że nie myślisz, nie sprawi, że to zniknie. Ja wolę akceptację od wyparcia :)
  • Zenza 8 miesięcy temu
    Lubię Twoje pisanie. Jest bardzo sensualne i bardzo mi bliskie. Wiem także czym jest czarno biały świat, bywałem w nim nie raz. Dobrze czasami jest spaść z huśtawki i dostrzec coś więcej poza amplitudą czerni i bieli.
    Wspaniałego dnia życzę Marti.
  • Akwadar 8 miesięcy temu
    "...ptaki śpiewały i księżyc nieśmiało zaglądał zza chmur." - gdzie zaglądał zza chmur? Chyba że tylko wyglądał zza chmur...
    "...kazały czekać na siebie, ubierały się więc, kończyły makijaż." - więc - spójnik wynikowy łączy zdanie lub jego części, których treść wynika z elementów treści, więc jeżeli jest niezbędny, to powinien być przed "ubieraniem się gwiazd".
  • Grafomanka 8 miesięcy temu
    zaglądał - wyglądał - dramatyczna wprost różnica i całe szczęście, że ktoś czuwa.

    więc - może być też partykułą, nie doczytałeś do końca, aczkolwiek niewiele to zmienia, ale zawsze byś zabłysnął.
  • Akwadar 8 miesięcy temu
    Grafomanka, więc, to partykuła nawiązująca... więc, co masz na myśli?
    "zaglądał - wyglądał - dramatyczna wprost różnica i całe szczęście, że ktoś czuwa." - może nie dramatyczna, ale jednak... ;)
  • Grafomanka 8 miesięcy temu
    Akwadar, chciałam tylko, żebyś doczytał.

    Miłego dnia!
  • Akwadar 8 miesięcy temu
    Grafomanka doczytałem.
    Miłego
  • Alienator 8 miesięcy temu
    Grafomanka Więc może być użyte jako partykuła tylko na początku zdania, ponieważ zdania nie rozpoczyna się od spójnika. (a przynajmniej nie powinno). To nie jest tak, że można powiedzieć; to partykuła. O tym z jaką częścią mowy mamy do czynienia decyduje jej użycie w zdaniu, a nie opinia autora.

    więc II pot. «partykuła wprowadzająca nawiązanie do poprzedzającego kontekstu lub do sytuacji, np. Więc co masz zamiar teraz robić?, albo poprzedzająca odpowiedź na czyjeś pytanie, np. Kto rozpoczął tę wojnę? – A więc po kolei, to było tak
    https://sjp.pwn.pl/slowniki/wi%C4%99c.html

    Tyle mówi gramatyka. Z drugiej strony przepchnięcie wyrazu w inne miejsce, choć niegramatyczne, może mieć swoje przyczyny w uzyskaniu bądź utrzymaniu odpowiedniej rytmiki. Nie ma w tym nic złego, niemniej jest to błąd.
  • Grafomanka 8 miesięcy temu
    Alienator, ja nie kłócę się, że gramatycznie może mieć to jakąś skazę, ale pasuje mi po prostu.
    Akwadarowi zwróciłam uwagę, bo bardzo podręcznikowo to zapisał... i nie doczytał. Co nie znaczy, że nie ma racji.
  • Grain 8 miesięcy temu
    Oko cyklonu Patricka White'a to, o ile pamiętam jakieś osiemset stron. Polecam, choćby dla frazy;
    ,, Kochała go za to, że otwierał ją jak nożyczki”. Pzdr.
  • Grafomanka 8 miesięcy temu
    A co to ma wspólnego z moim tekstem?
  • Grain 8 miesięcy temu
    Polecam.
  • Grafomanka 8 miesięcy temu
    Dziękuję
  • Joan Tiger 8 miesięcy temu
    Uwielbiam takie klimaty. Ładne. :)
  • Marek Adam Grabowski 8 miesięcy temu
    Udany; ale co ciekawsze pełen prowokacji tekst. Celowe naruszanie zasad gramatyki (co brew zarzutom nie jest błędem), oryginale wykorzystywanie nieoryginalnych tematów. Pozdrawiam 5
  • Dekaos Dondi 8 miesięcy temu
    Grafomanko↔Można by rzec, że i tak i tak niedobrze, lecz w końcu, gdy niebo mogło runąć, lecz nie runęło, to spojrzenie zmieniło, lecz niestety, jak to w życiu. Najłatwiej wybrać między czernią a bielą. A przecież są jeszcze kolory i szarość:)↔Pozdrawiam🙃:)
  • Grafomanka 8 miesięcy temu
    Dziękuję wszystkim za przeczytanie i komentarze.
    Pozdrawiam
  • Józef Kemilk 8 miesięcy temu
    To chyba prawie cały cykl naszego życia - tak mi się zdaje
    Klimatyczne👍
    Pozdr
  • Grafomanka 8 miesięcy temu
    Dziękuję, że zauważyłeś... że wszedłeś w teść
    Pozdrawiam
  • Grafomanka 8 miesięcy temu
    treść*
  • Łukaszenkow 8 miesięcy temu
    Grafomanka wszedłeś bez mydła Józefie to fakt xD

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania