Tekst usunięty

Tekst usunięty

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (446)

  • Łukaszenkow pół roku temu
    Chciała baba koguta :)
    https://www.youtube.com/watch?v=IodB1P2aQa4
  • Grafomanka pół roku temu
    Ić sobie stąd, bo odstraszasz miłość...
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Pomogę tobie po starej znajomości :)
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, w czym?
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka O nic się nie martw, załatwię to profesjonalnie
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Potrzebny śmiałek na wyhędożenie Martyny. Zapraszam chętnych na rozmowę kwalfikacyjną :)
  • Grafomanka pół roku temu
    Ty nawet czytać ze zrozumieniem nie umiesz, to co się porywasz?
    Idź, jakieś Afrodyty ''wychędożyć'', ponoć w tym jesteś dobry, jak fama niesie...
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Max do soboty, tyłeczek będziesz miała spuchnięty, przez rasowego portalowego ogiera. Tylko muszę odsiać ziarno od plew :)
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, ale najpierw o swój opuchnięty mózg powinieneś zadbać... niechby ta inteligencja się rozwijała w dobrym kierunku... bo aż szkoda i żal patrzeć na taką marnotrawność
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka jestem altruistą jak ty, nie mogę potrzebującej zostawić w chcicowych konwulsjach...
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, dlaczego wg siebie oceniasz? Ja tu piszę o prawdziwej miłości i porywach serca, a ty że tam coś w rozporku może być... wyluzuj, nie każdy jak ty, ma w głowie cztery litery.
    Bez żenady proszę...
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Nie wstydź się pomocy, lepiej zbieraj wilgoć na ostre smarowanie zaworów ;)
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, nie odczepisz się? Znowu będziesz w setkach komentarzy pisał, jak ci źle i jak niedobrze?
    Wszystko to raczej juz wiedzą, więc usiądź grzecznie na czterech literach i nie przynudzaj...
  • Grafomanka pół roku temu
    Wszyscy*
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Nie musisz dziękować, znajdziemy kominiarza na twój zapajęczony kanał ;)
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, śmieszny pajac, a wydaje mu się, że jest dowcipny... żenujące
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Tam się będzie trzeba napracować, żeby udrożnić ;)
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, a może ty pomyślałeś, że do ciebie kieruję te słowa, może czujesz się Bogiem Miłości?
    No, no...
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Nie pomyślałem
  • Grafomanka pół roku temu
    Chyba pomyślałeś, skoro taki odzew a nawet ''próby ratowania świata''

    Bóg Miłości - Łukaszenkow

    Fajne...
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka To ty rozdajesz pieniądze, a ja już pomagać nie mogę?
  • Grafomanka pół roku temu
    Ależ możesz, Boski. Wszystko możesz... na tym Olimpie

    Czułam, że nowy wątek założysz... takie to przewidywalne. Bóg Miłości... 🤣🤣🤣
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Spokojnie, zaufaj mi
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Tylko nie pisz, żebym był jak Zeus i przeleciał ciebie pod postacią psa xD
  • Grafomanka pół roku temu
    Bóg Miłości i wszystko pod publiczkę, dla marnych zachwytów ''poetek'' portalowych... jak nisko można upaść aż przerażające
  • Grafomanka pół roku temu
    A najgorsze, że nie wychodzisz poza obszar swojej pracy... ja rozumiem, że niektórzy kochają, to co robią, ale żeby aż do śmieszności?
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Nie dziękuj...
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow jak to jest być takim skurw...lem?
    Dumny jesteś z siebie? To cię wartościuje?
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Dobrze się spełniam w niesieniu pomocy
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, jestem zdumiona, że można tak kogoś prześladować jak ty mnie. Rozumiem jakieś kłótnie portalowe, idiotyzmy z których można się pośmiać, bo ludzie wypisują, ale żeby uczepić się kogoś i gnębić jak najgorsza szuja, to nie pojmuję.

    Czy to ciebie jakoś wynosi ponad innych, czujesz się z tym kimś wyjątkowym?

    Może nie ćpaj tyle, a wtedy zobaczysz, jak wyglądasz w oczach innych ludzi. Bo to co robisz chwały ci nie przynosi. Raczej ubolewanie, że można być kimś tak prymitywnym i prostackim.
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Znowu sobie coś uroiłaś... Teraz zacznij projekcje o tym jak każdy facet na portalu chce cię wydupczyć xD
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow i te twoje odniesienia tylko do jednej części ciała... zrozum, że tylko ty się tym profesjonalnie zajmujesz. Ludzie nie zarabiają na życie jak ty. Potrafią się szanować.
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka To ty piszesz ciągle o płatnej miłości, a ten wiersz jest o tym, że chciałabyś mieć miłość bez płacenia. I wtedy pojawiam się ja, moja bezgraniczna empatia i dobroć względem drugiego człowieka. A ty jak zwykle szlachetność czyjąś w gnój próbujesz obrócić, nie wszyscy żyjemy w szambie jak ty...
  • Łukaszenkow pół roku temu
    I zacznij wierzyć w to, że ludzie nie są tylko źli!
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, to chyba masz problem z czytaniem, bo ten tekst jest jedynie żartem... może gdybyś nie ćpaj, to nawet byś się dopatrzył...

    A może wolisz wyglądać w czyichś oczach jak skończony kretyn? To nawet dobrze się za to wziąłeś z tego poziomu...
  • Grafomanka pół roku temu
    ćpał*
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Będziesz zadowolona, tylko powiedz co ważniejsze: obwódy, czy długość?
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, i nadal kure... two z ciebie wychodzi...
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka A ty sama nie wiesz o czym piszesz z tej chcicy xD
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Wstydzisz się opisać idealny dla ciebie sprzęt?
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, może jedno ci wyjaśnię... choćbyś był ostatnim facetem na ziemi, to ja twoją klientką nie będę... amen!
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Ja tylko będę wodzirejem twojej rozpusty. Chociaż seks z tobą wyobrażam sobie jak wkładanie w rozwolnione ciepłe g...o :)
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, a wiesz dlaczego nie będę? Bo jesteś chodzącym syfem, inaczej może nawet zamówiła bym sobie ciebie, żeby popatrzeć na faceta, który się sprzedaje, bo nie znam takich w realu...
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Dlatego ciągle o nich piszesz? Jeszcze napisz, że za pieniądze męża się puszczasz xD
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, pilnuj tych pieniążków, za które ty się puszczasz. Moich nie licz... ani mojego męża. Żenujące...
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka żenujące to puszczać się za kasę męża moja droga...
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, to się nie puszczaj za kasę mężów swoich klientek...
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Jako typowa klientka wiesz najlepiej, dzię ki potwierdzenie. Lada dzień odciążymy portfel twojego męża :)
  • Grafomanka pół roku temu
    Tylko wtedy nie będziesz miał na ćpanie i nie będziesz taki ''rozrywkowy'' na portalach... a może to jakaś wartość, kiedy zabawiasz znudzone kobietki...
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Elie wyśle Tobie Messa w paczce, trochę z niego z czart, ale poistruowałem w wątku, jak pakować.
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C ty siebie zapakuj i wyślij do łukaszenki, nauczy cię fachu i nie będzie problemu z trzema stówkami...
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Kwalifikuję się na paletę, potrzeba na to ze dwie stówki i dobre słowo przed zapakowaniem, ale zgadzam się na podróż sponsorowaną.
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, to łukaszenko i w tym ci pomoże, oddasz jak zarobisz...
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Masz bogatego męża i rodzinę w Kanadzie, co to dla ciebie 200?
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Nie, to Ty masz fantazję, by mnie wysłać, więc Ty płacisz, inaczej nic nie ruszy.
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, ja ci tylko możliwości pokazuję... nie możesz cały czas na innych liczyć, trzeba trochę na siebie...
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Nie odbieraj mi wiary w człowieka, zakładałem dotychczas, iż jesteś istot a ludzką - czy pragniesz żebym był zawiedziony?
  • Łukaszenkow pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C Ona jest tylko chciwą świnką samolubką :)
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Łukaszenkow, Trochę to egoistyczne.
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, niczego ci nie odbieram, a nawet więcej pokazuję ci możliwości w jaki sposób możesz przestać być człowiekiem skomlącym... a stać się panem pełną gębą jak łukaszenko...
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Jako mentalny humanista, otwieram przed Tobą możliwość, uczynienia ludzkiego gestu, który z premedytacją bezwzględnie odrzucasz, na boku zasłaniając się zapędami na patriotyzm i celebrację, tracącej na popularności zjełczałej religii.
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, tutaj tylko łukaszenko posiada ''ludzkie gesty'', no i dobrze zarabia, dlatego stać go na pomoc, nawet bym stwierdziła, że bezinteresowną, wszak odmówił procentu...
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Jeden raz mniej żigolo zamówisz i będzie dla Yanka, tak trudno o prosty gest?
  • Grafomanka pół roku temu
    A jeszcze taką reklamę sobie zrobił, że teraz każdy pobiegnie do niego po pomoc. Ludzie lubią dyskrecję przy pomaganiu...
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka zaczynasz słabnąć...
  • Grafomanka pół roku temu
    Mając prywatny kontakt, musieli na portalu pożyczać sobie kasę i jeszcze procenty ustalać... pajace!
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, O przestarzały Jezu! Co on Tobie zrobił?! Ten techniczny opis przeraża mnie w świetle okoliczności.
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Była mowa o dyskrecji?
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, ależ skąd, koniecznie trzeba było, żeby wszyscy twoje skomlenie usłyszeli...
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, O spróchniały Panie Boże! To totalni degeneraci!!! Marti i Ty musiałaś na to patrzeć?!
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka https://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Horse_penis#/media/File:05559jfNative_horses_in_grasslands_Baliuag_Bulacanfvf_19.jpg
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Jest gość o rozmiarach jak lubisz Marti
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, że ty się nie wstydzisz... dziwne i przerażające.
    A teraz jeszcze dziamolisz o tym, jakby to było czymś nadzwyczajnym... weź się ogarnij, bo tragedia
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, A dedykowane wrota by skierowany lament, milczały, usta za nimi nic nie wyrzekły, jakoby serca ie miały, lub tylko martwe, zimne, tako trup był za drzwiami, teraz jako strzyga, wypełzłszy spośród strzygoni, wbrew naturze, mąci w prawym świecie żywych w pełni.
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    *na które, był skierowany
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, Yanko ja nic nie musiałam, mogłam i to zaproponowałam, chciałam dotrzymać danego słowa. Zupełnie niepotrzebnie, bo ty jesteś jakiś pajac bez wstydu.

    Kużwa, pomijając wszystko inne, żeby chłop nie potrafił trzech stów zarobić, to totalna klęska... ale chusteczka z tym, żeby nie potrafił przestać dziamolić, że kto inny pożyczył, kiedy mnie nie było, to już całkowity upadek.

    Nie pisz do mnie, bo zaczynam mieć odruch wymiotny...
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Nadzwyczajność stanu stała się przez przypieczętowanie słowem Twoim, pisanym, a także mówionym do fonu, gdyż stan był Tobie tym co drażni, więc nie bacząc na przeszkód mnogość, ruszyłaś, naprawiać, nakazem przywracać do pionu.
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Nie odrzucaj oczyszczenia, choćby poprzez rzyg prosty, wszak lepiej chwilę niesmaku mieć w sobie, niźli miałby tam zostać Szatan (z dużej). Nie chcąc nikt nic nie musi, byle w błąd nie prowadzał, że chciałby a nie może, nie przezywał, że nie mógł skoro nie chciał. Odnośnik skreślił, stanu nie naświetlał, ni e wył na gościńcu o posłuchanie, jako biedak prosty, będąc z rodu jaśnie panien.
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, faktycznie wprowadziłam w błąd, bo ośmieliłam się nie być na portalu wtedy, kiedy pajac wyskoczył z potrzebą, bo pajac na portalu musi sprawy załatwiać, jak ostatni żul... rozczulające doprawdy
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Pajace mają do się, że nie jeden skok robią, zaprzeczenie wyparciem dopchawszy, można udać, że się bokiem patrzy, nie zauważając, co wprzódy być mogło, przed generalną akcją.
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, nie rób z siebie ofiary, bo to i wstyd, i żałosne. Bądź facetem...
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Kto kreacją pierwszy stanął na ofiarę, niechaj zmienia, tego co stało dość prosto na skomplikowane inaczej. Kto chciał ugrać dobroć, którą by mu do wizerunku dopinano, niech nie mówi, że sam stracił, że był spisku ofiarą.
  • Łukaszenkow pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C Dokładnie, pokazała jaką jest wydmuszką, mistrzynią dobroczynnej pozoracji...
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Zaliterowało... - ech czart depta klawisze. Bóg go, dziad, przekupił, za siwuchę.
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Łukaszenkow, Nie darmo zwą "gwiazdą", tyle na koncie kreacji.
  • Łukaszenkow pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C Natalia Janoszek opowi xD
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, ugrać dobroć... za trzy stówy. Pasjonujące... tym bardziej, że zadzwoniłam i zaproponowałam te trzy stówki na oddanie drugiemu pajacowi.

    Kużwa, żeby człowiek za swoją kasę, nie powiem że ciężko zarobioną, bo ciężko nie pracuję, ale jednak, musiał się jeszcze tłumaczyć. Pierwszy raz z czymś takim się spotykam. Chociaż nie, drugi raz, i też na portalu.
    Jak łatwo narazić się na nienawiść za kasę, tutaj jeszcze za tę, którą chciałam dać.

    Co za banda piranii... niepojęte.
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Ciężko zarobioną przez męża darmozjadzie xD
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, co ty możesz wiedzieć o mnie i o mojej pracy? Nic, więc nie twórz dziadów
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Niechaj strat nie liczy, kto strat nie poniósł. Nie za miliony cierpi, lecz za własne słowo.
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Daj już spokój z tym idiotycznym kłamstwem, to żałosne
  • Łukaszenkow pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C Marti- portalowy pracuś, w realu ciha myszka na utrzymaniu męża
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, jesteś pajacem... i tyle ci powiem. Żałosnym pajacem, którego łukaszenko na smyczy prowadzi... To wszystko to jego '';dzieło'', a ty tańczysz jak ci gra.

    Ode mnie miałbyś kasę nie na oddanie, bo ja nie pożyczam, pajacowi oddasz z procentem. Twoja wola. I po tym, co tu wypisywałeś i jeszcze wypisujesz, złotówki ode mnie nie zobaczysz.

    A teraz sobie pisz, co ci pajac łukaszenko dyktuje i doradza...
  • Łukaszenkow pół roku temu
    cicha
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Łukaszenkow, Gdzieś gosposia, gdzie indziej caryca.
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka No weź się nie wygłupiaj, przelej kasę i po sprawie
  • Łukaszenkow pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C Tyle razy pomagała, teraz jej trzeba pomóc...
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Struny rwą się w ukulele, melodia omamia, z pozostałych, co stawiają opór ciężkiej ręce tyrana. Woda na młyn carycy, dorzuca chrust do stosu, tka scenariusz o spisku kontaktowym, ale najpierw szły srebrniki, ona jednak najpierw widzi spisek. Dlaczego ją opuścił, czemu została porzucona, wyciąga z kufra srebrny pieniądz, z radością, że go nie wydała. Zasłania słowem się fałszywym.
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Łukaszenkow, Karma zdecydowała.
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, oczywiście, że na ciebie nie wydam. Nie ma już takiej opcji, więc przestań płakać, przyjmij ten cios na klatę jak facet. Jeżeli w ogóle nim jesteś, w co szczerze wątpię.
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka,

    "Twoja wola. I po tym, co tu wypisywałeś i jeszcze wypisujesz, złotówki ode mnie nie zobaczysz."?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????!
  • Łukaszenkow pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C kasa pancerna zamknięta :(
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, "oczywiście, że na ciebie nie wydam. Nie ma już takiej opcji, więc przestań płakać, przyjmij ten cios na klatę jak facet. Jeżeli w ogóle nim jesteś, w co szczerze wątpię."

    Czy pytano po fakcie o klucz do kufra i pancernej szafy? Czy brzęcząca moneta spadła w objęcia pajacy? Skąd te przemyślania? Kolejna promocja fałszywej dobroci?
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, czytać nie umiesz? Tu pisze, że już nigdy nie usłyszysz ode mnie żadnej propozycji pomocy, ani pomocy.

    Ty na nią nie zasługujesz...
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Dlaczego tak żałujesz dać, przecież to i tak kasa męża xD
  • Grafomanka pół roku temu
    Człowiekowi pomóc nie żal, bydła nie wspieram...
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Z bydłem kopulujesz?
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Przyjąć by nie szło, co wynikało z nieporozumień, halabardę by porwać, obronić się, okalać murem z szeroką fosą, by taran dobroci bramy nie skruszył, gdyby nie sięgnął.
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, "czytać nie umiesz?"

    Opornie mi idzie, nie biegłym w gramotności.
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, zadzwoniłam do ciebie, powiedziałam, żebyś nie brał kasy od tego idioty, że ci mogę zaraz wysłać, powiedziałeś że już wydałeś. To powiedziałam, że wyślę ci w każdej chwili, żebyś mu oddał. Co odpowiedziałeś? No nie, bo już z łukaszenkę jesteś domówiony i takie tam.

    Co jeszcze miałam niby zrobić?
    Przyjęłam to jako fakt, dodając że jakbyś zmienił zdanie, wystarczy napisać smsa.

    Dlatego też uważam, że pisanie o tym teraz przez ciebie i łukaszenkę jest tylko grą z waszej strony, tym bardziej że dla trzech stów nikt by się tak nie poniżał jak ty.
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Jest dla ciebie nadzieja, mamy śmiałka dzięki któremu nawet ty poczujesz się jak dziewica
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Tak Marti, nie kłamię. Nawet taka przechodzona raszpla jak ty ;)
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, odyeb się ode mnie, przygłupie!
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, "Co jeszcze miałam niby zrobić?"

    Oplakatować miasta historią o skrzywdzeniu faktem?
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, ale ci przeorał mózg ten dureń... nawet nie ma czego zbierać
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Mało wiesz jaśnie pani, co plebs poczyna, tak mu co przytarabani.
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka To chcesz tego guliwera czy nie raszplomanko ?
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Ugoruję tymczasem, pod wpływem słowa Twego, musi chwastem zarosnąć, dopiero będzie gotowe do czego.
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, co poczyna, to widzę... ''marność nad marnościami''

    Aż wstyd z takimi dwa słowa zamienić. Teraz mutanty popromienne będą za mną łazić, dopóki nie odejdę z portalu.

    Ot, mają misję...
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Aż ci nasz absztyfikant nie rozerwie krocza ;)
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, To zaczniesz pani pisać postapo fantasy.
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    I erotical porn fiction.
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Sugeruje, że zdrowy byczek i tylko czeka na twój sygnał
  • Łukaszenkow pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C postapo porno xD
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Łukaszenkow, Tego chyba jeszcze nie grali.
  • Łukaszenkow pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C Marti przetrze szlaki swoim kominem xD
  • Grafomanka pół roku temu
    Ale dobrze, że wszyscy widzą, kto tu rządzi... i jakie teraz będą tu ''porządki''
  • Grafomanka pół roku temu
    Portal w rękach męskiej dziwki... dobre!
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Zmiana taktyki
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Łukaszenkow, Prekursorstwo do łatwych nie należy, ale wpisze się dziedzinę.
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Próbuj dalej przechodzona raszplo xD
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, pokaż resztę swoich ''walorów'', może jakieś wygłodniałe polecą na ćpuna i tanią dz.
    Szukaj zarobku... 🤣
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Bardzo tobie brakuje pitolo xD ?
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, a tam ktoś jeszcze jest, czy dwóch ogierów tylko szuka zarobku?
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, A kiedyś kochałaś, telefon to popsuł. Precz operatorami numerów!
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Gdyby tam jakiś ogier szukał zarobku, byłabyś pierwsza. Yankowi też byś dała kasę jakby twój przechodzony rów przeorał ;)
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Nowy scenariusz czyha w zarodku?
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, kochałam? Co ty możesz o miłości wiedzieć jak dla ciebie rozmowa na portalu jest już ściąganiem majtek...
  • Łukaszenkow pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C Próbuje być plastyczna, ale pomysły jej się kończą
  • Grafomanka pół roku temu
    Piszcie, przychlasty, tyle tylko możecie...
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Pani, jam ni taki, nie mierz swoją miarą, gdzie dla Cię to już fala orgazmów, wcześniej centymetry pokusy.
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Łukaszenkow, Zresetuje się papierosem.
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, no raczej trudno byłoby na ciebie polecieć patrząc na ''urodę''

    No cóż...
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, To też się nie polecam.
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, toteż nie byłam zainteresowana...
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Toteż nie śmiałbym sądzić.
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, chociaż w tej kwestii rozsądek..
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Tylu to zdolnych i przystojnych, a wszyscy lgnący do Cię.
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Czasem prawdę prawisz, rzadko, ale teraz w zdaniu.
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, chociaż twój nowy przyjaciel, też nie oszałamia... dobrze żeście się dobrali
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Dla takiej przechodzonej raszpli i tak za ładni :)
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, za podnóżek możesz służyć...
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, A jednak jego pokochałaś, nie w fizyczności tkwi amora strzała.
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka A ty za mój nocnik :)
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, jego pokochałam? Jakbym pokochała, to by mnie teraz nie prześladował... znowu słabo myślisz
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Jak dasz się na siebie wypróżnić to cię pokocham
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Myślę, że odwzajemniał, więc zemstę zgotowałaś.
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, jak odwzajemniał, to za co zemsta?
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Elizabeth Báthory - też Elka.
  • Grafomanka pół roku temu
    Może za to że wychować mnie nie mógł?
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Najemny czart mi "nie" zakosił.
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Może trzeba było spróbować poddać się tresurze?
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, czyli nie odwzajemniał, ale jeśli nie odwzajemniał, to skąd ciągłe zainteresowanie i gorzkie żale?
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Teraz wchodzi w rolę ofiary niedoszłej xD
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, jak ty? Ja nikomu z ręki nie jem. Sorry
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Łukaszenkow, Niemożliwe - gwałtu?
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Bo wszyscy chcą taką przechodzoną raszplę wyruchać, nie pamiętasz?
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Jako wolisz z podłoża....
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, pamiętam jakieś wpisy z pretensjami... że nie jestem taka, jaką chciałbyś mnie widzieć. Potulną i posłuszną, na dodatek podatną na sugestie...
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, O, powinnaś pisać powieść obyczajną.
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Chyba wypisy na ścianie twojej rozjechanej dupci :)
  • Grafomanka pół roku temu
    Aleś ty mu przypasował... nic lepszego nie mogło mu sie tutaj trafić
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, to było takie śmieszne...
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Byłaś Ty, lecz jak niedoskonała stanem zmysłów, jak mściwa odrzucona...
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka A to prawda że jak stoisz w przeciągu, to w między nogami słychać jakby ktoś w butelkę dmuchał?
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, tak... rozszalała furia, bo o nikim tak nie marzę, jak o facecie, który za kasę się puszcza...
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Idę se, bo wygląda na to, że się za dobrze bawisz, a to rani me serce, jak mało co.
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Jak mąż sponsoruje to sobie nie żałuj ;)
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, oczywiście że rani, nie płaczę, nie rozpaczam, jeszcze ośmielam się kpić.
    Straszne to...
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Ale jużeś ciut pocięta - mam nadzieję.
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, pisałam ci, że do dopiero po sześćdziesiątce, ale wtedy tobie już odpadną możliwości... a radziłam... badaj się człowieku!
  • Wzorowa Płaczlinda pół roku temu
    Łukaszenkow zostaw to w spokoju. sama sie przeleci
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C oczywiście, tak żeście mnie osaczyli, że płaczę z tego powodu od rana do nocy i końca nie widać...
  • Grafomanka pół roku temu
    Wzorowa Płaczlinda inaczej, ''zostaw ją w spokoju i mnie przeleć'' tak powinnaś napisać...
  • Grafomanka pół roku temu
    tylko mało w tobie baby, ale może to jemu bez różnicy, najważniejsze żebyś zapłaciła...
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Najważniejsze, że ty z męża płacisz. Może nawet jest szczęśliwy bo nie trujesz dupy o bzykanie?
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, to poszukaj jakiejś baby, żeby mógł się bawić jak ja, za kasę męża. Bzykasz niby te baby i co? Żadna nie chce na stałe? To chyba słabo się starasz?
  • Grafomanka pół roku temu
    A może ty im cały czas o mnie nawijasz, jak na portalu?

    Niedobrze...
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Nic dziwnego, że czeka aż wystygniesz ;)
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, sorry, że tak ci wlazłam w łeb i tracisz możliwości... no ale kto mógł przypuszczać, że aż do szaleństwa sie we mnie zabujasz.
    Wiem, że jestem fajna i utalentowana, ale bez przesady, myśl trochę o swojej przyszłości. Jeszcze trochę i wypadniesz z obiegu, a wtedy co? Będziesz o trzy stówki jak Yanek prosił?
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka A teraz znowy wszyscy wyruchać chcą? xD
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, jakoś o wszystkich nie piszę. Jedynie o ciebie się martwię... po starej znajomości i stopniu twojego rozszalenia.
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Następna będzie taśma z graniem ofiary przechodzona raszplindo :)
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Kup sobie psa z dużym przyrodzeniem będziesz łagodniejsza.
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, nie denerwuj się. Spokojnie. Powoli ci przejdzie, a wiadomo że jeszcze ci w tym pomogę... nie chcę, żebyś przeze mnie życie sobie marnował.
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Tylko dobrze go karm rozklapiuszko ;)
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow , a mogłeś powiedzieć, że już nie wyrabiasz... taki tajemniczy byłeś, innym się zwierzałeś, bałeś się mi prawdy powiedzieć. Przecież bym może zrozumiała...
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka A teraz nie cię yebie pies, do później niedoruchana raszplo :)
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, no, wracaj do pracy i przestań już o mnie myśleć. Musisz zarobić na swoje drobne przyjemności...
  • Świtezianka pół roku temu
    Grafomanka Łukaszenko wylewa na ciebie wiadra gnojowicy, a ty jak ten wierny pies nadal warujesz przy jego bucie. Fatalne zauroczenie chyba
  • Świtezianka pół roku temu
    Jaka kobieta bierze udział w rozmowie na takim poziomie?
  • Grafomanka pół roku temu
    Świtezianka to przecież nick łukaszenki... z tej strony teraz przyszedłeś nawijać makaron na uszy?
    Idź do pracy, bo ja ciebie wspierać nie będę... nie ma głupich
  • Grafomanka pół roku temu
    Chyba naprawdę oszalał... ja pitole, co ja narobiłam...🙄
  • Łukaszenkow pół roku temu
    żebyś nie myślała, że jesteś sama...
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Łukaszenkow, Elie ma dla niej gacha, tylko że ja podejrzewam kto to, to "dziecko piwnic".
  • Łukaszenkow pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C Dzięki za cynk, obgadam to z nią na pitolo
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Tekst to wizualizacja pragnień?
  • Łukaszenkow pół roku temu
    "Spójrz, Boski, na moją skromność, wrażliwość i działaj, dopóki jeszcze oczy otwarte i tańczy w nich zieleń."
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Widzę to tak
    Spórz, Boski żigolo, na moją skromność, wrażkiwość i działaj, dopóki jeszcze oczy otwarte, a portfel męża tłuściutki jak pączek, z moją różyczką w środku :)
  • Wzorowa Płaczlinda pół roku temu
    po prostu piekny tekst. wzruszył moje trzewia aż się wypróżniłem. pisz częściej bo mam zaparcia
  • Grafomanka pół roku temu
    To dobrze, że się ''wypróżniłeś'' łukaszenko, z gównem w dupie, mógłbyś nie spełnić oczekiwań...
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Siema :)
  • Wzorowa Płaczlinda pół roku temu
    Grafomanka jak szybko mnie doprowadziłaś do rozkoszy, tak rób, tak mnie wzruszaj
  • Wzorowa Płaczlinda pół roku temu
    Łukaszenkow siema stary kocie
  • Grafomanka pół roku temu
    Tylko się nie posikaj, pampersy chociaż załóż...
  • Wzorowa Płaczlinda pół roku temu
    Grafomanka kochasz zadymki i dlatego warujesz tutaj jak suka i nie odpuścisz. prędzej skonasz nim zaprzestaniesz odpowiadać. to twoja karma na nienawiść bywaj
  • Grafomanka pół roku temu
    Wzorowa Płaczlinda, a ty po co tutaj przybiegłaś? Ty nie jak ''suka'' gotowa na akcję? Od pierwszej chwili zaczęłaś do mnie sapać i w publikacjach, i w komentarzach...
    BO TY TO ŁUKASZENKO, kolejny jego poroniony nick. Masz zaburzenia i to kosmiczne...
  • Starszy Woźny pół roku temu
    To naprawdę musi być piękny tekst. Tyle przecudnych kom...
    Ja tylko czytam tytuły. Tytuły twoje są arcy...
    Myślę, że do północy tysiaczek kom... padnie.
  • Wzorowa Płaczlinda pół roku temu
    SW tyle jej pozostało z życia. tkwić w samotności i dusić się w bezduchu nienawiści
  • Grafomanka pół roku temu
    A chcesz mieć to u siebie? Te setki komentarzy?

    Zaproś ''panów'' na działkę...
  • Akwadar pół roku temu
    Pornoserialu ciąg dalszy... macie zdrowie ;)
  • Perpetrator pół roku temu
    A ja myślałem że to literacki portal a tu takie rzeczy...
  • Grafomanka pół roku temu
    Jakie rzeczy? Dwóch świrów z pretensjami do życia i atakujący od kilku dni jak wściekłe psy?

    Niech się niedojdy na sobie skupią... ile można znosić tę ''opiekę''? Nikt by tego, kużwa, nie wytrzymał...
  • Grafomanka pół roku temu
    Byle jaki tekst wstawię, a to bydło już jest, jakby tylko czekało i piszą, i piszą jakby z psychiatryka ktoś to wypuścił...
  • jarrosław pół roku temu
    Perpetrator
    Świruska i wariatka literatka z podwyższonym pierdolcem od rana do rana tworzy prowokacje. Kiedyś skupowano stare szmaty
  • Perpetrator pół roku temu
    Grafomanka ja bym wytrzymał, przestałbym odpisywać i problem z głowy
  • Grafomanka pół roku temu
    Perpetrator, to nic nie daje, nawet kiedy nie odpisuję tworzy ten przychlast łukaszenko nowe klony i z nimi gada, teraz jeszcze Yanka znalazł i ten jak opętany wypisuje...

    On ma jakieś psychiczne problemy. to chory typ
  • Grafomanka pół roku temu
    Wzięła ta Kaśka ściągnęła tutaj tego durnia, chociaż widziała co wyprawiał na pmx, jak niszczył tamten portal i ludzi, aż zabezpieczenia przed wariatem wprowadzili i opłacają.
    Ale zemsta jej się marzyła, aż ją zbluzgał, nawyzywał od wszelakich i poszła jak niepyszna.

    To zemstne elementy...
  • słone paluszki pół roku temu
    Gadasz, czubie, z kolejnym klonem.

    Każdy inteligentny człowiek odchodzi, jak niepyszny, by pysznić się mogli idioci.
  • Grafomanka pół roku temu
    To ty debilko nieskończona przez te twoje zemsty, ściągnęłaś tutaj hołotę. Wiedziałaś co to za typ, ale najważniejsza była zemsta... bo cię dupka bolała po krytyce durnych wierszyków, chociaż wszędzie, na każdym szanującym się portalu, pisali ci, że gówno tworzysz.

    Teraz idiota natworzył kont i niszczy portal. I ty jesteś inteligentna? Ty jesteś najgłupszym debilem jaki może być...
  • słone paluszki pół roku temu
    Ty jesteś tylko zwyczajną szmatą, która mizdrzy się z tą hołotą od świtu do nocy za 5 zeta😁
  • Akwadar pół roku temu
    Grafomanka hołubiłaś go, podobało ci się, gdy rzucał się na użytkowników i podziwiałaś jego inteligencję... do czasu, kiedy nie rzucił się tobie do gardła, przypomnę tylko...
  • Grafomanka pół roku temu
    słone paluszki, większej szmaty od ciebie, to nigdzie nie ma. Żeby człowiek rozumny, widząc co jakiś chory psychicznie typ, robi na jakimś portalu, ściągał go na inny portal dla zemsty?

    Ty człowiekiem jesteś? Ty jesteś najgorszą mendą, zepsutym do szpiku kości elementem z najgorszej patologii. Bo ja nie znałam typa, ale jakbym widziała w akcji, to w życiu bym czegoś takiego nie zapraszała.
    Poza tym ta zemsta twoja, to szmacenie się nią. Ohyda!
  • Grafomanka pół roku temu
    Mnie się rzucał od samego początku, tylko jakoś nikt nie chciał tego dostrzec... ale w najgorszych koszmarach nie przypuszczałam, że to psychiczny typ.
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Akwadar jak zakochana podlotka. Niestety poznałem was i zobaczyłem jakimi jesteście fajnymi ludźmi i kto w tym układzie jest ciężarem portalowym
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Bo ciebie wszyscy mają głęboko w dupie :)
  • Grafomanka pół roku temu
    I żebyś ty jeszcze pisać potrafiła, a te twoje wypociny, to jak ze specjalnej szkoły... albo po specjalnej szkole. Jak nie z patologii teksty, to z kalendarza wypierdki.

    I tak na wszystkich portalach, jak upośledzona...
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Ja ciebie olewam, ale to co do Yanka napisałaś po takim czasie znajomości, świadczy tylko o tym, że nikogo nie szanujesz. Oj trudno tobie będzie te słowa odkręcić :) Przelicytowałaś i tutaj jesteś chyba już skreślona
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow ciebie za to wszyscy kochają w twoim chorym łbie...
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Yanek był twoim jedynym kumplem tutaj i jak go potraktowałaś?
  • słone paluszki pół roku temu
    Ależ musi ciebie moja osoba boleć, fajne to bardzo😁
  • Grafomanka pół roku temu
    Z Yanka zrobiłeś kretyna, Taki głupi nigdy jeszcze nie był, nawet po pijaku.
    Dla swoich chorych celów wykorzystałeś go bezdusznie. On to kiedyś zrozumie, chociaż teraz nie jest w stanie.
  • Grafomanka pół roku temu
    słone paluszki twoja osoba nikogo nie boli, bo każdy, na każdym portalu, ma ciebie jedynie za idiotkę i to po tych tekstach, które produkujesz... tyle wystarczy
  • Łukaszenkow pół roku temu
    słone paluszki Jej się odpaliło wściekłe bydle, atakuje wszystkich, wystarczy dać jej się wykazać w nienawiści
  • Łukaszenkow pół roku temu
    A odsłoni się do szpiku kości, i nie żartuję tu z jej choroby...
  • Grafomanka pół roku temu
    Weź, idź sobie gdzieś i popisz z Kasieńką. To idealna towarzyszka dla ciebie. Tak samo głupia jak ty.
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Już wiesz, że przelicytowałaś? xD
  • Grafomanka pół roku temu
    Niezliczona ilość klonów, gadanie ze sobą... kużwa, jakim debilem trzeba być...
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Jaką idiotką porąbaną trzeba być, żeby palić za sobą mosty do jedynego życzliwego człowieka na portalu?
  • słone paluszki pół roku temu
    Każdy na każdym portalu?
    Ej, emerytko-rencistko! Ja, w przeciwieństwie do cię, nie mam tyle czasu wolnego, żeby go marnować na każdego i każdy portal.
    Ale projektuj dalej, byleby zabawnie było xd
  • Łukaszenkow pół roku temu
    słone paluszki wybaczysz mi?
  • Grafomanka pół roku temu
    Portali niemało, tu nikt nie musi być, ja też nie. W każdej chwili mogę sobie pójść, a ty zostaniesz tu i będziesz tworzył kloniki i gadał ze sobą, jak gadasz... i z jednych wyzywał, z innych bronił, jak debil skończony.

    Ten życzliwy człowiek przejrzy kiedyś na oczy, tylko ja nie chcę go już znać. Nie po tym, co z tobą odwalał.
  • Grafomanka pół roku temu
    słone paluszki, to ty jesteś emerytką, mnie jeszcze trochę brakuje... a ty szyjesz grubo na dorabianiu do emeryturki...
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Wystarczyło dać ci rozwinąć skrzydła w amoku agresji abyś pokazała swoją prawdziwą cyniczną twarz... Przegrałaś :)
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, "Nie po tym, co z tobą odwalał."

    Nie nakręciliśmy tego pornola, z tamtą pisarką...
  • Grafomanka pół roku temu
    No i teraz debilu, pokazujesz że wszystko było grą, przez ciebie ukartowaną, bo musiałeś debila pokazać... no i masz, Yanko je ci z ręki idealnie. Gratuluję!
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Bo ciężej schylać się do podłoża.
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, jeszcze się schylisz, kiedy znudzisz się psychopacie. Teraz jesteś mu tylko potrzebny do dokopania mi, później wytrze sobie tobą buty...
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, I wtedy wrócę spokorniony, czyniąc akty skruchy?
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C a co mnie to obchodzi?
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Na czym lecisz Marti?
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Masz niezłe narcystyczne jazdy skoro się nadal wybielasz xD
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, na złości... na siebie.

    A ty leć na ''przyjaźni'' psychopaty...
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Yanka i resztę portalu szanuję, nawet bogumiła. Tylko ty potrafisz tak nisko upaść w agresywnych odlotach
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, pisz, pisz, może i ktoś jeszcze uwierzy, choć wątpię. Takich Yanków nie ma na pęczki...
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, "na złości..."

    Mocna rzecz.
  • Łukaszenkow pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C Bardziej na nienawiści leci, ale trudno jej to wprost napisać
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Łukaszenkow, Substancja pokrewna.
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, nawet bardzo. Nie wiem czy kiedykolwiek odżałuję, że mogłam lubić kretyna, który dał się sprzedać za trzy stówy...
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Ja na bezsenności, schodzę.
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, to schodź, co mnie to obchodzi? Łukasznce się zwierzaj...
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Kupić chyba? Miałaś na myśli...
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, skoro wiesz o co chodzi...
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Marti, Tobie zawsze zostaje Jezus i reszta bandy.
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Czytam Ciebie intuicją, tak długo się znamy...
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, więc o co się martwisz?
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Mięknie, zaraz będzie próbować odrócić kota ogonem
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Że świat może nie przetrwać degradacji.
  • jarrosław pół roku temu
    Grafomanka wszyscy sie martwią o twoje zwoje
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, ważne żebyś ty przetrwał i łukaszenko, reszta jest nieważna.
  • jarrosław pół roku temu
    Grafomanka ty żyjesz od lat i tyjesz z nienawiści
  • Grafomanka pół roku temu
    Jeszcze więcej klonów uaktywnij, bo przecież nikt nie porówna, że twoje...
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, To jeszcze dorzuć trochę dziewic, jak Allah.
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, weź spier... laj ode mnie. Masz przyjaciela powinieneś być szczęśliwy, a ty nadal płakusiasz przy mnie... mnie już wystarczy, jemu płacz.
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Ale czemu?
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, a czemu j mam gorzkich żalów wysłuchiwać? Co ja Matka Teresa?
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Tyle dla niej jest warta wasza przyjaźń Yanku...
  • jarrosław pół roku temu
    Grafomanka przeklina hahahaha
  • jarrosław pół roku temu
    Grafomanka ty wyżej stoisz jak Tereska
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Łukaszenkow, Trudno, będę musiał z tym żyć:(
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, ty wszystko niszczysz czego się czepisz... ale to przed Yanuszkiem wiedza, na razie niech rozpływa się w radości, że przyjaciela znalazł...
  • Łukaszenkow pół roku temu
    jarrosław Ona wyżej sra niż głowe ma, a w zaślepieniu nienawiści, nie zauważa, że robi to na własną twarz. I to jest piękne jak została ukazana taką jaką jest :)
  • jarrosław pół roku temu
    Grafomanka a taka wielka milość
  • Grafomanka pół roku temu
    Ojejku... naprawdę? A króliś jest czyściutki jak złoto... wzruszające doprawdy.
  • jarrosław pół roku temu
    Łukaszenkow ona ma torebki i buty w szafie i pierdolca w głowie
  • Grafomanka pół roku temu
    i kloniki czyściutkie i śliczne nad podziw... bajka
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Marti, masz uszaki?
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, tobie przyjaciel załatwi...
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, A klipsy albo diamentowy kolczyk?
  • jarrosław pół roku temu
    Grafomanka i szmata do kloaki
  • jarrosław pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C ona ma taki kolczyk dla krów
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, nie mam. Jestem bardzo biedna, ale masz bogatego przyjaciela i jego się trzymaj...
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Nadal zero refleksji, bardzo mnie to cieszy :)
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, no przecież... nie po to Januszka przerabiałeś na swoją modłę, żeby było inaczej...
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Przy jego fortunie i moja urośnie i sięgnie aż wiewiórek na sośnie.
  • jarrosław pół roku temu
    Grafomanka może byś odpoczęła, bo w twoim stanie to niebezpieczne
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Wyklepali mnie i szpachla, szpachla, aż byłem przerobiony.
  • jarrosław pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C wyszpachlowałeś MM
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, nie wątpię i szczerze życzę... dlatego możesz i powinieneś być przy nim, nie przy mnie. Ja już bez kasy, więc zbyteczna. Do niczego się nie przydam...
  • jarrosław pół roku temu
    Grafomanka mitomanka
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    jarrosław, Mało podatna, trzeba odrdzewić i nieco uplastycznić, Bogumił podobno ma warsztat.
  • jarrosław pół roku temu
    Grafomanka hipokrytko jedna, ty i szczerość
  • jarrosław pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C chyba za poźno na reinkarnację
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, "Ja już bez kasy, więc zbyteczna."

    Przetupałaś w warzywniaku?
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    jarrosław, Póki żyje, nie jest stracona, przynajmniej pozornie wypada trzymać się tej wersji.
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, gdzie nieważne. Ważne, że bez kasy, więc spokojnie możesz odejść do tego, który dał więcej...
    Powodzenia!
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Była licytacja?
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Kupiłaś kultowego jabola, z serii "patykiem pisane"?
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, a powinnam?
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Teraz zaczyna się przymilać i będzie próbować odkręcić w żart
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, nie bój się, nie odbiorę ci przyjaciela. Mnie na takich nie zależy.
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Pogrążasz się, twarzy już nie uratujesz :)
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, powtarzasz się, nie wiem po co? Masz lusterczko patrz tam z uśmiechem...
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Wielka bogaczka od taniego miłosierdzia, nabitego amokiem agresji, wobec każdego, bez względu na staż znajomości i przegadane godziny :)
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, no to skoro już wiesz, to co jeszcze tutaj robisz?

    Jakieś jeszcze plany? Nie załatwiłeś mnie do końca i jeszcze oddycham?

    Przykro mi...
  • jarrosław pół roku temu
    Grafomanka ty jesteś mistrzem w powtarzaniu
  • Grafomanka pół roku temu
    jarrosław, a ty jesteś klonem łukaszenki, no ale czy to powód do dumy?
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Oddychaj i cierp za swoje grzechy jak najdłużej :)
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Jeśli wylicytowałaś...
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, no to mamy nawet pobożne życzenia, coś jeszcze?
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka W sumie już nic. Czekam na twój kolejny ruch, odpowiem jak będzie warty moich słów:) Stoisz naga i to mi w zupełności wystarczy :)
  • Łukaszenkow pół roku temu
    pa
  • Grafomanka pół roku temu
    Niewiele do szczęścia potrzebujesz... ale skoro cieszy nawet tyle, to oby ocieplało serduszko jak najdłużej...
  • jarrosław pół roku temu
    Grafomanka lepiej być jego klonem niż psychopatką
  • Grafomanka pół roku temu
    jarrosław, no tak, bo on przecież niewiarygodnie inteligentny... 🤣🤣🤣
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, "on przecież niewiarygodnie inteligentny..."

    Twoje własne słowa.
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, wierz w to Januszek jak najdłużej... 🤣🤣🤣
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Ty Marti nie przestawaj w Jezusa.
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Choć trochę się zestarzał, słyszałem jak mówili, że młodzież odchodzi od wiary bo Jezus nie wysyła smsów i nie ma konta na Tik Toku.
  • Łukaszenkow pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C Krzyżem w kroku...
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, nie przestanę. Teraz będę prosiła, żeby nie stawiał na mojej drodze ludzi, których łatwo można kupić... za niewielkie pieniądze.

    Bywaj Januszek, Zdrówka dużo...
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Łukaszenkow, Pierwsza wersja filmu "Zły Porucznik" tam w kościele krucyfiksem tak zakonnicę wytegowali, ale na pewno były przypadki poza kinematografią.
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Teraz będzie wsparcia u Eli szukać, bo przecież jej ksiązki wysyła xD
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, no teraz wypada ci za Elkę się wziąć... 🤣🤣🤣
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Łukaszenkow, Szkoda Elfki, młoda jest.
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Elkę szanuję w przeciwieństwie do ciebie :0
  • Grafomanka pół roku temu
    Januszek ci na pewno pomoże... 🤣🤣🤣
  • Grafomanka pół roku temu
    Ty wszystkich szanujesz... 🤣🤣🤣
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Oglądałaś Marti?

    https://www.cda.pl/video/16822352c3

    Nie wiem czy nie ocenzurowali po latach, Czacza Kowboj sklął ten film w WC Kwadransie.
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Tylko ciebie przestałem, twój uśmiech do szamba w jakie się wpakowałaś nic nie da niestety :)
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    "Skorumpowany, uzależniony od narkotyków i hazardu policjant z Nowego Jorku bada sprawę gwałtu młodej zakonnicy, próbując jednocześnie odnaleźć właściwą drogę życiową oraz zaznać odkupienia."

    Taki życiowy film, Nie to co "Serbski", ale też ma klimat.
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, no i co jeszcze tutaj robisz, że pilnujesz mnie jak oczadziały?

    Misja zakończona pomyślnie, wszystkich ode mnie odsunąłeś. Nie masz już nic do roboty, jak tylko zająć się klientkami... no daj spokój, bo tylko brakuje, żebyś przeze mnie na ćpanie nie miał...
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Marti, A oglądałaś "Serbski Film"? Teraz to już nieco suchar, ale jeśli nigdy, to trzeba nadrobić.
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, napisz recenzję i wstaw w publikację. Ciekawsze zawsze od wierszyczków Kaśki z kalendarza...
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Szał ataku na wszystkich, zaraz znowu popłyniesz i kolejną granicę przekroczysz, zastanów się...
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, aha i musisz mnie pilnować z tego tytułu... Rozumiem 🤣🤣🤣
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Bijesz wczorajszy rekord komentarzy?
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Daję tobie tylko pisać i pogrążać się jeszcze bardziej, chociaż już teraz wiem, że przelicytowałaś ;)
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, nudzę się po prostu, a i trochę bawi mnie misja twojego przyjaciela... i tego co mi daje... 🤣🤣🤣
  • Grafomanka pół roku temu
    Dobry człowiek... dusza człowiek. Nic tylko tulić i całować...🤣🤣🤣
  • Grafomanka pół roku temu
    Pluszaczek jeden... 🤣🤣🤣🤣
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Chyba nie wolno Ciebie przyzwyczajać do tak intensywnego odnoszenia do treści, bo jakby co, to odczujesz brak emocjonalny.
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, no właśnie i co bez was zrobię? Jeszcze w mężu z rozpaczy na nowo się zakocham... o ja nieszczęśliwa...🤣🤣🤣
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, "dusza człowiek. Nic tylko tulić i całować..."

    Miłość rdzą nie zaszłą, nie wiadomo jak u drugiej strony?
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Biedny człowiek...
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Dobrze,  że chociaż bogaty.
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Próbuj dalej przykryć występ prawdziwej ty :)
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, no, i jeszcze mnie lubi. Trzeba by go do łukaszenki na przeszkolenie wysłać, może by przestał. 🤔
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Sam zobaczy to kwestia czasu
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Trzeba, ale czy on nie pojawia się wtedy, Marti, kiedy ma przypisany przez Ciebie epizod w scenariuszu?
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, no tylko wtedy, przecież ja tak naprawdę siostra zakonna...🤣🤣🤣
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Nie wybrniesz z tego, nawet nie próbuj :)
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, pilnuj, waruj...🤣🤣🤣
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Już nie trzeba ;)
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, jakby nie trzeba było, to byś sobie poszedł... coś ci jeszcze na wątrobie leży, to widać, słychać i czuć...😂😂😂
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Nic nie leży, osiągnąłem co chciałem. PA xD
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, czy twój przyjaciel to czyta? Bo jeśli czyta, to teraz widzi, jak go pokerowo rozegrałeś... i o co tak naprawdę chodziło.

    Pluszaczek portalowy... fajne!🤣🤣🤣
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, "Full Metal Jacket".
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, teraz się trzymaj łukasznki ze wszystkich sił, nic innego ci już nie pozostaje... papatki Januszek
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Idź spać, przed tobą długa noc płaczu w poduszkę, bo tutaj się skończyłaś...
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, będę za tobą tęskniła... 🤣🤣🤣
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Przemyślenia przyjdą z czasem, dam ci czas ;)
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Pa, pa Marti, pa pa, w filmach w tym momencie komuś leci łza.
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, daj go sobie, może być ci potrzebny... pa!
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Rozdajesz czas?
  • Marek Adam Grabowski pół roku temu
    Dobry wiersz. Pozdrawiam 5 Ps. Mój komentarz jest dwieście - którymś, ale chyba pierwszym odnoszącym się do utworu?
  • Grafomanka pół roku temu
    Marku, to miał być żarcik, coś lekkiego, a zobacz, co durnie nawywijali. Pokrzywdzeni...
    Dziękuję, że Ty chociaż z odniesieniem do tekstu.
    Pozdrawiam
  • jarrosław pół roku temu
    Grafomanka przeżyłaś orgazm
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    jarrosław, Byle się nie zakochała, bo szkoda Marka.
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, ojejku... januszek się martwi...
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Tak, o Mareczka.
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Teraz się uśmiecha do szach mat. Ciekawe co dalej
  • jarrosław pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C ona we wszystkim co sie rusza jest zakochana
  • Grafomanka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C, no tak, bo normalne komentarze pisze...
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Grafomanka, Miłe, nie klnie też.
  • jarrosław pół roku temu
    Grafomanka pod ciebie sie podkłada literatko
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    jarrosław, Składa się więc z samego uczucia.
  • Marek Adam Grabowski pół roku temu
    Grafomanka Domyślałem się, że to żart na obecną sytuację portalową, ale wolałem być ostrożnym z interpretacją.
  • Marek Adam Grabowski pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C Czy to aluzja do mojej serii "Kocham Ewkę"?
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Marek Adam Grabowski Nie pisz tak do niej, bo zaraz pomyśli, że chcesz ją wyruchać ;)
  • jarrosław pół roku temu
    Marek Adam Grabowski latasz za nią?
  • jarrosław pół roku temu
    Marek Adam Grabowski bo ona ma obsesje na tym punkcie
  • Grafomanka pół roku temu
    Marek Adam Grabowski, zostaw to, bo będą robić z ciebie durnia, tylko dlatego że normalnie ze mną piszesz.
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Marek Adam Grabowski, Nie Marku, może, ale raczej nie, to tylko z troski o to, byś nie oberwała taranem miłości, taka prewencja.
  • Grafomanka pół roku temu
    łUKASZENKO MUSI WSZYSTKICH ODE MNIE ODSUNĄĆ, DOPIERO WTEDY ODETCHNIE...
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Będziemy mu uświadamiać kim jesteś naprawdę...
  • jarrosław pół roku temu
    Grafomanka ty i normalnie hahahaha
  • jarrosław pół roku temu
    Grafomanka przyczepisz się do Marka i nie odpadniesz
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, nie wątpię... staraj się więc
  • jarrosław pół roku temu
    Grafomanka mitomanka ladacznica
  • JankoBard66 pół roku temu
    W strugach smuty proza błoga
    Odleciała kozie noga
    zwierzę biedne, bez obrony
    coś się nań krew czai z strony
    lewej, prawej, któż to wie
    my tu chwalmy słowa te
    Ułożone w zgrabną prozę, może wierszowatą płozę
    może w tym poezji kapka
    a może ze mnie zwykła gapka
    Staram się ułożyć całość
    ale serce rwie zła żałość
    I przed oczyma w czarnym mirażu
    rumak pędzonym do otowartego garażu
  • Łukaszenkow pół roku temu
    żeby nie zginął

    Bezducha

    Mój Piękny Panie, który rozkochałeś w sobie Psyche do szaleństwa, popatrz na mnie, obdarz miłością jakiej jeszcze ziemia nie widziała, niech Afrodyty trafi szlag z zazdrości, a tłuste pączusie piszą gorzkie żale. Chcę być jak Helena, o którą toczyły się wojny, zniewalać, rzucać do stóp każdego wędrowca. Niech klęczą i modlą się o moje spojrzenie.

    Mój Śliczny, wyprowadź mnie z cienia, pozwól chociaż raz doświadczyć cudu zainteresowania, choćby nienawiści tłumu. Wiesz dobrze, że o niczym innym już nie marzę, na nic innego nie czekam. Tylko na tę miłość, na kosmiczny poryw serca.

    Na szał namiętności, zapomnienia. Na ogień.

    Spójrz, Boski, na moją skromność, wrażliwość i działaj, dopóki jeszcze oczy otwarte i tańczy w nich zieleń.
  • jarrosław pół roku temu
    Łukaszenkow dobrze robisz, bo taka piękna proza poetycka i taka zmysłowa nie może przepaść w czeluść
  • Szalej. pół roku temu
    Czy wy jakieś rekordy bijecie? 🤨
  • Grafomanka pół roku temu
    Nie, to tylko łukasznko chciał mi pokazać, kto tu rządzi.

    Bądź grzeczny, żeby Ciebie to nie spotkało.
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    A gdzie tam.
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Marti dała ci nakaz, a ona tu zarządza. Napisała tekst.
  • Szalej. pół roku temu
    Grafomanka ładna para kaloszy... No nic, bądź dzielna!
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Szalej., "ładna para kaloszy."

    To szpilki, oberwiesz za niewiedzę.
  • Szalej. pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C i szpilka tutaj jest!?
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Szalej. Napracowaliśmy się z Yankiem, ale psychikę Marti masz na talerzu i sam możesz zobaczyć jak traktuje ludzi, których zna latami...
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Szalej., Wczoraj była, przy wierszu. Zaś ja względem odzienia stopowego.
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Tylko o to chodziło, o zdemaskowanie jej sztuczności, co tak bardzo broni
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, przeczytałam, że jakoby zrobiłam szum, żeby Januszka upokorzyć... jesteś tak idealnie podły, że brak słów, Mistrzu!

    Ale nie zmieniaj się, takim ludziom dobrze żyć, myśl o sobie... to najważniejsze!
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Przychodzą pierwsze przemyśłenia, to cię rozsadzi od środka...
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, a co ciebie to obchodzi? Swoje zrobiłeś i przyjmij brawka i gratulacje.
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Dziękuję i żegnam ozięble
  • Grafomanka pół roku temu
    Mam nadzieję, że kiedyś zapłacisz za te wszystkie gierki, że wróci to do ciebie... tylko tyle.
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Tobie właśnie wystawiono rachunek :)
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, nie zapominaj jednak, że ty jesteś przed wystawieniem rachunku. Zło wraca i kiedyś to wszystko ciebie dopadnie. chociaż czy ludzie psychicznie chorzy mają wyrzuty sumienia, czy w ogóle mają sumienia?
    Wątpię patrząc na ciebie, a to chciałam zobaczyć. No nic, przeżyję jakoś i bez tej wiedzy...
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Mi nie trzeba wystawiać rachunku, w odpowiednim momencie się opanowałem i chcę łączyć, a nie dzielić ludzi.
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, ja ciebie znam, ich możesz jeszcze oszukać, mnie już ci się nie uda. Jednego czego chcesz, to władzy absolutnej, żeby każdy jadł ci z ręki i kto będzie, będzie miał spokój, co nie znaczy że z kloników nie będziesz dojeżdżał...
    Ale, niech ci się wiedzie...
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Nie wykręcisz się ze swoich słów, żadnymi gierkami :)
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, ale ja się z niczego nie wykręcam. Nie bój się.

    Ciesz się zwycięstwem dzisiaj. Długo ono nie potrwa, bo natury nie zmienisz i przyjdzie dzień, kiedy każdy ciebie pozna i kloniki nie pomogą... więc zamiast tu się produkować, otwieraj szampana. świętuj, bo taki dzień może już się nie powtórzyć, pajacyku!
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka przepadnij w zapomnienie
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, nie. Ja się nigdzie nie wybieram. Zapomnij!
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka To się dopiero okaże
  • Grafomanka pół roku temu
    Będę patrzyła na twoje gierki... z przyjemnością
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Może być tobie przykro, jak zobaczysz, ze wszystkich oprócz ciebie traktuję z szacunkiem
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, ale przecież ty wiesz, gdzie ja mam twój szacunek, wielokrotnie ci o tym pisałam... mnie taki leszcz jak ty w ogóle nie obchodzi. Zrozum to wreszcie...
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka produkuj się dalej :) pa
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, czyżby dotarło?
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Do ciebie na bank ;)
  • Grafomanka pół roku temu
    Łukaszenkow, pocieszaj się jak tylko potrafisz...🤣🤣🤣
  • Grafomanka pół roku temu
    A, i nie przestawaj wierzyć, że taki ważny jesteś... 🤣🤣🤣

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania