Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Bezprawie w państwie Prawa i Sprawiedliwości ( zawiera nazwy instytucji ku przestrodze )

Wkurwiłem się!!!!

Kilka miesięcy temu dostałem pismo z Alior Banku, że przejmują Skok.

Członkiem skoku byłem 15 lat temu, po czym - spłaciłem, zamknąłem i zakończyłem współpracę, ze względu na nie do końca uczciwe reguły.

 

Po dwóch tygodniach Alior napisał, że mam im zapłacić 180 zł za składki członkowskie w Skoku ( czego Skok się nie domagał, ponieważ nie byłem ich członkiem ). Napisałem odwołanie. Przesłałem kopię pisma o zamknięciu konta.

W międzyczasie zapłaciłem kurewskiemu Aliorowi około 36 zł za prowadzenie konta, które założyli mi z automatu. Narobiłem rabanu w oddziale głównym i... zamknąłem złodziejskie konto.

Wczoraj weszło mi zajęcie komornicze na konto 430 zł.

Dziś - po zajęciu dostałem pismo z Aliora z wyszczególnieniem "oplat" egzekucyjnych plus owe nieszczęsne 180 zł.

 

I chuj.

Mam teraz zakładać kurwom sprawę?

Za 600 zł?

 

Nie umrę bez tych pieniędzy, ale są ludzie, którym takie zajęcie może wyrządzić wielkie szkody.

Jest wielu żyjących od wypłaty do wypłaty.

 

Napisałem to ku przestrodze. Unikajcie tego legalnego złodzieja.

Skoki już miały za uszami. Zamienił stryjek siekierkę na kijek.

 

Jeżeli tym wpisem pomogę chociaż jednej osobie, będę szczęśliwy.

Jeżeli ktoś dostał podobne pisma, niech wpłaci te mniejsze pieniądze i zamknie u kurew konto osobiście. Szkoda Waszych ciężko zarobionych pieniędzy.

To się nadaje do telewizji.

 

Tyle.

Pozdrawiam.

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Pan Buczybór 08.06.2017
    Do Uwagi można napisać. Goście z TVN-u lubią sensacje. Na pewno to łykną.
  • Pasja 08.06.2017
    No taki Alior, reklamuje się tak pięknie. Dobrze, że ostrzegasz przed zagrożeniem. Myślę, że w sądzie też ciężko by było z nimi wygrać. Mają swoich prawników. Przed laty podobny miałam przypadek z rozwiązaniem umowy z pewną siecią telefoniczną, bo nie dostali poleconego za potwierdzeniem odbioru. Po prawie pół roku zaliczyli mi karę dwa tysiące. Ale ja miałam potwierdzenie poleconego i jakoś po paru miesiącach wreszcie dali spokój. Pozdrawiam
  • Osobnym tematem jest bankructwo SKOK Wołomin. 110 podejrzanych, ponad 2 miliardy złotych strat. Co więcej, od członków upadłej kasy żąda się zapłaty z tytułu upadłości!
    Już nie wspominając o katastrofalnym stanie polskiego wymiaru sprawiedliwości. Polskie VIP-y nigdy nie trafiają za kraty. Rzadko pojawiają się nawet na ławie oskarżonych.
    A w Stanach twórcę piramidy finansowej Bernarda Madoffa w cztery dni procesu skazali na 100 lat więzienia.
    Tymczasem Marcina Plichtę, polskiego Bernarda Madoffa, do dzisiaj nie skazano.
    Inny przykład- Warszawska Grupa Inwestycyjna, upadła w czerwcu 2006 roku(zgadnijcie, kto wtedy tworzył rząd), akt oskarżenia w tej sprawie wypłynął w grudniu 2012. Po sześciu latach.
  • Stern 09.06.2017
    Acha. To jest portal literacki.
  • riggs 09.06.2017
    Jak Cię państwo wyroluje to stań w kolejce do castingu w Polsacie. Każda droga jest dobra żeby ostrzec ludzi.
  • riggs 09.06.2017
    A od natłoku Twoich dzieł aż serwer się tnie.
  • Łapa 09.06.2017
    Ta. Co wy ludzie myślicie, że każdy z banków działa uczciwie? Nie, żaden z nich nie działa uczciciwe, są co prawda lepsze i gorsze banki, ale z ręką na sercu mogę tu napisać, że żaden bank nie działa w 100% fair. Ale co z takimi? Sam pisałeś, że kurwom sprawy nie założysz, bo co? Zapłacisz te 600 albo więcej złotych, a te kurwy wygrają łapówkami i kontaktami z zajebistymi prawnikami, jeszcze będziesz płacił duże odszkodowanie. Żyjemy na takim świecie, tu się z bankierem nie dogadasz. Piona stary i szacun za odwagę, bo taki tekst jest co najmniej kontrowersyjny. Dla niektórych złodziei (tu pewnie zostanę dojebany) mam szacunek, ale dla takich co okradają ludzi tylko po to, aby mieć więcej kasy mam zero tolerancji. Jakbym miał twarde dowody na oszustwa, to co bym zrobił? Nie poszedłbym na policję, bo z nimi dobrych układów nie mam, ale poszedłbym do bankiera-oszusta po pracy. Najpierw bym go opluł, a potem waliłbym go na pysk, bez owijania w bawełnę.
  • riggs 09.06.2017
    Dzięki, nie boję się pisać prawdy, nie boję się "pojechania" Są honorowi złodzieje, za Amber Gold (teraz po mnie pojadą) ludzi posadziłbym za bezmiar głupoty, a pomysłodawcę nominował na ministra finansów. Z takim łbem Unia byłaby zadłużona względem Polski, a nie odwrotnie. Ale to tylko takie moje... Pozdro i SLU
  • Łapa 10.06.2017
    riggs Heh, Polska i Węgry to pewnie w Unii za długo nie posiedzi. Pozdrawiam wzajemnie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania