Bezsilność

czas przemija szczęście było blisko

wolnym krokiem także odchodzę

samotny na krętej nowej drodze

dziękując dziś za nic i za to wszystko

 

zanim zginę jak patyk suchy w popiele

serca po wygaszonym już ognisku

jeszcze ciebie ujrzę w myśli błysku

nim przepadnę jak zakochany pogorzelec

 

tyle słów pozostało na kartach podartych

a milczenie rani tak bezlitośnie

ostatni kwiat zapomniał o wiośnie

czy dobry sen pamięci będzie wciąż warty

 

kiedy jak co dzień czeka na mnie posłanie

pozdrowię pająka w nocnej ciszy

chociaż pewnie tego nie usłyszy

w swoim domu na suficie ze mną zostanie

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (140)

  • betti 19.07.2019
    czas przemija szczęście było blisko
    wolnym krokiem także odchodzę - po co to także, zapychacz pod rytm jedynie
    samotny na krętej nowej drodze - samotny na drodze - ale trzeba było zapchać, prawda?
    dziękując dziś za nic i za to wszystko - tutaj też zapychaczy w bród



    zanim zginę jak patyk suchy w popiele
    serca po wygaszonym już ognisku
    jeszcze ciebie ujrzę w myśli błysku
    nim przepadnę jak zakochany pogorzelec - t




    tyle słów pozostało na kartach podartych
    a milczenie rani tak bezlitośnie
    ostatni kwiat zapomniał o wiośnie
    czy dobry sen pamięci będzie wciąż warty


    kiedy jak co dzień czeka na mnie posłanie
    pozdrowię pająka w nocnej ciszy
    chociaż pewnie tego nie usłyszy
    w swoim domu na suficie ze mną zostanie

    I tak właściwie można do końca wytykać zapychacze, tworzone na siłę pod rytm. Rym też banalny, najprostszy, pierwszy wpadający do głowy.

    Puenta bez sensu zupełnie. Pozdrowię pająka, który pewnie nie usłyszy, chociaż jest przy peelu? Jak jest, to jak może nie usłyszeć, czy to głuchy pająk?

    Ogólnie takie dyrdymały, wiadomo, że chodzi o samotność, ale jest ona ubrana w takie rekwizyty, że bardziej na śmiech niż współczucie zasługuje. Dosłowność aż boli.

    czas przemija szczęście było blisko
    wolnym krokiem także odchodzę
    samotny na krętej nowej drodze
    dziękując dziś za nic i za to wszystko


    Te wersy w kilku słowach można zmieścić. Po co to rozwlekać i dorabiać zdania do rymu?
  • Misiu M 19.07.2019
    Ciebie boli betty dosłowność
    a mnie twój brak empatii
    wylewność nazywasz zapychaniem (sic !)

    od kiedy samotność jest śmieszna
    jesteś pierwsza,ktora tak zareagowała na ten wiersz
    a czytało go naprawdę wiele osób

    nic więcej nie mam ci do powiedzenia
  • betti 19.07.2019
    Fakt, nie mam empatii do lania wody. Zapychacze są miernikiem wylewności - od kiedy?

    Samotność zawsze jest śmieszna, kiedy ubrana jak strach na wróble, a Ty właśnie tak wystroiłeś swój wiersz. Rekwizyty z okresu romantyzmu, mentalność też, a teraz XXI wiek. Zapomniałeś, przeoczyłeś...

    I nie pleć, że ludzie Ciebie czytają... może rodzina, może nawet ta poza granicami kraju, bo nikt, kto zna się choć trochę na poezji nie pochwali tych wypocin, choćbyś wyłaził ze skóry, żeby zaczarować rzeczywistość.
  • Misiu M 19.07.2019
    Za póżno betti , stanowczo za póżno
    jesteś praktycznie ostatnia,która przeczytała ten wiersz.
    --------------------------------------------------------------------------------------
    Na jednym portalu ten wiersz doczekał już ponad 500 odsłon.
    A tak poza tym to ty pleciesz i tego nie widzisz.
    Bo właśnie nawiązanie do Romantyzmu zaczarowało w tym wierszu rzeczywistość.
    Retrospekcja to częsty motyw w poezji ale ty wolisz komputery i kosmos.
    Twój wybór.
    I to byłoby na tyle.
  • betti 19.07.2019
    Nie lubię banału, a u Ciebie, to norma. Poezja rymowana, to sztuka, Ty ją do rynsztoku sprowadzasz.

    Trzeba się ogarnąć, poczytać czym się różni poezja rymowana od grafomanii. Czy to też za trudne? Lepiej płakusiać?
  • puszczyk 19.07.2019
    Bez zmian, czyli katastrofa rymostwórcza.
    Coś wymieniła Betti, to powtarzać nie będę.
    Oczywiście rytmika leży, a banał pogania banałem.
    Zgłaszam to na konkurs VII przeglądu poezji Kółka Gospodyń Wiejskich w Ruchodupkach.
    Tam jury to uznani fachowcy z kosmosu i pierwsze miejsce murowane.
    A romantycy właśnie płoną ze wstydu i oburzenia za podpinanie podobnych rzeczy do nich.
  • Misiu M 19.07.2019
    A piszcie sobie we dwoje co chcecie. Mam to gdzieś.
    Nie na was obojgu kończą się tzw. krytycy poezji. W dodatku samozwańczy.
    Bo kto by czytał takie pseudorecenzje w dodatku pisane prostackim językiem ?
    Będę się musiał tylko poważnie zastanowić czy warto tu cokolwiek jeszcze publikować.
  • puszczyk 19.07.2019
    Misiu M NIE WARTO!!!
  • Misiu M 19.07.2019
    Hej, zagalopowałaś się za daleko.
    Krytyka literacka wymaga niemniejszej wiedzy ale i umiejętności wysławiania się.
    Wylewanie pomyj na czyjś wiersz bo akurat masz zły dzień świadczy o jednym :
    nie nadajesz się na recenzenta poezji.
    W twoim przypadku potwierdza się sentencja pisarza Chestertona, który powiedział kiedyś, że krytycy to tacy,którzy ponieśli klęskę w sztuce.
    Coś w tym musi być bo poetów tak mało za to aż się roi od krytyków,recenzentów i komentatorów.
  • betti 19.07.2019
    Nie pochlebiaj sobie. Wiem na jakim to portalu masz 500 odsłon, ja na tym portalu przekroczyłam tysiące i co z tego, kiedy jak dzisiaj czytam, to aż nie wierzę, że mogłam to napisać.
    Tylko ja się rozwinęłam, a Ty stoisz w miejscu. Na dodatek bronisz tego miejsca jak niepodległości. Dlaczego? Ano dlatego, że nie potrafisz pisać inaczej niż - źle. Taki z Ciebie - poeta. We własnym mniemaniu - geniusz. Szkoda jednak, że tylko we własnym...
  • Aisak 19.07.2019
    Jest mi przykro za powyższe komentarze.
    Jest mi przykro, że można w sposób nieludzki kogoś krzywdzić słowami.

    Można napisać jeden komentarz pod utworem, ale czemu mają służyć nawarstwiające się słowa, z których wypływa jeden sens?



    Powinna być możliwość blokowania niechcianych gości pod tekstem.

    Trochę oczyściłaby się atmosfera na portalu.
  • Misiu M 19.07.2019
    Jestem za Aisak -bo bezkarność tylko prowokuje do coraz brutalniejszych ataków.
  • Misiu M 19.07.2019
    Nigdy nie mówiłem ,że jestem geniuszem.
    Nie wmawiaj mi dziecka w brzuch.
  • Aisak 19.07.2019
    To do mnie?
  • betti 19.07.2019
    To dlaczego bronisz rękami i nogami - grafomanii? Jesteś tyle lat na portalach i niczego się nie nauczyłeś, dlaczego?
    Wszyscy Ci piszą, że to jest słabe, a Ty co robisz? Wszędzie się kłócisz o coś, co jest potępiane przez ludzi, którzy chociaż trochę się znają... Tak chcesz się rozwijać?

    Napisałam Ci, co jest źle, a Ty co? Oburzony, bo brak zachwytu, a nad czym tu się zachwycać, jak lepiej piszą dzieciaki z podstawówki. Życzę ogarnięcia.
  • Misiu M 19.07.2019
    betti oducz się cholery jednego
    NIGDY NIE PISZ WSZYSCY -wypowiadanie się za innych jest conajmniej niegrzeczne
    PISZ ZA SIEBIE I TYLKO ZA SIEBIE
  • Misiu M 19.07.2019
    betti OBURZA MNIE NIE TWÓJ BRAK ZACHWYTU TYLKO ZERO EMPATII
    nie wypaczaj i nie przekręcaj moich wypowiedzi
  • betti 19.07.2019
    Misiek co ma piernik do wiatraka?

    Ja Ci piszę, co jest źle, a Ty mi o empatii... to mam z litości pisać, że jest dobrze, bo Ty upośledzony, czy jak?
  • puszczyk 19.07.2019
    betti Nio :)))
  • Misiu M 19.07.2019
    do betti Aisak,ty jesteś w porządku.
  • Aisak 19.07.2019
    Nie jestem w porządku. Daję wkręcać się w przepychankę z tą dwójką i zawsze kończy się na inwektywach. Kiedyś mnie to ogromnie bawiło. Teraz mnie nudzi i trochę boli.

    Bo kurczę, ile można?
  • betti 19.07.2019
    Pani Kasiu, proszę mi powiedzieć, ile można czytać, kiepskie rymowanki? I z jakich to powodów nie można napisać, że są kiepskie. Ja też zaczynałam, jak każdy - od grafomanii - ale człowiek się przecież rozwija. Czyta, myśli...
  • Misiu M 19.07.2019
    Może czas to zgłosić -przecież tak nie wolno traktować drugiego człowieka.
  • Misiu M 19.07.2019
    betti To się rozwijaj i szanuj innych .
  • Aisak 19.07.2019
    Szanowna Pani,
    Proszę przyjąć ze zrozumieniem, że nie każdemu po równo dano.
    I nie każdy, w domyśle autor, aplikuje do Poety Roku.
    Osoby zalogowane na tym, czy też innym portalu, osoby dorosłe, mające domy, rodziny, obowiązki służbowe, mają czasami pragnienie napisania, co ich cieszy, boli, oburza, ekscytuje, podnieca, denerwuje...
    Może komuś, kto tylko czyta przypadną słowa autora do serca i powie: o, tak właśnie myślę, ale nie potrafię wyrazić tego słowami, wiesz to mi się podob, bo czuję podobnie.
    Wie Pani, jakie to miłe uczucie, że ktoś zupełnie nam obcy, mieszkający c km od nas myśli i czuje podobnie.

    Jeśli nie czujemy podobnie, to musimy z taką lubością to podkreślać? Po kilka razy? Po co?
    Jest Pani bezwzględna w swoich ocenach i bardzo mi się to nie podoba.

    Może po drugiej stronie jest były motocyklista?
    Przykuty do wózka, opuszczony przez przyjaciół o Pani wraz z Pani kolegą napiszą okropne komentarze temu chłopcu, to jest po prostu niewybaczalne.
  • Aisak 19.07.2019
    Szanowna Pani,
    Proszę o wyrozumiałe komentarze dla laików.
    Mniej agresji i presji.


    Z poważaniem
    K.
  • betti 19.07.2019
    Pani Kasiu, nie obchodzi mnie, kto jest po drugiej stronie - oceniam wiersz, nie Autora. Dopiero, kiedy Autor pozwala sobie na wycieczki osobiste w moim kierunku, odpowiadam tym samym. Proszę to sprawdzić.
  • Aisak 19.07.2019
    Proszę Pani, na dzisiaj wystarczy.
    Przepraszam, ale jestem zmęczona i trochę znużona.

    Pan Misiu M ma schowany wspaniały tautogram. Proszę przeczytać i docenić.
    Jeśli Pani potrafi...

    Tymczasem.
  • Misiu M 19.07.2019
    Pani Aisak -chyba jesteśmy oboje jak dwa misie co wpadły do ula pelnego szerszeni ;-)
  • Aisak 20.07.2019
    Misiu M, być może Panie Misiu.
    Pozdrawiam :)
  • Misiu M 19.07.2019
    Nie wiem tylko betti czy to co piszesz to jest bezinteresowna zawiść
    czy głupia zazdrość ?
    Bo znam doskonale opinie o moich wierszach, które pisalem 4 lata temu i teraz.
    Znowu się spóżniłaś betti. O całe cztery lata.
    Bo to ty się nie rozwijasz -zawsze kąsasz nawet jak nie masz racji.
    Jakaś awersja do ludzi, którzy nic ci nie zrobili złego.
    Czytam komenty do ciebie tutaj.
    Ludzie cię nie za bardzo lubią ale ja im się nie dziwię.
  • betti 19.07.2019
    Misiek, chyba oszalałeś? Ja mam być zazdrosna o te pożal się boże - rymowanki? Toż już Pani Kasia lepsze pisała, o ile mnie pamięć nie myli. U niej wystarczyło troszeczkę poprawić, u Ciebie - trzeba wszystko. Banał goni banał.
  • Misiu M 19.07.2019
    A czy twoje białe wiersze są takie wspaniałe ?
    ZACZNIJ OD SIEBIE
  • betti 19.07.2019
    A co Ty możesz o tym wiedzieć, jak taka poezja jest Ci obca? Kiedy jej nawet nie rozumiesz... Ty wiesz, co to jest metafora?
  • Misiu M 19.07.2019
    Oczywiście, że wiem.
    Za kogo ty mnie uważasz ?
  • Misiu M 19.07.2019
    Czytam mnóstwo codziennie białej poezji.
    Sam też napisałem trochę takich wierszy.
    Ale czy ja nazywam takie wiersze gniotami albo grafomanią ?
    Tolerancji zero empatii zero
    i ty mówisz,że się rozwinęłaś.
    W czym ?
  • betti 19.07.2019
    Jeżeli znajdziesz u mnie źle napisany wiersz i pokażesz mi błędy, to Ci podziękuję - rozumiesz?
  • Misiu M 19.07.2019
    Nie ma wierszy złych tak samo jak idealnych bo nie ma takiego, który spodoba się każdemu.
  • Misiu M 19.07.2019
    Ja przez te lata na portalach zauważyłem pewną prawidłowość.
    Im ktoś sam pisze nie za dobrze tym więcej krytykuje innych.
    Taka bezinteresowna zawiść.
    Na przykład:
    jest wiersz rymowany i nowy autor na portalu.
    Nieważna treść.
    Sprawdzamy rytm , jeśli jest to czepiamy się rymów.
    Jak są rymy wyszukane to piszemy o zapychakach.
    Jak nie ma waty to wyszukujemy rekwizyty.
    Na siłę szukamy dziury w całym aby komuś dowalić.
    A zajmij się jeden z drugim swoimi wierszami.
    Do ugotowania zupy wystarczy jedna kucharka.
  • betti 19.07.2019
    Skoro tak jest, to czymś to świadczy, prawda? Czy wobec tego, trzeba z uporem maniaka stać przy swoim idiotycznym zdaniu, czy nie lepiej zacząć pisać dobrze, albo przynajmniej postarać się lepiej. Za trudne?
  • Misiu M 19.07.2019
    betti Idiotyczne jest skupianie się na czyimś tekście po amatorsku bez całej wiedzy o literaturze i kreowanie się na super komentatora a nie skupianie na własnej twórczości.
  • Misiu M 19.07.2019
    A największa maniera to przerabianie czyjegoś tekstu.
    I autor ma się potem pod tym podpisać ?
    Pod tekstem,z którego prawie nic nie zostało z jego zamyslu ?
  • Misiu M 19.07.2019
    A najbardziej nie cierpię -jak grupka dwóch -trzech osób krzyczy : WSZYSCY CI MÓWIĘ,ŻE TO GNIOT...
    wszyscy ? trzy albo dwie osoby ?
  • betti 19.07.2019
    Gdybyś napisał. Nie potrafię lepiej, ale chcę pisać, bo to pasja, odeszłabym już dawno. Ponieważ jednak powołujesz się na jakieś międzynarodowe bzdety, udowadniam Ci bezsensowność tych twierdzeń.

    Tu są młodzi ludzie, zależy mi, żeby pisali dobrze, nie pozwolę, żebyś grafomanią mieszał im w głowach. Nie ma nic prostszego niż napisać takie wierszyki jak Ty, ale to nie znaczy, że trzeba je pisać.
  • Misiu M 19.07.2019
    Krytykować zawsze jest łatwiej niż samemu napisać coś dobrego ale krytykować też trzeba umieć.
  • betti 19.07.2019
    Mylisz krytykę z chwaleniem. Chwalenie - tak, krytyka - nie.

    Nigdy nie będziesz pisał lepiej, ale to nie mój problem. Będę się przyglądała.
  • Misiu M 19.07.2019
    Co tak cię bolą te międzynarodowe znajomości ?
    cały czas o tym mówisz ?
    Uczysz młodych zawiści a to jest jeszcze gorsze od nieudanego wiersza.
    Nie napiszę : nie potrafię lepiej tylko : taki mam styl i nie życzę sobie wycierania buzi moimi wierszami.
  • betti 19.07.2019
    Znowu zmiana tematu, bo nie leży?

    Międzynarodowe bzdety.
    Jeżeli boisz się krytyki - nie wystawiaj, na portalach zawsze się ocenia. Kiedy publikujesz wiersz należy do czytelnika - nie wiedziałeś?
  • Misiu M 19.07.2019
    betti do czytelnika ale nie do krytykanta.
    ty nie lubisz pochwał ?
  • betti 19.07.2019
    Do czego mi pochwały? Kiedy ktoś zada sobie trud wniknięcia w mój tekst i znajdzie jakieś mankamenty, pokaże mi je - mogę być tylko wdzięczna i na takich czytelnikach mi zależy.
  • Misiu M 19.07.2019
    betti Ktoś kto nie lubi w ogóle pochwał jest chyba chory,
    ja masochistą psychicznym nigdy nie byłem.
  • Misiu M 19.07.2019
    zresztą czytałem twoje reakcje na krytyczne wpisy
    aniołkiem to ty nie jesteś
  • betti 19.07.2019
    Kiedy krytyka nie znajduje potwierdzenia - tak, bo ja już nie głupia gąska. A kiedy głupia gąska, daje mi rady od czapy, to wyśmiewam. Logiczne chyba.
  • Misiu M 19.07.2019
    betti to się nie zachowuj jak oskubana stara gęś...
  • Misiu M 19.07.2019
    Krytyka -tak ale nie krytykanctwo.
    Krytykantów na portalach są tłumy a krytyków na palach można zliczyć
  • Misiu M 19.07.2019
    I nigdy nie mów nigdy. Tak się nie życzy koledze po piórze.
  • Misiu M 19.07.2019
    Kończę bo szkoda mi czasu na rozmowę z kimś,kto nie stara się mnie zrozumieć.
    pa betti !
  • Misiu M 19.07.2019
    Jakbyś była w porządku to bym cię zapoznał z tymi osobami.
    Może opublikowaliby twoje wiersze w miedzynarodowym tomie ?
    Ale widzę, że na to nie zasługujesz.
  • betti 19.07.2019
    Już mi to proponowałeś... mam Ci powtórzyć, gdzie sobie możesz wsadzić tę propozycję?
  • Misiu M 19.07.2019
    pa betti
  • Misiu M 19.07.2019
    nic tak mnie nie oburza jak wulgarna kobieta
  • betti 19.07.2019
    Też to pisałeś... Misiek, jakiś Ty głupi... Pa.
  • Misiu M 19.07.2019
    Pani Aisak ci napisała co o tym myśli ?
    jak groch o ścianę
    żegnam
  • Misiu M 19.07.2019
    repetitio mater studiorum
    ale widać na tobie to nie działa
  • Depresantka 20.07.2019
    Podoba mi się :)
  • Misiu M 20.07.2019
    bardzo dziękuję -jedno słowo a tak miło zachęca do pisania
  • puszczyk 20.07.2019
    Jakie piękne :) Zachęciłem?
    Własnie tylko o to ci chodzi.
    Nie o rzetelną ocenę.
  • Misiu M 20.07.2019
    Nie chce mi się z tobą gadać. I zejdź mi z oczu prowokatorze.
  • puszczyk 20.07.2019
    Cudne to, misiaczku... :)))
    Pisz, pisz, pisz...
  • Aisak 20.07.2019
    piszczyk, to potrafi być miły tylko dla panów... :(
  • Misiu M 20.07.2019
    Niech sobie pisze.Chory człowiek i w dodatku nieuleczalnie.Wiem to od jego kolegi bo przyjaciół już nie ma.
  • puszczyk 20.07.2019
    Misiu M Ale pisać umie, a to literacki portal, więc raczej ciebe tu nie powinno być :)
  • Aisak 20.07.2019
    Misiu M po prostu nie daj się prowokować. Chyba, że lubisz czasem powojować szabelką z Biedronki, to śmiało :)
  • puszczyk 20.07.2019
    Aisak Misiu, bądź twardy!
  • Aisak 20.07.2019
    puszczyk do kogo piszesz?
    Zdecyduj się.
  • Misiu M 20.07.2019
    Aisak A po co mam rozmawiać z tym zdzieciniałym gościem ? Myśli,że mu puszczę podobną wiązankę ?
    Ja nigdy nie zniżam się w rozmowie do poziomu mojego adwersarza. Dlatego niech sobie pisze co chce.
    Wczoraj co prawda podjąłem temat,a że nic nie dociera nie będę się pani Kasiu powtarzał.
  • Misiu M 20.07.2019
    Aisak mówiłem pani Kasiu, to chory człowiek. Szkoda czasu.
  • puszczyk 20.07.2019
    Misiu M Nareszcie spacyfikowałem?
    W końcu będę miał spokój :)))
    To juz w spokoju możesz płodzić swoje gnioty za aprobatą ekspertów.
    I kocham swoją chorobę, bo ją znam.
    Ty swojej nie widzisz, dlatego jesteś biedny.
  • puszczyk 20.07.2019
    Cześć :)))
  • Misiu M 20.07.2019
    puszczyk cześć i nie zapomnij o lekach.
  • puszczyk 20.07.2019
    Misiu M Pyszne są :)
    Pół tabletki na wiadro wody.
    Ty łyknij od pan Kasi patentex.
    W sam raz dla takich tuzów poezji i prozy.
  • Aisak 20.07.2019
    Misiu M mądra decyzja. Gratuluję rozwagi.
    Tylko nie byłabym pewna, czy puszczyk odpuści i nie skusi się, by ocenić kolejny pana tekst.
    Proszę naostrzyć ołówki w razie czego :)
  • puszczyk 20.07.2019
    Aisak Misiu zniknie z okolic puszczyka i możecie się spokojnie napawać własnymi doznaniami poetyckimi :)
    Jakie talenty - takie doznania będą.
  • Misiu M 20.07.2019
    Aisak idę obejrzeć film na kanale KINO POLSKA
    o niebo ciekawszy niż rozmowa z piszczykiem puszczykowskim
    dobranoc pani Kasiu
  • Aisak 20.07.2019
    puszczyk, doznań może być wiele i na wielu płaszczyznach. Młodszy, zdrowszy, milszy, empatyczny i ma słodki nick.
    No, co ja zrobię, jak nic nie zrobię...
  • Aisak 20.07.2019
    Misiu M dobranoc
  • puszczyk 20.07.2019
    Aisak Nic nie musisz robić.
    Będzie wam dobrze, bo poziom ten sam.
    I zdecydowanie wolę białą damę, niż jakieś kobiece popłuczyny po kisielu.
  • Aisak 20.07.2019
    puszczyk tak, tak. Tak sobie wmawiaj.
  • puszczyk 20.07.2019
    Uwielbiam cię, a-siku :)
  • Aisak 20.07.2019
    Bez wzajemności pyszczysiu.
  • puszczyk 20.07.2019
    Idę się poryczeć.
    Ee nie, przecież te krosty...
  • Aisak 20.07.2019
    Ech, puszczyk, pobawiłabym się z tobą, ale po pierwsze, to portal literacki, a po drugie masz już swoją ukochaną, która na ciebie czeka.
    Jak jej było? Aaaa, Biała Dama.
    Baw się miło. Zatem.
  • Misiu M 20.07.2019
    Nie rozumiem za co można kochać takiego kapłona ?
  • puszczyk 20.07.2019
    Misiu M Za urok i talent.
    Ty nic z tych rzeczy nie masz.
  • Misiu M 20.07.2019
    puszczyk Fakt, w poniżaniu ludzi z uśmiechem hieny nikt ci nie dorówna.
  • Aisak 20.07.2019
    Misiu M tego pana kocha jedynie Biała Dama. A on ciągle wymyka się z jej zimnych ramion. Nieczuły drań...
  • puszczyk 20.07.2019
    Misiu M Uroczy to uśmiech, a nie taka ponura, nadęta gęba jak twoja.
  • puszczyk 20.07.2019
    Aisak Kochają takich, a nie krostowate zjawiska z lochów intelektu.
  • Aisak 20.07.2019
    puszczyk xD
  • Misiu M 20.07.2019
    Aisak bo taki typ jak puszczykowaty nie potrafi kochać...
    On tak ma -podnieca go nienawiść do wszystkiego co ludzkie
    a te jego wierszyki to albo jakieś stare pisane przed chorobą.
    Albo ktoś mu je pisze...
    albo biedaczyna cierpi na rozszczepienie osobowości bardzo trudne do leczenia.
  • puszczyk 20.07.2019
    Misiu M Jeszcze mnie zaczepiacie?
    Casus tu jest, ale eksperckiego bufona z beztalenciem w tle.
    No i ludziem najpierw trzeba być, aby oceniać, czy kocham, co ludzkie.
    Nie możesz się biedaku pogodzić jak piszę? I uważaj, bo zaczynasz się ocierać o pomówienie.
  • akwamen 20.07.2019
    puchacz co tak słabo? prostatka wciąz dokucza? hi, hi ty i pisanie... hi, hi bazgroły rodem z szafy hi, hi sam se pochwali, parę kont założy i udaje krytyka hi, hi puchacz jagodka hi, hi fajnie sie nazwał jagodzianka jeden hi, hi
  • Aisak 20.07.2019
    Misiu M proszę Pana, puszczyk jest jak Hiv, da się z tym żyć przestrzegając pewne normy higieny (psychicznej).

    Życzę ZDROWIA.
  • puszczyk 20.07.2019
    Aisak Jest!
    Będę jeszcze długo :)))
  • Aisak 20.07.2019
    no, nie wiem przyjdzie AIDS i znikniesz xD
  • puszczyk 20.07.2019
    Aisak Jak widzę twój nick, to już mam wstrząs anafilaktyczny, to co mi adidasa życzysz?
    Posiedź, to może dasz radę. xD
  • Aisak 20.07.2019
    puszczyk, więc jakieś uczucia w tobie wzbudzam. Przykro mi, że ty we mnie żadnych.

    Czuj Czuj Czuwaj
    Przy grobie Nieznanego Poety...
  • akwamen 20.07.2019
    Aisak puchacz albo jagódka, cholera wi kim on jest, ma kompleks niedocenionego wierszoklety grafomanka z małym dyrdy coś tam hi, hi
  • puszczyk 20.07.2019
    Aisak Jasne, podziwu, bo rzadko się spotyka tak beznadziejny przypadek.
    Ten grób, to gdzieś koło grobu uchniętej krosteczki?
  • akwamen 20.07.2019
    puchacz vel jagódko jak tam te twe leki, opowiadaj ! hi, hi
  • Aisak 20.07.2019
    puszczyk dobra Jagoda weź się już uspokój. I nie pisz do mnie.
    Pliiiiiis!
  • puszczyk 20.07.2019
    Aisak Przecież i ja o nic innego nie proszę.
  • Aisak 20.07.2019
    puszczyk Aaa, czyli jesteśmy w domu.
    Ok!
  • puszczyk 20.07.2019
    dzięki krosteczko :)
  • Angela 20.07.2019
    Tak Was sobie czytam i zaczęłam się zastanawiać, czy Wam łopatek z tej piaskownicy nie zabrać, bo sobie krzywdę
    zrobić możecie. W oczka piasku nasypać, albo po łbie dać : / Dramat.
  • Misiu M 20.07.2019
    Tak Angelo, masz rację casus puszczyka to faktycznie dramat.
  • Angela 20.07.2019
    Misiu Szanowny, całe te słowne przepychanki są jak z przedszkola i za cholerę nie wiem
    czemu mają służyć. No chyba, że to sport taki, ale fajnej by się zapasy w błocie oglądało : )
  • akwamen 20.07.2019
    Angela dobry wieczór, Piękna :)
  • Angela 20.07.2019
    akwamen dobry? No nie wiem, nie chcą zapasów w błocie : (
  • akwamen 20.07.2019
    Angela wolą szambo, a później smierdzą, ich wybór hi, hi w blotku nie mają co pokazać a do szamba malo kto podchodzi to ich cielsk obrzydłych nie zobaczy nikt i tylko brechtają sobie śmisznie hi, hi
    Co u Ciebie, Pani?
  • Angela 20.07.2019
    akwamen nic ciekawego, nad bajorkiem byłam i słonkiem się spaliłam, ale to chyba nie było to,
    w którym przeważnie Ty rezydujesz, Rozglądałam się, ale w szuwarach cisza i tylko kaczki ; )
  • akwamen 20.07.2019
    Angela byłem i widziałem, śmialości, aby oblicze swe nędzne pokazać, zabrakło.... ;(
  • Angela 20.07.2019
    akwamen oj tam, wszak mówiłam nie raz, że bez strachy ukazać się możesz. Nie zlęknę się
    z całą pewnością, gorzej, że odwrotnie być by mogło. Tedy czmychniesz w szuwary i tylem Cię
    widziała : /
  • akwamen 20.07.2019
    Angela onieśmielasz mnie, Pani...
  • Angela 20.07.2019
    akwamen bardziej na miejscu byłoby "przerażasz"
  • akwamen 20.07.2019
    Angela wiem, co mówię :)
  • Angela 20.07.2019
    akwamen napisać, że bredzisz, byłoby nieładnie, chyba...
  • akwamen 20.07.2019
    Angela pisz, co uważasz! Przyjmę wszystko....
  • Kastor 21.07.2019
    akwamen won kurduplu he he he z opowi hi hi hi małpo człekokształtna hu hu hu, wskocz do klozetu i zamknij za sobą właz he he he
  • Aisak 20.07.2019
    A będą "sceny"?
  • akwamen 20.07.2019
    sceny to robi betta w koronkowej, czarnej bieliźnie hi, hi
  • Angela 20.07.2019
    Nie, ja nie mam czarnych koronek : (
  • betti 20.07.2019
    To sobie kup!
  • Aisak 20.07.2019
    Angela pożycz od pani Elżbiety :)
  • Angela 20.07.2019
    betti pomyślę, ale narazie tylko skóra i lateks : D
  • Angela 20.07.2019
    Aisak zdecydowanie nie chcę, Weź mnie tak nie strasz : /
  • akwamen 20.07.2019
    Aisak Elżbiety to stare koronki hi, hi
  • Angela 20.07.2019
    akwamen mgiełka lawendy i naftaliny?
  • akwamen 20.07.2019
    Angela zapewne, zapewne, kobity w wieku betti kochają się w tych specyfikach
  • Aisak 20.07.2019
    Bawcie się dalej. Mnie tutaj nie ma :]

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania