Wyznania dla niewiernej

Wcześniejszy wiersz usunięto. Oceny i komentarze zamieszczone poniżej tyczą się wcześniejszego wiersza.

 

11.01.16

Na spokojny sen, by być bliżej Ciebie i siebie, by nie siedzieć samotnie w czterech ścianach nie swojego domu.

By ukoić nerwy, by łatwiej łapać oddech w oddali słysząc nawoływania wilka.

By ufać bardziej, wiedząc, że niepewność spowija kolejny wschód słońca i by spowolnić czas, który mknie niestabilnie do kolejnego jego zachodu.

Kochać Cię, to jak zadawać sobie ból ostrzem, które już dawno straciło swoją wartość. Nienawidzić Cię, to zatracić część siebie, którą budowaliśmy wspólnie od dawna. Oddalać się od Ciebie jest niewykonalnym, bo nie można oddalić się od Ciebie, kiedy w jednym ciele zawarłaś nasze dusze.

Wstając podajesz mi rękę. Dlaczego godzisz się wspólnie ulegać grawitacji, kiedy to ja się potykam.

Dziś na powitanie patrzę w Twą stronę z grymasem, ale Tobie to nie przeszkadza, bo wiesz jak kocham Ciebie.

Otul przyjemne w ramionach, by zaświadczyć i pokazać innym jak jesteśmy samotni w byciu razem. Pokaż, że nie oddamy siebie dla uciechy cielesnej i nietrwałej, pozostawiającej piętno niezrozumienia.

Ciężko jest prosić innych o więcej niż formalności, gdy na mnie patrzysz. Czuję Twoją obecność. Wiem, że tu jesteś, bo zawsze jesteś ze mną. Albowiem mną jesteś, choć ja nie jestem Tobą.

Ostatnie strzępki energii rozdzielam na drobne, by choć trochę dogonić ludzkiego ideału, a Ty odgarniasz mi włosy z czoła, policzki zatrzymujesz w uścisku Twoich zimnych, smukłych dłoni i patrząc przez oczy w głąb mnie, wciąż powtarzasz, że kochasz moją duszę.

Nie pamiętam życia bez Ciebie, bo bez ciebie nie było życia. I choć mówisz "proszę'', Twoje słowo jest niezaprzeczalne i ostateczne, bo nie ma nikogo i nic ponad Ciebie, póki Ty jesteś ze mną.

Bo kocham Ciebie szczerze, a gdy Cię nie widzę, upominam się za Tobą dyskretnie.

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 15

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Sky300 13.05.2015
    Czy nie lepiej by było "I zginąć powinno" aby nie powtarzać? Daję 5. Wspaniale prawdziwy :)
  • KarolaKorman 13.05.2015
    To taka twoja myśl nocna, ciekawa 4 :)
  • Grilu 13.05.2015
    Faktycznie doszło do powtórzenia i możliwe, że tak by było lepiej. Dziękuje za komentarze :)
  • W ostatnim wersie, zmienił bym musi na powinno, jak napisała Sky300.
  • KainaBref 13.05.2015
    nie znam się ni u na wierszach, ale jak coś się rymuje to zazwyczaj zwracam na to uwagę. Sugestia Sky300 jest trafna. Niezłe.
  • Ktokolwiek 13.05.2015
    strasznie krótko, spróbuj może rozwinąć tą myśl xD spostrzeżenie trafne, ale jakoś to do mnie nie przemówiło xD to tylko taka sugestia, ale spróbuj, tak jak mówię coś tutaj dopisać :D zostwię 3 i czekam na więcej
  • NataliaO 13.05.2015
    no, szkoda, ze takie maleństwo ale spoko, treść bardzo mądra; 4:)
  • Anonim 13.05.2015
    wszystko co piękne jest głupie?
    wszystko co głupie musi zginąć?
    Dość ryzykowne tezy
    Codzienne doświadczenie mówi mi , że wcale tak nie jest
  • Grilu 13.05.2015
    Każdy z nas ma inne doświadczenia i kazdy inaczej interpretuje powyższy tekst. Oczywiście szanuję twoje zdanie. Cos dłuższego może później, ale raczej nie rozwinę "beztroski"
  • Angela 13.05.2015
    Troszkę za krótkie, ot taka wolna myśl.
  • Neli 14.05.2015
    w 4 linijkach tekstu nie powinno znaleźć się powtórzenie, ale cóż :D Dla mnie to za mało, więc bez oceny ;)
  • zaamotana 14.05.2015
    mało , ale na temat i nie wymaga komentarza :) sama prawda :) daje 4 za te powtórzenia :)
  • Grilu 14.05.2015
    Wiecie, że te powtórzenia mi się podobają i mi tu pasują (taki gust xd), oczywiście to moje zdanie i nie znaczy to, że uważam to za poprawne :P W najbliższym czasie dodam opowiadanie za które dostałam dość wysoką ocenę i chciałabym poznać waszą opinię na jego temat. ;)
  • ukaszeq 23.05.2015
    Prawdziwy.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania