,

,

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • ausek 24.10.2015
    Piękny wiersz i taki osobisty. :) 5
  • KarolaKorman 25.10.2015
    Pięknie, aż na koniec poczułam jak ciarki przeszły mi po plecach, 5 :)
  • JEGO^zołza 25.10.2015
    Dziękuję bardzo.
  • Senezaki 25.10.2015
    Ja tam jestem przeczulona na punkcie wielkich liter, więc wiesz XD Daję 4.
  • anonimus 25.10.2015
    Co za glupota dawac 4 za brak wielkich liter w tekscie gdzie nie ma ich po prostu. To nie blad chyba a zamysl. Ale czytam rozne kom na opowi i jednak powszechne jest zanizanie ocen nie wedlug tresci a idzimisie cenzora.
  • hariin 25.10.2015
    W pewnych momentach Twój wiersz zdawał mi się być nieco przerysowany, ale to pewnie dlatego, że nie za bardzo znam się na liryce i średnio ją lubię. Ogólnie ładnie. Szczególnie końcówka mi się spodobała. Zostawiam 4 :)
  • JEGO^zołza 25.10.2015
    Dziękuję.
  • Rasia 07.11.2015
    Mam pozapisywanych wiele linków zaległych opowiadań/wierszy. Kiedy otworzyłam jeden z nich, bez spoglądania na nick wiedziałam, że jest twojego autorstwa :) Znów powiem, że nie przepadam za tym brakiem przecinków, małymi literami itd, ale jednak jest to swego rodzaju wizytówka. Zostawiam 4, bo czasem tekst zdawał mi się niezbyt rytmiczny. Podoba mi się jednak pomysł, utożsamiam się podmiotem :)
  • JEGO^zołza 09.11.2015
    Dziękuję.I cieszę się, że jakoś jestem rozpoznawalna:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania