Tekst wycofany

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • D4wid 12.04.2018
    Wszystko mi się podoba poza ostatnią strofą, według mnie nie pasuje do całości. Zbyt jasna.
  • Anonim 17.04.2018
    Dzięki D4wid :-) Poprawię, bo to o czym piszesz stanowi powód do myślenia i zmain...
    Pozdrawiam, i dziękuję za odwiedzinki :-)
  • Nachszon 12.04.2018
    A tu mam małe „ale”. Gdyby rozłożyć ostatnią zwrotkę (bo rozumiem, że słowem to wszystko zrobię, o czym mowa), to wtedy byłoby:
    słowem zadam cios
    (słowem) uzdrowię lekarstwem
    (słowem) nadam ton
    (słowem) rozpocznę rozdział
    I moje „ale” dotyczy „(słowem) uzdrowię lekarstwem” - albo słowem uzdrowię albo lekarstwem. Lub załatwić to porównaniem: „uzdrowię jak lekarstwem” albo krótko: „uzdrowię”
    Ale to tylko moje "ale", a wiersz, bardzo ładny zresztą, jest Twój i zrobisz co zechcesz:)
  • Anonim 17.04.2018
    Witaj Nachszon :-) Masz rację,ostatnia zwrotka jest do dopracowania, zgodnie z Twoją sugestią i dzięki za tą podpowiedź ! :-) Bardzo cenna dla jakości tego utworu !
    Pozdrawiam i dziękuję za przemiłe odwiedziny ! ;-)
  • Skryty 14.04.2018
    Kolejny dobry wiersz! Zgadzam się z Nachszonem. Pozdrawiam!
  • Anonim 17.04.2018
    Dzięki Skryty :-) Twoja wizyta i zarazem potwierdzenie Nachszona świadczy o dużej profesce w temacie poezji i serdecznie za to dziękuję ! :-)
  • Pasja 16.04.2018
    Słowa są jak nasiona. Poddatne na grunt potrafią zaowocować, ale też potrafią zaboleć.

    jeden liść zielony na dużym drzewie
    pośród wielu żółtych... ładne i daję do myślenia.
    Pozdrawiam
  • Anonim 17.04.2018
    Wielkie dzięki pasja ! :-) Wybrałaś bardzo ładny fragment, który rzeczywiście rzuca dużo światła na nasze dotychczasowe postrzeganie świata i ludzi...
    Dziękuję za wizytę i serdecznie pozdrawiam !

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania