.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (28)

  • Bożena Joanna 07.08.2018
    W tym wierszu jest coś nieuchwytnego, co przyciągnęło moją uwagę. Przeczytałam trzy razy. Na sprawach technicznych się nie znam, ale końcówka zawiera cenną refleksję czy autor pamiętnika dotrze do ukrywanych wiadomości czy da radę je zrozumieć. Serdeczne pozdrowienia!
  • Artbook 07.08.2018
    W rzeczy samej :-) Podoba mi się Twoja interpretacja, w pewnym stopniu rozszyfrowałaś zamiary autora ;-) Cieszę się, że zmusiłem do większej uwagi, to dla mnie to duża pochwała, za którą serdecznie dziękuje! Pozdrawiam i dzięki za rzeczowy kometarz.

    ps.można jeszcze "pogmerać" w tym wierszu ;-)
  • Canulas 07.08.2018
    "ogrzana w mroźne dni
    światłem za dnia" - nie razi dubel dni?
    Gdyby tak samo: światłem?

    Cóż mogę powiedzieć. Ciężko skomponować coś tak płynnie, bez użycia interpunkcji, więc kompozycyjnie bajka. Co do przekazu, to dla mnie za późno. Mniemam jednak pół-węchem", że poziom zachowany. A że zwykle bywa on wysoki, ocena moze być jedna (ale nie: jeden)
    Ciao.
  • Artbook 07.08.2018
    Can, że tak sobie pozwolę w skrócie, bardzo trafnie o utworze, co bardzo mnie cieszy, a i podpowiedzi niczego sobie i chętnie skorzystam ;-) Dzięki za wizytę i obiektywne oko. Postaram się jeszcze cóś zmienić na potrzeby tego tekstu, aby zabrzmiał jak trzeba ;-) Serdecznie pozdrawiam!

    ps.masz dobre wyczucie bez względu na prozę czy poezję i to jest fajne :-) Dzięki!
  • Aisak 07.08.2018
    Zamieniłabym tytuł.

    Poza tym mam wojenne skojarzenia.
    I rodzinne tajemnice.

    W dalekiej rodzinie po siódmej wodzie kisielowej był taki przypadek, że Mąż nie wracał z wojny, choć ta się skończyła.
    Więc Żona przygruchała sobie narzeczonego, a wtem, tadaaaa, zjawił się Mąż.
    I co?
    I żyli w trójkącie.
    Ale tylko kilka lat.
    Nie pamiętam, co było dalej.
    Były dzieci z tej geometrii.
    Taki lajf.

    Właśnie takie skojarzenia mam z twoim wierszem, Artbook'u.
    Tajemnice i zagadki.
  • Artbook 08.08.2018
    Jaki tytuł proponujesz? Szczerze.
  • Aisak 08.08.2018
    Mniej naprowadzający.

    Tajemnica starego dębu
    Patetyczne?
    Ale na pewno nic związanego z kopertą.

    Kiedyś listy były przewiązywane wstążkami, może by coś w tym kierunku?

    Jesteś mądry, coś wymyślisz.
  • Aisak 08.08.2018
    :)))
  • Artbook 08.08.2018
    Coż za inteligentna i pełna wdzięku odpowiedź ;-) No ładnie, ok postaram się sprowadzić tytuł do mniej oczywistego...;-)
  • Aisak 08.08.2018
    Jak coś mi wpadnie do głowy, to napiszę.
    Teraz idę spać, bo o piątej kur na zapiać :)
  • Artbook 08.08.2018
    Spox, dzieki Aisak :-)
  • betti 08.08.2018
    Tytuł do niczego... widziałeś czarne łzy?
  • Artbook 08.08.2018
    Może być? ;-) Że tak jeszcze zapytam, nim głowę do poduszki przyłożę ;-D
  • betti 08.08.2018
    O niebo lepiej, jutro go przeczytam i zostawię ślad. Pozdrawiam.
  • Artbook 08.08.2018
    :-)
  • Aisak 08.08.2018
    Nie podoba mi się.
    Tytuł lipa :(
    Przepraszanko.
  • Artbook 08.08.2018
    Spoko Aisak ;-)Ten tytuł w zasadzie od poczatku chodził mi po głowie, ale nie powiem, "Biała koerta" w pierwszym rzucie być może nazwiązywała do prostoty, ale czasmi tak trzeba. No nic, nie będę już kręcił, bo obecny tytuł też wpisuje się w treść i zamysł tego wiersza. Pozdrawiam :-)
  • Aisak 08.08.2018
    Artbook, oczywiście, rozumiem.
    :)
  • Justyska 08.08.2018
    Wielką tajemnicę skrywa ta koperta. Ciekawy wiersz, któremu tajemniczości dodaje użycie konkretnego imienia. Ciekawy pomysł i piękne wykonanie.
    Pozdrawiam 5
  • Artbook 15.08.2018
    Justyska, przepraszam, że tak późno, ale bardzo dziękuje :-) Rzeczywiście, w zamyśle pisałem o tajemnicy ubranej w równie tajemnicze słowa ;-) Koperta zawsze skrywa coś, co chcemy zobaczyć i poznać...
    Dzięki za komentarz i wizytę pozdrawiam :-)
  • betti 08.08.2018
    Pamiętniki przechowuje się jak największy skarb, szczególnie te łzami zamykane... fajnie to napisałeś, ciekawie.
  • Artbook 15.08.2018
    Dziękuje betti za szczery i miły komentarz :-)
  • betti 15.08.2018
    Artbook przecież wiesz, że ja nie piszę miłych komentarzy. Zawsze tylko szczere...
  • Artbook 15.08.2018
    Ok, niech będą z Tobą pani, szczere ;-D Nie, no jasne, wiesz, że Cię cenię! :-) Za każde słowo...
  • Ozar 08.08.2018
    Kurde podoba mi się. Nie oceniam technicznie, ale piszę jak zwykle tak jak to czuje, a tu jest ogromny ładunek energii i to wyczuwam. A do tego tajemnica która tylko powiększa wrażenie. Dla mnie 5 za odczucia!.
  • Artbook 15.08.2018
    Ozar, to dla mnie wielki pozytyw, że zajrzałeś i przeczytałeś :-) Co więcej, utwór został odebrany przez Ciebie na plus, za co wielkie dzięki :-) Dziękuję za wizytę i komentarz :-)
  • Aisak 10.08.2018
    Wczoraj się połapałam, że twój wiersz, Artbook'u, jest idealny na Bitwy.
    Może się skusisz i staniesz w szranki?
    Dawaj Dariusza Diariusza na bój!
    Proszę się nie krygować, tylko prośbę moją uszanować :)
  • Artbook 15.08.2018
    Aisak, z podziękowaniem, za tak miły komentarz :-) Nie myślałem tak pozytywnie o Twojej propozycji...
    Ty to w ogóle mnie rozczulasz swoimi komentarzami, ale bardzo pozytywnie ;-) Pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania