.

 

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Interpunkcja to chyba nawet gorsza niż moja, a myslalem, że to jest niemożliwe :)
    Plus w tym, że przeczytałem do końca, czyli nie jest aż tak zle. Robisz strasznie wiele powtórzeń i budujesz zdania tak, że czasami cieżko załapać o co biega.
    Podoba mi się za to zakończenie, nie interpunkcja tam, ale , gdyby dopracować do tego przesłania, które zawarłeś w ostatnich zdaniach resztę tekstu, mogłoby być kawałek naprawdę dobrego tekstu.
    Pozostawiam bez oceny.
    Pozdrawiam
  • @utor 14.01.2019
    Dzięki za komentarz :-) Fajnie, że zajrzałeś i zwróciłeś moją uwagę na pewne mankamenty. No i trza się do roboty wziąć i poprawić to i owo ;-) Ogólnie tekst w moim pierwszym zamyśle miał być o czymś innym, ale "odbiłem" w inną stronę. Dobrze, że zakończenie się podoba.
    Pozdrawiam!
  • Namei 14.01.2019
    A mi tam się podobało. Dam Ci za to piąteczkę, bo tak:)
  • @utor 15.01.2019
    Dzięks :-) Jak się spodobało, to już dla mnie bardzo dużo. A ocena tylko mnie uskrzydliła ;-)
  • Basileus 15.01.2019
    Może to przez późną godzinę, ale zupełnie tego tekstu nie czuję. Nie składa mi się to jakoś w głowie. Nie oceniam, może wrócę tu jutro i wtedy ogarnę o co chocho tu.
  • @utor 15.01.2019
    Rozumiem, może tak być. Tekst balansuje między napięciem, nie dosłownością i tajemnicą. Jakoś tak.Może to taki "irracjonalizm literacki" ;-) Fajnie, ze wpadłeś i pozostawiłeś swój kom.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania