.

.

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 22

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Kaiks 13.05.2015
    ZMUSIŁAŚ MNIE ŻEBY DAĆ 5
  • wolfie 13.05.2015
    Rozdziałem tego raczej nazwać nie można. Akcja pędzi, nie ma żadnych opisów, są tylko suche dialogi. Na Twoim miejscu napisałabym to od początku i postarała się bardziej rozbudować opowiadanie. Dwójka.
  • Kamelia 13.05.2015
    Pomysł dość...banalny-.Wybrana.....Nawet opowiadanie dotyczące często poruszanego tematu może być ciekawe, jesli autor "ładnie" to napisze, ale tutaj mogę dać jedynie dwa. Nie podobało mi się , jak zaczęłaś, ani właściwie nic. Czy musze koniecznie od razu wiedzieć, jak wygląda? Za szybko chciałaś wszystko przedstawić.Dialogi-Też nie były jakieś ekstra. Pierwsze co dziewczyna robi, słysząc ,jak wilk mówi, jest: Co?Umiesz mówić?Niemożliwe!-????Dla mnie nie brzmiało to zbyt naturalnie. Reszta dialogów także. To twoja praca, ale na twoim miejscu(tak jak napisała wolfie) zaczęłabym wszystko od początku.
  • KainaBref 13.05.2015
    zgadzam się z Wolfie i Kamelia, banalne, nie zaciekawiło, proste błędy mające wpływ na sens: usłyszała wycie wilka, a potem, że słyszy odgłosy ( liczba mnoga sugeruje, że wiele głosów ), takie niby pierdoły, a jednak mają wpływ na odbiór. Jakbym spotkała gadającego wilka to raczej zatkałoby mnie, a nie ochoczo poszłabym za nim. I zastanawiałbym się co ja właściwie piłam? Masz możliwość poprawy to korzystaj.
  • NataliaO 13.05.2015
    ciekawie i ładnie napisane; 4:)
  • Prue 13.05.2015
    Po części zgadzam się z każdym powyżej. Przydało by się więcej opisów, nawet jeśli to początek to można było dodać coś więcej. Dam 2
  • Ktokolwiek 13.05.2015
    zgadzam się z Prue, powinno być trochę więcej... opowiadania w tym opowiadaniu :D króciutkie, ale zachęcające :) chętnie poczytam, co dalej, tylko dodaj więcej treści :D na razie 3
  • Sky300 13.05.2015
    Zapowiada się ciekawie, pamiętaj o opisach żeby akcja w danym miejscu rozgrywała się dłużej. :D Na razie daję 4 i czekam na więcej.
  • Kate2004 16.05.2015
    Jestem ciekawa dalszej historii, ale za mało opisów i akcja przebiega bardzo szybko :) ( na razie 3 )
  • princess 17.05.2015
    Gdzie opisy? Opowiadanie byłoby ciekawsze, gdybyś wprowadziła właśnie opisy, np. tej imprezy. Historia jest ciekawa i to nawet bardzo :) Daję 4 :)
  • Alistair 12.11.2015
    Banał, zero buildupu, smsowy styl, brak opisów. Temat, tak powszechny, że każdy może mieć jakiś pomysł, więc się nie czepiam. Co do reszty, cóż specem od fantasy nie jestem, ale brakuje trj iskry zainteresowania, brzmi to tak jakby nawet bohaterowie mieli gdzieś akcję. Ode mnie naprawdę marne 2
  • comboometga 12.11.2015
    Yyy ;_; Za szybko, nie potrafię na razie znaleźć sensu i...no. 2, niestety ;c Powinnaś nad tym na spokojnie popracować i usiąść od nowa, naprawdę : )
  • MiyuDarkenwoods 12.11.2015
    Prawdopodobnie masz jakiś pomysł, ale kiepsko to spisalas. Zgadzam się z innymi ze brakuje tutaj charakterystycznych opisie, chyba że chciałaś stworzyć wiersz, bo troche tak mi to brzmi przez urywane szybko zdania. Daje 3 i czekam dalej.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania