Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Bierz mnie całą

Kochał bym cię tu i teraz.

Daj mi odrobinę swojego kobiecego ciepła.

Oddaj się w moje ramiona.

Będę brał i brał od rana do wieczora.

Oddaj się bliskości...

Ciemność doda Ci odwagi,

Zrzucisz wstydu swe kajdany.

Oddaj ciało, oddaj duszę,

Ja zniweczę twe katusze.

Zostań tu do końca świata!

Jak się kocha miłość wraca.

Miłość jedna i jedyna.

Tylko moja twa świątynią.

Godnie umrę w twych ramionach

Ofiarę z siebie za ciebie oddam.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • betti 29.09.2017
    Jesteś erotomanką?
  • Pytający 29.09.2017
    Betti, "Jesteś erotomanką?" - to ma być komentarz na Twoim (wysokim) poziomie?
  • betti 29.09.2017
    Pytający zapytałam, bo Baśka w każdym wierszu osiąga orgazm. Chyba mogę zapytać?
  • Baśka 29.09.2017
    Nie interesuje mnie twoja opinia betti, ani żadna inna. Wstawiłam tu swoje teksty by mieć je wszystkie w jednym miejscu i je poprawiać kiedy najdzie mnie ochota. Nie wiedziałam, że poziom akurat tego serwisu jest, aż tak niski. Będąc na spotkaniu z moim wydawcą na pewno podzielę się z nim komentarzami z tego forum. :) mam nadzieje, że administrator szybko usunie moje konto bo błędem jest tracenie czasu na czytanie głupich komentarzy czasem całkiem bez sensu.
  • Neurotyk 29.09.2017
    Wydawcą tego wiersza? I pozostałych?

    Basiu. Basiu, pocałuje Cię w czółko. Jestem wydawcą - wydam Ci to pięknie, jak zapłacisz 1500 zł kosztów za 40 sztuk tomiku :)
  • betti 29.09.2017
    Baśka, zejdź na ziemię, bo w tych obłokach wyglądasz komicznie... Ty masz elementarne braki. Naucz się pisać.
  • Nuncjusz 29.09.2017
    o matko :) ale dziadostwo
    Powodzenia w karierze Profesjonalistko! XDDD
  • Neurotyk 29.09.2017
    Nuncjusz, zachowujesz się jak typowa Betti. Tak ganić autorów, tak z nich szydzić, żadnych rad, żadnych profesjonalnych opinii, uważasz, że jesteś jakimś guru poezji, co za bezczelność, żadnej meteorytyki, wszystko wiesz najlepiej.
  • Nuncjusz 29.09.2017
    Neurotyk a w dupie to mam :) i tak jestem Guru!
  • betti 29.09.2017
    Nuncjusz ja Ci oznajmuję, że Basia jest studentką filologii polskiej, więc nie pozwalaj sobie, bo dogląduje tego wydawca.
    Trzeba jej raczej podziękować, że wystawuje te cudne wiersze na takim słabym portalu.
  • Nuncjusz 29.09.2017
    Ok :) Dziękuję Basiu, że zaszczyciłaś swą boską obecnością nasz przaśne progi! W ramach rekompensaty, posypię sobie głowe popiołem i na klęczkach udam się w pielgrzymkę do Twojego Wydawcy
  • Baśka 29.09.2017
    betti Nie wszystko co piszę jest super wow. Wcześniej już mówiłam ci, że mam tylko kilka doskonałych prac, które do czegokolwiek się nadają. chcesz mnie czegoś uczyć to wyłóż to porządnie, a nie komentując bez sensu nie moją twórczość, a bez przerwy moją osobę. Portal jest słaby bo nic mądrego się stąd nie wnioskuje, tylko kłótnie i docinki między sobą.
  • betti 29.09.2017
    Baśka, a gdzie masz te doskonałe prace? Chętnie zobaczę i podzielę się wrażeniami.
  • riggs 30.09.2017
    Nuncjusz :)))))))))))))))))))))))0
  • Baśka przyjmij krytykę, bo nie jest dobrze. Jeśli sie będziesz tylko zacietrzewiać to nie zrobisz żadnego nawet najmniejszego kroku do przodu. Życzę ci dobrze. Pozdrawiam
  • riggs 30.09.2017
    yes yes yes - słabiej, ale na przekór betti 5555555. bo mogę i chcę orgazmy mieć
  • Oj Riggs :) no mozna oczywiście dawać 5 przeciwko Betti, ale przynajmniej daj Baśce wskazówki co i najlepiej jak, choćby z grubsza mozna poprawić. Bo dziewczyna naprawdę uwierzy, że każdy niepochlebny kom to tylko złośliwość. Mozesz dać parę dobrych wskazówek, bo masz o tym pojecie. Tylko czy Basia, Baśka ich oczekuje?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania