Literkowa Bitwa na Prozę 'Moja mała historia '

Pustynia to moje miejsce na której zostawiłam swoje serce tak daleko od ciebie nie wiedząc nawet że coś może się wydarzyć , że spotka mnie coś miłego .

-Wszystko by było dobrze gdyby nie słońce tak mocno grzało, a ja leżałam sobie dla mnie to jak pustynia na , której nic nie ma tylko suchy piasek ani żywej duszy wokoło .Myśląc tak sobie wygodnie leżałam , jak można długo w takiej ciszy wytrzymać , ale jak spojrzeć z innej strony to nawet by to odpowiadało bo nikt ci nie mówi co masz robić jak dalej żyć .

-Choć powiem że mi jest dobrze .Spokój jaki panuje daje mi wiele czasu do przemyśleń życiowych .Wygodny leżak słońce i ja i jest wszelka wygoda .Starałam się jakoś zabić ten czas by może szybciej minął , a może by nie nudziło mi się .Aby zabić czas jakaś ciekawa książka przy której bym dobrze się czuła czyli jakaś romantyczna .I tak znalazłam odpowiedni tytuł i dobrze się zaczynała .Nie myślałam że dobra , jednak mnie zaintrygowała . Taka że łzy płynęły mi po policzkach tylko chusteczek mi zbrakło ale nie istotna sprawa jak może być podczas czytania tak interesującej książki .

-Historia dwóch osób para on i ona .Bardzo się kochali tylko gdyby to ,że nagle on umarł i została sama .Przyjaciółki bardzo ją wspierały w tych trudnych chwilach starały się nie zostawiać jej samej .Nie spodziewała się jednej rzeczy że ukochany zostawi dla niej 10 kopert na każdy miesiąc .Dostawała je regularnie czytała ,były to wskazówki jak ma dalej żyć by nigdy nie była smutna i sama .

- Każdy z nich był inny wyjątkowy ,a jednak czytała lecz nie bardzo chciała postępować tak jak jej ukochany napisał .

Długa historia ale dość piękna romantyczna jak dla mnie super się czyta .

Czytając nie spodziewałam się że do mnie ktoś przyjdzie , niespodziewany gość , a jednak koleżanka mnie odwiedziła no i miłe zaskoczenie mogłam się oderwać od książki choć nie było to zbyt proste .Tak wciągnęła mnie historia oczu nie mogłam oderwać .

Życie jest bardzo zaskakujące nawet w książkach .No a teraz miła chwila i małe ploteczki z koleżanką .Trochę się rozgadałyśmy przy kawie i coś słodkim .

Czasem nie mamy czasu na spotkania pracujemy i każda z nas ma jakieś obowiązki które na nas spoczywają , staramy się nadrabiać .

-Nie daleko siebie mieszkamy nie mamy problemu by do siebie nie zajrzeć .Są chwile że jak mamy jakiś problem dużo rozmawiamy i czasem doradzamy sobie jak mamy robić dalej .To jest taka mała moja historia nie miałam teraz zbyt dużo czasu by napisać więcej praca mnie goniła .No cóż mówią że to samo życie .

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Neurotyk 27.09.2017
    To na LBnProza?
  • detektyw prawdy 27.09.2017
    masakryczne bledy.
  • Skoiastel 27.09.2017
    Olaboga D:
    to już nawet te spacje przy kropkach i przecinkach mogłyby nie straszyć. Jakby autor wymachiwał środkowym palcem w stronę czytelnika, serio.
  • Okropny 27.09.2017
    W suumie
  • Dzięki za zmianę tytułu, piegusek07 :)

    Nie zapomnij zgłosić opowiadania linkiem, na forum, tutaj: http://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-proze-linki-do-w934/
  • piegusek07 27.09.2017
    nie ma problemu pozdrawiam
  • Canulas 27.09.2017
    Przeczytałem. Wszak głosując, wypada znać wszystkie dzieła. Masz jeszcze czas, by troszę podciągnąć samą interpunkcję, czy coś. Czy inne "Coś".
    Pozdrawiam.
  • Dobrze by było, gdyby np po bitwie ktoś wskazał błędy, bo podejrzewam, że pigusek musi być w błogiej nieświadomości swojego powiedzmy, pisania. Mówię, żeby na przyszłość już procentowało. Jest słabo, że nawet ja to widzę.
    Pigusek skorzystaj z rady Canulasa, są programy komputerowe, czy coś.... pozdrawiam
  • piegusek07 27.09.2017
    Maurycy Lesniewski ok dziękuję za podpowiedz pozdrawiam
  • piegusek07 27.09.2017
    dziękuję
  • Pasja 27.09.2017
    Pustynia to twoja planeta na której zgubiłeś serce. Do głosowania możesz jeszcze poprawić trochę. Pozdrawiam
  • piegusek07 27.09.2017
    dziękuję bardzo
  • Adam T 28.09.2017
    Piegusko, miałem nie pisać, ale przez szacunek do Ciebie coś Ci powiem. Twoje wiersze mają swój klimat, świat słów, w którym się pewnie poruszasz.
    Proza nie jest Twoim światem.
    Pozdrawiam.
  • Zapraszamy na Forum do zagłosowania na najlepsze opowiadanie zgłoszone do I LBnP
  • Pan Buczybór 06.10.2017
    O, "Proza nie jest Twoim światem" - jakże trafne określenie panie Adam. Bym mógł błędy wskazać i w ogóle, mógłbym powiedzieć, że pisanie liczb cyframi to ciężki grzech i Bożu się obrazi, ale tak jakoś mi się nie chce. Spytam tylko: Gdzie jest Mars? Niby metaforyczna marsjańska pustynia, ale trochę za mało jak dla mnie. Pozdro.
  • piegusek07 06.10.2017
    dziękuję za komentarz pozdrawiam
  • KarolaKorman 07.10.2017
    Ja też nie wyczułam wyprawy na Marsa ani awarii w kosmosie :(

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania