Biust za oknem→Dekaos Dondi

Małgorzata była blondynką, o ogorzałej blond fryzurze. Często brudziła się przecierem pomidorowym oraz lubiła wystawiać biust za parapet, na wysokim parterze. Wszyscy o tym wiedzieli i widzieli. Najbardziej chciał widzieć Jasiu, który się w niej zabujał do upadłego. Mama córce codziennie powtarzała, że za często się brudzi i jeszcze wyniknie z tego jakieś nieszczęście. A ona na to nic. Jasiu kiedyś przyszedł pod okno, by znowu popatrzeć. Zapragnął jej ofiarować kwiaty. To znaczy włożyć póki co w rowek, między to co wystawało i wyznać miłość. Małgorzata akurat wyjadała szproty z puszki i się pobrudziła w to miejsce, ale bukietu dosięgnąć nie mogła, chociaż wydłużyła kibić, w kierunku wiązki flory na dole. Jasiu w niecierpliwości nieprzyzwoitej, molestował ją nagabywaniem, że ma się bardziej wychylić w przód. Ona powiedziała z ogonem szproty wystającym z ust, że już więcej nie może, bo za ciężki ma tyłek z tyłu i ją przeważa w kierunku lampy na suficie. Ale po chwili mogła i wypadła. Przy okazji walnęła głową i rybą o płytkę chodnika. Jasiu aż podskoczył na podnieconych seksualnie butach, gdyż się przestraszył dźwięku stuknięcia. Może by ją uratowano, ale wszyscy myśleli, że to przecier czerwony pobrudził sukienkę rozwartą a ona leży do wyschnięcia. Natomiast Jasiu był roztropnym i nie lubił jak coś się marnuje. Wyjadł szprotki z parapetu i niecałą z Małgorzaty a kwiaty trzymał w wodzie i gdy przyszedł czas, to zaniósł na grób z którego już nic nie zwisało oraz śledzia i poszedł szukać innych okien, z których wystawał biust.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • kigja 02.03.2020
    :)
  • cos_ci_opowiem 02.03.2020
    xD dobre.
  • Berkas 02.03.2020
    ?
  • Pasja 04.03.2020
    Pewnie Marok?
  • Szpilka 09.03.2020
    Straszna puenta, zupełnie nie znam tego stylu pisania, zatem nawet zgadywać nie mogę ?
  • Anonim 09.03.2020
    Szpilka?
  • Dekaos Dondi 10.03.2020
    Znowu... hmm... Marok?
  • Pasja 11.03.2020
    No i pudło? Dobry kamuflaż
  • Szpilka 11.03.2020
    Niesamowite, ale się zakamuflował ?
  • Berkas 11.03.2020
    Pięknie, nie wpadłbym. ?
  • Tu napisałem coś w stylu→Damiana:)
  • Dekaos Dondi 11.03.2020
    Tu napisałem coś w stylu→Damiana:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania