XXX

XXX

Średnia ocena: 2.4  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (46)

  • Something 13.08.2019
    Niebywała historia. Silnie moczopędna.
  • Bogumił 13.08.2019
    Nie wydaje ci się ciekawa? Jutro wybieram się do Kwidzyna, żeby obejrzeć to miejsce.
  • Something 13.08.2019
    Bogumił Jedź. I gwarantuje, te cuda nie były wynikiem jej "poświęcenia".
  • Bogumił 13.08.2019
    Something przekonam się na miejscu. Mam już gęsią skórkę, bo jutro rano tam będę.
  • Halmar 13.08.2019
    Mię dręczy następująca kwestia: co na jej decyzję powiedział mąż i dzieci?
    Mrożąca krew w żyłach historia...
  • Bogumił 13.08.2019
    Ośmioro dzieci zabiła zaraza, przeżyło zaledwie jedno. Wtedy chyba mąż już nie żył, Gdy miała kilkanaście lat została wydana za gdańskiego rzemieślnika, starszego o dwadzieścia lat. To wówczas była norma. Dorota odziedziczyła po nim majątek. Mogła sobie żyć, jako bogata mieszczka, mimo to wybrała inną drogę. A decyzje rzeczywiście mrożąca krew w żyłach.
  • Halmar 13.08.2019
    Bogumił bo już się bałam, że dzieci zostawiła :(
  • Bogumił 13.08.2019
    Halmar jedno, w miarę dorosłe.
  • Ant 13.08.2019
    To bardzo egoistyczne z jej strony. Czy to był jakiś objaw choroby?
  • Bogumił 13.08.2019
    Co w tym egoistycznego, to jedyne dziecko, nie pamiętam czy córka, czy syn już chyba dorosło, mąż nie żył, więc decydowała tylko o sobie.
  • Ant 13.08.2019
    Bogumił Nie wiem, ale dla mnie samobójstwo to zawsze egoizm
  • Bogumił 13.08.2019
    Ant To nie było samobójstwo, ona po prostu w tej celi zmarła naturalnie, modląc się, słuchając mszy świętych. Jedzenie miała.
  • Bogumił 13.08.2019
    Ant Być może miała jakąś chorobę, czuła się słabo, zgłaszając się do czegoś takiego, i wiedziała, że tak czy owak długo już nie pociągnie. Ale to tylko moje domysły.
  • Mruk 13.08.2019
    Jakaś choroba umysłowa ją toczyła. Dziś zamknęli by ją, ale w Tworkach. Swoją drogą, musiało z tego okienka capić, kał, mocz, pot, menstruacja, pewnie zmarła na jakąś zarazę z brudu.
  • Bogumił 13.08.2019
    Na temat warunków sanitarnych niewiele wiadomo, pewnie miała jakieś wiadereczko. Kiedyś jeszcze nawet za komuny, takie warunki były w więzieniach. Dzis dopiero budują cele z toaletami.
  • Ant 13.08.2019
    Ktoś kto dobrowolnie chce umrzeć w cierpieniu raczej nie reprezentuje zdrowego podejścia do życia ;)
  • Bogumił 13.08.2019
    Ant dla Boga to zrobiła
  • refluks 13.08.2019
    Bogumił Nie wątpię. Niektórzy tak Boga kochają, że miłości im już brakuje dla ludzi i zwierząt
  • Bogumił 13.08.2019
    refluks a kogo miała kochać? Poszła za swoimi dziećmi. A jednemu zostawiła majątek i pewnie nie chciała mu być ciężarem.
  • akwamen 13.08.2019
    Bogumił kochać dziecko,, wnuki, sieroty, ubogich. Mogla pomagać, wspierać, a nie umierać. Co Bogu milsze bezsensowna śmierć jednego człowieka, czy pomaganie, ulżenie w cierpieniu wielu innym?
  • Bogumił 13.08.2019
    akwamen opiszę ci to jak wrócę bo nie mam komputera
  • betti 13.08.2019
    Pochowała ośmioro dzieci... jednemu zostawiła wszystko z dóbr doczesnych. Nie sądzę, że była chora.
  • Bogumił 13.08.2019
    Ja też tak nie uważam żeby była chora. Jest sporo info w internecie na ten temat, ale jutro przekonam się na miejscu jak tam było naprawdę.
  • betti 13.08.2019
    Bogumił opowiesz, prawda? Jestem ciekawa, chociaż się domyślam, ale potwierdzenie byłoby mile widziane.
  • Ant 13.08.2019
    Zdrowa osoba nie robi czegoś takiego. Zawsze trzeba mieć na uwadze to, że minęło dużo czasu od tego wydarzenia. Wiele zapewne dopowiedziano. Nie bez powodu historia przetrwała do dzisiaj, a okrzyknięto ją mianem "błogosławionej".
  • Bogumił 13.08.2019
    betti oczywiście że opowiem
  • Bogumił 13.08.2019
    Ant dowiem się na miejscu jak to było
  • Tomasz Bordo 13.08.2019
    *Something 41 min. temu
    To tak - Bordo to debil. Życzę mu dożywotniego bana, na każdym, jebanym serwisie. Gdzieś mam to, czy mamy do czynienia z prowokacją. On mi działa na nerwy. Jest upośledzony umysłowo.

    Bogumił - ludu...

    Aisak 10 min. temu
    Limeryk na fapującego Bogusia

    Boguś to stara dewota
    Z księżmi tańcuje foxtrota
    W kącie fapie
    Głośno sapie
    Ta nasza biedna sierota

    Hahahaha*
  • Tomasz Bordo 13.08.2019
    *Something godzinę temu
    I tym kontem trzeba się zająć? Dobrze, jak sobie życzysz* (taką groźbę napisała u mnie w komentarzach)
  • jolka_ka 13.08.2019
    Tomasz Bordo Po co tym śmiecisz? Jezu, macie wątek do wzajemnych przepychanek, a Ty nie masz 10 lat, żeby ze wszystkim latać do Bogumiła. Ileż można. Broń się sam, jeśli już Cię ktoś obraża.
  • Bogumił 13.08.2019
    jolka_ka a nie dziwi cię Jolu ze zupełnie nieszkodliwy temat Tomka o filmie Patryka Vegi wisiał pięć minut zgłoszony bodajże przez Canu a to świństwo ile już godzin funkcjonuje? Dlaczego Tomek ma bronić się sam wobec osób ordynarnych. On nie zrobił nic złego.
  • Something 13.08.2019
    Bogumił On jest ogólnie biedny i ułomny. Ciemiężony przez złych ludzi, z czeluści internetu.
  • Bogumił 13.08.2019
    Something to jest forum literackie a nie ring bokserski
  • jolka_ka 13.08.2019
    Bogumił Nie wiem, kto kogo zgłosił i co było usunięte, wiem tylko że admin działa wybiórczo. Nie moja sprawa też czy jego teksty wiszą pięć minut, czy dziesięć. Wiem tylko, że takie latanie z każdą oblegą czy wyzwiskiem pod inne utwory jest zwyczajnie głupie. I nikt by go nie obrażał, gdyby przestał spamować.
  • Bogumił 13.08.2019
    jolka_ka ja wyjeżdżam będzie misiał radzić sam
  • Tomasz Bordo 13.08.2019
    Something przed chwilą
    Tomku, niedługo koniec Twojej kariery. :)

    Napisała mi właśnie takie coś!!!
  • Bogumił 13.08.2019
    pierniczy farmazony
  • Ozar 13.08.2019
    Ciekawa historia. Takich dziwnych opowieści zawsze słucham, albo je czytam z ciekawością. 5
  • Bogumił 13.08.2019
    Dawno już o niej słyszałem jutro jadę naocznie to obejrzeć. Intrygująca historia. Tam jest też fajny zamek bikupów pomezańskich.
  • Ozar 13.08.2019
    Bogumił To opisz to bardziej dokładnie, chętnie poczytam.!
  • Bogumił 13.08.2019
    Ozar jak wrócę pewien rys rzuciła Bożena poniżej
  • Bożena Joanna 13.08.2019
    Pamiętam tę opowieść z Kwidzynia, zwiedzała katedrę i zamek. Polecam wycieczkę na wieżę zamkową, jest to duża atrakcja, gdyż do wieży idzie się tam dość długim przejściem, potem rozciąga się piękny widok. Umiejscowienie tej wieży nie pośrodku zamku, stanowi o oryginalności budowli, Z tego co pamiętam bł. Dorota wyszła za mąż z posłuszeństwa rodzinie. Ona sama chciała poświęcić się służbie bożej, ale rodzina była innego zdania. Schodki są drewniane i trzeba bardzo uważać. Może już je odremontowano, szłam w górę z grupą dzieci, tylko najodważniejsze dotrwały do końca. Opiekuni mieli sporo problemów, gdyż niektóre dzieciaki dostawały ataku szału i w połowie drogi trzeba było je znosić na dół. Najdzielniejsi byli tak dumni, że długo opowiadali strachliwym, co stracili. Przyjemnej wycieczki. Serdecznie pozdrawiam!
  • Bogumił 13.08.2019
    Dzięki już się nie mogę doczekać
  • Tomasz Bordo 13.08.2019
    Pewnie te dzieciaki uważają że fajniejsze jest granie w fortnite i oglądanie kruszwila
  • Angela 13.08.2019
    Tomasz Bordo Kruszwil od dawna niemodny, teraz dzieciarnia kamerzystę woli oglądać.
  • Bożena Joanna 13.08.2019
    Tomasz Bordo Nie sądzę, nigdy nie pokonywały takiej ilości schodów, bały się ciemności, niektóre nigdy nie przebywały na takiej wysokości. Miało to miejsce zanim pojawił się boom na gry komputerowe. Pozdrowienia!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania