2. Błysk i Grzmot – tylna okładka

Nazywam się Lilianna Błysk. Mam dziewiętnaście lat. Nie mam domu, ani rodziny. Mieszkam w hali piętnastej wraz z trzystoma innymi osobami. Pracuję jako kucharka. Codziennie budzę się rano, tylko po to, by nakarmić głodnych towarzyszy. Po trzęsieniu ziemi z całego naszego narodu ocalała jedynie garstka. Powinnam czuć się szczęściarą. Nadal mam dar ofiarowany mi przez rodziców.

 

Żyję...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • AtamanRozhovorny 10.02.2020
    Mocne... Dłuższy komentarz wydaje mi się tutaj zbędny :)
  • Kocwiaczek 10.02.2020
    Witam cię serdecznie i dziękuję za pozytywną opinię :) jednocześnie nieśmiało zapraszam do dalszej lektury. Pozdrowienia!
  • AtamanRozhovorny 10.02.2020
    Kocwiaczek oczywiście chętnie przeczytam :D
  • Berkas 21.03.2020
    No chciałem zerknąć czy mogę Cię kojarzyć, ale przyszłaś po moim czasowym wyjściu.
    Mocy tekst, niby prosty, ale poruszający.
  • Kocwiaczek 22.03.2020
    Oj, witam Cię u mnie serdecznie. To tylko okładka. Ale powieść jest cała udostępniona. Poprawki w toku. Niemniej zapraszam.
  • Berkas 22.03.2020
    Brzmi zachęcająco ta tylna okładka.
  • Kocwiaczek 22.03.2020
    Berkas i o to chodziło:) dziękuję za dobre słowo.
  • Berkas 22.03.2020
    Kocwiaczek postaram się zajrzeć do powieści.
  • Kocwiaczek 22.03.2020
    Berkas zapraszam:)
  • Ozar 22.03.2020
    Ciekawy początek, bo w kilku zdaniach przekazałeś mnóstwo wiadomości. To zachęca do dalszego czytania. 5 za pomysł.
  • Kocwiaczek 22.03.2020
    Dziękuję:) A do czytania jak najbardziej zapraszam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania