-

 

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (28)

  • Kapelusznik 08.06.2019
    XD

    touché
  • yanko wojownik 08.06.2019
    Dzięki - żarty tylko, bo sobie takie...:)
  • Anonim 08.06.2019
    :)
    Zwróciłbym uwagę tylko na błędy ortograficzne i literówkę.
  • yanko wojownik 08.06.2019
    Już poprawiam - jeden widzę - wielkie dzięki za wskazanie, no i przeczyt:)
  • Anonim 08.06.2019
    Polaka - z dużej
    w Boga - z dużej, bo o tego Boga chodzi
    po mył strzale - chyba literówka
  • yanko wojownik 08.06.2019
    Antoni Grycuk, Aha dzięki - tylko literówkę poprawiłem, bo reszty nie wiedziałem :)
  • Bogumił 08.06.2019
    Janko, nie zwracam uwagę na błędy. Dziękuję, to już piętnasty tekst na opowi. Jesteś wielki. A propos tematu, kopulacja w odbytach to obrzydliwa sprawa. Dożyjemy czasów prędzej niż myślisz, że ponownie trafi na listę chorób. Tak jak faszyzm przeminie promocja pedalstwa szybciej niż myślisz. A iskra wyjdzie z Polski. Na Polsce ideologia połamie sobie zęby. Bo coraz więcej ludzi o skłonnościach homoseksualnych twierdzi że nie życzy sobie takich promocji jak dzisiejszy marsz. To właśnie działa na ich niekorzyść. Oni chcą żyć jak dawniej, gdy się o nich niewiele mówiło. A dziś zostali wciągnięci na lewackie sztandary jak dawniej robotnicy i chłopi.
  • yanko wojownik 08.06.2019
    Bogumile - żyję na prowincji, nawet miasta pobliskie, to też są małe, czasem jestem w dużych. Telewizji nie oglądam, bo nie chce mi się, wiadomości również nie, na serwisy info nie wchodzę - nie wiem co tam się dzisiaj gdzie odbyło - ja trzeźwiałem.
    Test piętnasty? - nie wiem co to.
    Dzięki za wizytę, a była już nadzieja na inne pisanie u Ciebie - chwilowa:)




    .
  • "...Kopulacje w odbytach to obrzydliwa sprawa"- Ale wiesz chyba, że homoseksualiści współżyją na różne sposoby? Natomiast zgadzam się z tobą, że większość gejów i lesbijek dystansuję się od LGBT. Niektórzy żyją nawet w abstynencji jak Sokrates.
  • "...Kopulacje w odbytach to obrzydliwa sprawa"- Ale wiesz chyba, że homoseksualiści współżyją na różne sposoby? Natomiast zgadzam się z tobą, że większość gejów i lesbijek dystansuję się od LGBT. Niektórzy żyją nawet w abstynencji jak Sokrates.
  • yanko wojownik 08.06.2019
    Marek Adam Grabowski, " większość gejów i lesbijek dystansuję się od LGBT."
    Ja też mam wrażenie, jakby tak było od kiedy jeszcze się tym, co dzieje się wokół, w tym kraju - czyli już od dawna, ale ktoś chce afiszy - nie wiem, nie rozumiem - to pewnie polityka.
  • yanko wojownik Żyjesz na prowincji. Czyżby w Kościach Wielkich?
  • yanko wojownik 09.06.2019
    Marek Adam Grabowski, Dawno nie spoglądałem na drogowskaz, ale kto wie? - to możliwe, nie mam pewności, ale wykluczyć nie mogę.
  • betti 08.06.2019
    ''Pederastia, to zboczenie,'' w słowniku języka polskiego napisane, że ''pederastia'', to specyficzny związek pomiędzy mężczyznami, specyficzny czyli odbiegający od ogólnie pojętej normy, więc można się nawet zgodzić z autorem, że to ''zboczenie'', chociaż ja tak dosadnie bym tego nie ujęła.
  • yanko wojownik 08.06.2019
    Czytałem gdzieś definicję - jakoś tam wcześniejszą, o jakieś mentorstwo chodziło, czy coś... Ale zapomniałem - to jednej coś o grekach było - z dawna. Poczytam kiedyś ponownie.
    Dzięki za wizyt! To żart taki - jak wyżej pisałem.
  • Bogumił 08.06.2019
    Dałem ci piątkę.
  • yanko wojownik 08.06.2019
    Odwdzięczę się zaraz, choć co tu znaczą oceny?
  • Canulas 08.06.2019
    Co rusz. Nie ma co i rusz. Co do wojenek, koło chuja mnie latają, ale, no, co rusz ;)
  • yanko wojownik 08.06.2019
    Poprawię - dzięki, też raczej jestem pacyfistą na dzisiaj i pewnie na przyszłość.
    Dzięki za wskazanie!:)
  • Canulas 08.06.2019
    yanko wojownik, ja nie jestem pacyfistą. "Koło chuja, to taki # do" w dupie mam". Ale też nie zawsze. W każdym razie nie czuję się na pewno pacyfistą ;)
  • yanko wojownik 08.06.2019
    Canulas, Ja też nie do końca, ale tylko w określonych okolicznościach - normalnie nie robię wojen, ale w razie konieczności wyższych, to - właściwie chyba jestem spokojniejszy niż przeciętny ludź - tak mi się zdaje. Czyli prawie jestem chyba pacyfistą, ale trochę nie zawsze:)
  • Rymy proste, ale mogą być. Niezły cios w Bogumiła! 4
  • yanko wojownik 08.06.2019
    Dzięki! Bogumił ma za dużo powtórzeń, wciąż o tym samym. Kilka tematów tylko ubrane w inne słowa. Potrafi inaczej, bo czasem pokazuje, więc to cios przeciwko generowanej przez niego nudzie:)
  • Bogumił 08.06.2019
    E tam cios. Krytyka od Yanka to jak buziaczek od siostry.
  • Miron 09.06.2019
    yanko wojownik super że tak walczysz o pederastów. Ich dzieci i wnukowie Cię docenią. Pozdro
  • yanko wojownik 09.06.2019
    Miron, Przekaż swoim dzieciom, żeby tak, jeśli uważasz, że powinny:)

    Napisałem chyba już, że w kółko o walce z nimi, mi się już czytać nie chce, zerknąłem na Twój profil i widzę, że też z klubu walki z homo.
    Bronić grup to ja mogę za opłatą - jakby kto chciał, przyjmę monetę (szeleszczącą) i wtedy szczerze się poświęcę.

    Zapewne ich wnukowie będą pomykać po świecie, ale ja dla nich będę nieistotny.
    Obecnie nie ma problemu by sobie laboratoryjnie załatwili potomstwo z własnej spermy, - nawet z udziałem kobiety - unasienniona surogatka, lub itp. Choćby lesbijka w ramach udostępnienia nasienia z wdzięczności, że sobie też urodzi, bez stosunku z chłopem.
  • Pan Buczybór 09.06.2019
    heh, się dzisiaj pedałem uderzyłem, jak wstawiałem rower do piwnicy. Powinienem się bać :)
  • yanko wojownik 09.06.2019
    Czyli trzeba jednak uważać na zjawisko, teraz to do mnie dociera i przypomniałem sobie, że mi się kiedyś nogawka zaczepiła, bo mi popsuł jeden , ale tylko częściowo, to dało się kręcić, ale właśnie nogawka mi zaczepiała i tak bardzo raz, że tak wyrżnąłem, że aż się bardzo potłukłem. Potem podwinąłem nogawkę, ale zagrożenie wciąż było realne, gdyby się nagle odwinęła.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania